Binnenkort chillen in de trein !!quote:Op zondag 27 december 2015 17:02 schreef renwan het volgende:
Hier ook weer een hard werkende barbaas
Ikke, al 4 halve liters geklapt en tellendequote:
Godver ook zin om te zuipen Oudjaarsdag pas weerquote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ikke, al 4 halve liters geklapt en tellende
Hahaha sumone is madquote:Op zondag 27 december 2015 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had dit beter de SNITCH SC kunnen noemen, alleen maar mensen zonder normen en waarden hier
Ik had je wel hoog zitten na die TR gif (moet er nog steeds om lachen als ik er aan denk), maar iemand een drolflap noemen kan echt niet.quote:Op zondag 27 december 2015 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had dit beter de SNITCH SC kunnen noemen, alleen maar mensen zonder normen en waarden hier
ik heb nog steeds geen goeie schijtpartij gehad na de laatste 2 dagen enorm veel te hebben gegeten, ik ben mezelf nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had je wel hoog zitten na die TR gif (moet er nog steeds om lachen als ik er aan denk), maar iemand een drolflap noemen kan echt niet.
Excuses aanvaard, je bent een goede knul.quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen goeie schijtpartij gehad na de laatste 2 dagen enorm veel te hebben gegeten, ik ben mezelf niet
ik zou normaal zelfs mijn ergste vijand geen drolflap noemen maar het floepte zomaar uit m'n toetsenbord
mijn oprechte excuses aan iedereen die het heeft moeten lezen
Maar het was Opso die je heeft verlinkt!!quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen goeie schijtpartij gehad na de laatste 2 dagen enorm veel te hebben gegeten, ik ben mezelf niet
ik zou normaal zelfs mijn ergste vijand geen drolflap noemen maar het floepte zomaar uit m'n toetsenbord
mijn oprechte excuses aan iedereen die het heeft moeten lezen
Opso zat daar te trollen dat ik had gezegd dat we daar moesten postenquote:Op zondag 27 december 2015 18:03 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar het was Opso die je heeft verlinkt!!
Geef haar straf, Geerd!quote:Op zondag 27 december 2015 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
KutJe ook he je loopt te trollen weer daaar kap daar eens mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |