SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nee ben nu weer onderweg naar Saigon en hoop daar een reismaatje te vinden. Anders ga ik 1 januari vliegen en met de bus/trein/easy riders reizen door Vietnam. Alleen met een motor reizen vind ik geen strak planquote:
Omdat vrouw?quote:Op zondag 27 december 2015 02:42 schreef Flippiee het volgende:
Nee ben nu weer onderweg naar Saigon en hoop daar een reismaatje te vinden. Anders ga ik 1 januari vliegen en met de bus/trein/easy riders reizen door Vietnam. Alleen met een motor reizen vind ik geen strak plan
Vervelend ja.quote:Op zondag 27 december 2015 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo vervelend van die mensen die kerst muziek of andere muziek dan de top 2000 hebben op staan bij het kerst dineer
En dan raar opkijken als je het gaat eisen ga maar geen kerst meer bij familie vieren.quote:
Nee meer omdat bepaalde routes in the middle of nowhere zijn. Er bestaat gewoon een reële kans dat mijn motor een keertje kapot gaat en ik niet verder kan en dan wil ik niet alleen zijnquote:
De meeste reizigers zijn geen mechanicsquote:Op zondag 27 december 2015 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meer omdat bepaalde routes in the middle of nowhere zijn. Er bestaat gewoon een reële kans dat mijn motor een keertje kapot gaat en ik niet verder kan en dan wil ik niet alleen zijnBen geen mechanic Dus vind wel fijn als ik iemand in de buurt heb.
True maar die reizen vaak wel samen. En je bent natuurlijk nooit alleen blablabla maar je zal maar net zien.quote:Op zondag 27 december 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste reizigers zijn geen mechanics
En als je met iemand anders reist die geen mechanic is? Wat zijn dan je voordelen?quote:Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True maar die reizen vaak wel samen. En je bent natuurlijk nooit alleen blablabla maar je zal maar net zien.
Dat je iemand in de buurt hebt die hulp kan halen of wat dan ookquote:Op zondag 27 december 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je met iemand anders reist die geen mechanic is? Wat zijn dan je voordelen?
Meh. Snap je verder wel hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je iemand in de buurt hebt die hulp kan halen of wat dan ook
True maar vind het gewoon geen relaxed idee om alleen met een motor te crossen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meh. Snap je verder wel hoor.
Maar dan zijn je kansen ook vrij klein
Den Haag. Wezen gourmettenquote:
Ahhhh okee. Gezelliggfquote:Op zondag 27 december 2015 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Den Haag. Wezen gourmettenMaar laatste trein met een redelijke tijdsduur gemist dus zat 2.5 uur in de trein vanaf kwartover 12
Zeker. Prima geslaagde kerst al met alquote:
Hmm, had niet echt een kerstgevoel.quote:Op zondag 27 december 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Prima geslaagde kerst al met al
Bij jou?
?quote:
Niks gevierd?quote:Op zondag 27 december 2015 03:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het leek gewoon op een normale dag zoals alle andere dagen.
Okequote:Op zondag 27 december 2015 03:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het leek gewoon op een normale dag zoals alle andere dagen.
Wat heb jij de afgelopen dagen gedaan? Neem aan datje het niet gevierd hebtquote:Op zondag 27 december 2015 03:25 schreef Kauai het volgende:
Ik had juist voor het eerst een kerstgevoel.
Niet met familie nee. Maar ben vandaag uit eten geweest met vriendinnen die het ook niet hebben gevierdquote:Op zondag 27 december 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen dagen gedaan? Neem aan datje het niet gevierd hebt
Dat is wel gezellig ja ^^ Islamistische vriendinnen ook?quote:Op zondag 27 december 2015 03:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet met familie nee. Maar ben vandaag uit eten geweest met vriendinnen die het ook niet hebben gevierd
Toch nog een beetje het kerst idee
Yes, kerst is toch altijd een beetje saai voor onsquote:Op zondag 27 december 2015 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig ja ^^ Islamistische vriendinnen ook?
Snap ik wel ja. Iedereen ook in de supermarkt uitgebreid kerstinkopen doen en jullie ja, eten gewoon je dagelijkse etenquote:Op zondag 27 december 2015 03:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yes, kerst is toch altijd een beetje saai voor ons
Ja en iedereen die leuke dingen doet met familie enzo. Maar wij hebben dan weer onze feesten natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Iedereen ook in de supermarkt uitgebreid kerstinkopen doen en jullie ja, eten gewoon je dagelijkse eten
Ik zag een moslim familie wandelen en schaatsen gister.quote:Op zondag 27 december 2015 03:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja en iedereen die leuke dingen doet met familie enzo. Maar wij hebben dan weer onze feesten natuurlijk
Nou, op fok moet je juist een hekel hebben aan kerst engezellig doen dus daar kon je nog je hart ophalenquote:Op zondag 27 december 2015 03:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja en iedereen die leuke dingen doet met familie enzo. Maar wij hebben dan weer onze feesten natuurlijk
Nog een fijne kerst gehad slijmjurk??quote:Op zondag 27 december 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, op fok moet je juist een hekel hebben aan kerst engezellig doen dus daar kon je nog je hart ophalen![]()
En jullie hebben inderdaad je suikerfeest, ook een hele happening
Offerfeest ook toch?
Slijmjurk? Tegen wie precies?quote:Op zondag 27 december 2015 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog een fijne kerst gehad slijmjurk??
En heerlijke kerst gehad.Jij ook?quote:Op zondag 27 december 2015 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog een fijne kerst gehad slijmjurk??
Tegen Fokkiequote:
quote:Op zondag 27 december 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, op fok moet je juist een hekel hebben aan kerst engezellig doen dus daar kon je nog je hart ophalen![]()
En jullie hebben inderdaad je suikerfeest, ook een hele happening
Offerfeest ook toch?
Ja was simpel maar erg gezellig.quote:
Nee ik heb erook beetje gemengde gevoelens bijquote:Op zondag 27 december 2015 03:40 schreef Kauai het volgende:
[..]Ik had niet zo'n zin in fok
Ja suikerfeest en offerfeest inderdaad. Jammer dat we dat alsnog niet met familie vieren
Gourmetje Kalkoen biertjequote:
Je hoefthet ook niet altijd uitgebreid te maken om het leuk te hebbenquote:
Gemengde gevoelens waarbij?quote:Op zondag 27 december 2015 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb erook beetje gemengde gevoelens bij![]()
Niet? Gewoon wel met gezin dan of?
Truequote:
Bij fok op dit momentquote:Op zondag 27 december 2015 03:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens waarbij?
Ja wel met gezin en vrienden gewoon. Maar de rest van mn familie woont verder niet in Nederland
Lee Towers?quote:Op zondag 27 december 2015 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fokkie je favoriete Rotterdamse Zanger nu bij de top 2000
He Insquote:
Smoofie?quote:
Was het geslaagd met je familie?quote:
Oh ja ik vind het een beetje telkens hetzelfde worden allemaal. En heb een vrij drukke vakantie (en schooljaar) dus fok ik minderquote:Op zondag 27 december 2015 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij fok op dit moment![]()
Nee inderdaad, maar goed. je gezin is ook directe familieToch wel belangrijkste mensen om het mee te vieren ofniet? Of in ieder geval de fijnste
in de studio hebben ze wel een feestje.quote:Op zondag 27 december 2015 03:46 schreef Fok-it het volgende:
RegenboogWat een intens schijtnummer is dit
Uh, oke.quote:Op zondag 27 december 2015 04:00 schreef Fok-it het volgende:
`Ik ben 1.57 maar toch luister ik naar de Top 2000''
Uh, oke
Te druk op dit tijdstipquote:Op zondag 27 december 2015 03:47 schreef Fok-it het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>Top man
Al die lurkers overspoelen de serversquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 27 december 2015 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar al met al, heb ik echt een geweldige kerst gehad en ben ik goed verwend
Lekker hoorquote:Op zondag 27 december 2015 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar al met al, heb ik echt een geweldige kerst gehad en ben ik goed verwend
?quote:Op zondag 27 december 2015 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ook fantastisch gefrustreerd
Ze kan nog net niet goed genoeg lopen om haar loopwagen optimaal te gebruikenquote:
Telkens loopwagen stukje achteruit doen zekerquote:Op zondag 27 december 2015 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kan nog net niet goed genoeg lopen om haar loopwagen optimaal te gebruiken
Ze valt voornamelijk steeds.quote:Op zondag 27 december 2015 04:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Telkens loopwagen stukje achteruit doen zeker
Niet heel ongewoon dan natuurlijk. Meestal ben je dan wl wat ouder toch als je beetje kan lopen?quote:
Ze kan nu staan met ondersteuning.quote:Op zondag 27 december 2015 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet heel ongewoon dan natuurlijk. Meestal ben je dan wl wat ouder toch als je beetje kan lopen?
Telkens kleine beetjes, na 1 jaar is lopen met ondersteuning al heel wat volgens mij hoorquote:Op zondag 27 december 2015 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kan nu staan met ondersteuning.
Maar lopen met ondersteuning is nog een paar weken verder weg
Het frustreet vooral haarzelf enormquote:Op zondag 27 december 2015 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Telkens kleine beetjes, na 1 jaar is lopen met ondersteuning al heel wat volgens mij hoor
Nou, eerst was het een `kleinigheidje' van m`n pa. Dus chille trui gehad van hemquote:
Trustenquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 27 december 2015 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, eerst was het een `kleinigheidje' van m`n pa. Dus chille trui gehad van hem![]()
En later kwam hij ook nog met envelopje aanzetten, ook niks mis meeLekker bedragje, dag erna nog wat geld van vriendin van m`n moeder en vandaag heb ik van Kaneel een grill gekregen
x
Wat gehad? met beide families ook gevierd?quote:Op zondag 27 december 2015 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ben ook goed verwend
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeken
Tickets voor bokswedstrijd
Geurtje
Lush pakket
Sigaren
En nog wat kleine praktische dingen voor nieuwe casa
Dat is lekker hoor!
Zo, koekoekquote:
Jij was ziek he met Kerst? ook niet bestquote:
Wat voordingen voor je huis?quote:Op zondag 27 december 2015 04:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ook met dingen voor nieuwe casa van schoonouders superblij.
Stoelen dus?quote:Op zondag 27 december 2015 04:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben een goede eettafel nodig bv
Niet echt nee.quote:Op zondag 27 december 2015 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was ziek he met Kerst? ook niet best
Ik neem aan dat je een katholieke mis hebt bezocht?quote:Op zondag 27 december 2015 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt nee.Heb in Saigon in bed gelegen en ben toen maar naar Mui Ne verhuist zodat ik in ieder geval op het strand nog kon liggen, beetje frisse lucht en geen gekke drukte.
Kerstavond overigens in Saigon gevierd dat was echt bizar. Nu weer terug naar Saigon want ik wil toch wel graag naar de Mekong delta toe en nog museum in Saigon bezoeken. Misschien niet beel bijzonder o.i.d. maar voelt toch als gemiste kans om er niet heen te gaan.
(en ik heb tijd zat)
Nawquote:Op zondag 27 december 2015 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt nee.Heb in Saigon in bed gelegen en ben toen maar naar Mui Ne verhuist zodat ik in ieder geval op het strand nog kon liggen, beetje frisse lucht en geen gekke drukte.
Kerstavond overigens in Saigon gevierd dat was echt bizar. Nu weer terug naar Saigon want ik wil toch wel graag naar de Mekong delta toe en nog museum in Saigon bezoeken. Misschien niet beel bijzonder o.i.d. maar voelt toch als gemiste kans om er niet heen te gaan.
(en ik heb tijd zat)
Uiteraardquote:Op zondag 27 december 2015 04:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een katholieke mis hebt bezocht?
Ja voel me inmiddels wel wat beter. Gisteren een massage en een pedicure gehad en moet bekennen dat dat erg fijn was.quote:Op zondag 27 december 2015 04:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nawgaat nu hopelijk wat beter met je?
En hoezo bizar?
Haha toffe ervaring welquote:Op zondag 27 december 2015 04:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
UiteraardVerstond er geen klap van en de beste man was erg traag met praten maar wel heel tof. En voor de kerk allemaal jongeren die met een soort 'sneeuw' spray iedereen onder spoot. Erg hard gelachen. En ik was blijkbaar bijzonder want kreeg verzoek om selfies te maken.
[..]
Ja voel me inmiddels wel wat beter. Gisteren een massage en een pedicure gehad en moet bekennen dat dat erg fijn was.
Zie stukje hier boven.Allemaal jongeren die met sneeuw spray spuiten. En om naar de kerk te komen moest je lopen. Echt dikke rijen met scooters.
stond gewoon vast.
Dit doet me denken aan kerken in Thailandquote:Op zondag 27 december 2015 04:23 schreef Flippiee het volgende:
UiteraardVerstond er geen klap van en de beste man was erg traag met praten maar wel heel tof. En voor de kerk allemaal jongeren die met een soort 'sneeuw' spray iedereen onder spoot. Erg hard gelachen. En ik was blijkbaar bijzonder want kreeg verzoek om selfies te maken.
Ja dat wel. Heb best veel lol gehadquote:
Daar spraken ze ook traag? Of was je als blanke bijzonder?quote:Op zondag 27 december 2015 04:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan kerken in Thailand
Mijn moeder werd daar erg vaak als blanke blonde 16-17 jarige als bijzonder geacht.quote:Op zondag 27 december 2015 04:30 schreef Flippiee het volgende:
Daar spraken ze ook traag? Of was je als blanke bijzonder?
Kan me als blonde wel voorstellen. Vrij ongewone (natuurlijke) haarkleur voor deze omgeving.:Dquote:Op zondag 27 december 2015 04:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder werd daar erg vaak als blanke blonde 16-17 jarige als bijzonder geacht.
Zeker bij kerken
Te veel familie gezien in een paar dagen tijd.quote:Op zondag 27 december 2015 04:32 schreef Insomnia_ het volgende:
De laatste 2-3 dagen gaan familie erg door elkaar
Nederlands is kapot lastig schakelenquote:Op zondag 27 december 2015 04:35 schreef Flippiee het volgende:
Te veel familie gezien in een paar dagen tijd.![]()
Maar mijn broertje heeft nog steeds snapchat contacten door Thaialdnquote:Op zondag 27 december 2015 04:35 schreef Flippiee het volgende:
Kan me als blonde wel voorstellen. Vrij ongewone (natuurlijke) haarkleur voor deze omgeving.:D
Dat kan ik me voorstellen. Zeker als je tussendoor ook nog Engels praat.quote:Op zondag 27 december 2015 04:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlands is kapot lastig schakelen
Ah tof! Met thaise of westerse mensen?quote:Op zondag 27 december 2015 04:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar mijn broertje heeft nog steeds snapchat contacten door Thaialdn
Louter Thaise mensenquote:Op zondag 27 december 2015 04:40 schreef Flippiee het volgende:
Ah tof! Met thaise of westerse mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2015 11:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt een vaaaaaage droom.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helsinki?quote:Op zondag 27 december 2015 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Yippie. Ik ga ergens tussen januari en mei naar Finland.
Waarom specifiek tusssn januari en mei?quote:Op zondag 27 december 2015 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Met OF?quote:Op zondag 27 december 2015 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2015 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Yes.quote:
Dan studeert een vriendin van mij daar.quote:Op zondag 27 december 2015 11:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom specifiek tusssn januari en mei?
Het plan is er wel, ja. Maar moeten nog even kijken hoe en wat.quote:
F?quote:Op zondag 27 december 2015 12:01 schreef Toto69 het volgende:
hehe de tering een ex van me is moeder geworden, getrouwd en weet ik t allemaal. Ze had een week nadat ik t uitmaakte een nieuwe vriend, das nu haar man en een paar maanden later zwanger
Genot
2/5?quote:Op zondag 27 december 2015 12:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het plan is er wel, ja. Maar moeten nog even kijken hoe en wat.
2/5 gehad, moet ze allemaal hebben
Bijna genot?quote:Op zondag 27 december 2015 12:01 schreef Toto69 het volgende:
hehe de tering een ex van me is moeder geworden, getrouwd en weet ik t allemaal. Ze had een week nadat ik t uitmaakte een nieuwe vriend, das nu haar man en een paar maanden later zwanger
Genot
hoe heette die ene begin dit jaar dan, waar Pax op zat te geilen?quote:Op zondag 27 december 2015 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat nee gekdat is toch pas 3 weken uit?
R.quote:Op zondag 27 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe heette die ene begin dit jaar dan, waar Pax op zat te geilen?
Je ex.quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
R.
Die is vgm ook aan t trouwen en alles of zo
Kind is 20
Lolquote:Op zondag 27 december 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
R, ja.
Ja, vanmorgen ook een R&P topic van een 21 jarig meisje met een kind van 4 jaar
Wat is dat toch met die mensen die bang zijn voor alles en weglopen voor confrontatiequote:Op zondag 27 december 2015 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
Ik kwam R. Tegen in de trein donderdag. Kan echt niet missen, dat was ze gewoon. Ze keek ook heel bang weg.
Ik ken er niet zoveel, dus ik deed een wilde gok.quote:Op zondag 27 december 2015 12:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik vatte hem.
Zou me niet verbazen. Maar nee, die daarvoor, zat niet op fok
quote:Op zondag 27 december 2015 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto heeft zoveel exen. Fylax kan er nog wat van leren.
Deez en syndroom ook.quote:Op zondag 27 december 2015 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
i c wot u did derequote:Op zondag 27 december 2015 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mensen die bang zijn voor alles en weglopen voor confrontatie
Toto kan de verloren zielen in R&P misschien wel leiden.quote:Op zondag 27 december 2015 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb genoeg gaatjes vrijquote:Op zondag 27 december 2015 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto kan de verloren zielen in R&P misschien wel leiden.
Ze stond voor me om de trein te verlaten. Heb dr wel een paar keer met een blik die kan doden aangekekenquote:Op zondag 27 december 2015 12:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik jou was, was ik naast komen zitten en een gesprek begonnen.
Maar dat ben ik.
Staat genoteerd.quote:
Jammer dat je geen een Basilisk bent.quote:Op zondag 27 december 2015 12:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze stond voor me om de trein te verlaten. Heb dr wel een paar keer met een blik die kan doden aangekeken
Een wat.quote:Op zondag 27 december 2015 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dat je geen een Basilisk bent.
Dat blijft toch altijd wel een beetje treurig he Etsuquote:
Heb gewoon deel 1 tm 5 of zo gezien hoorquote:Op zondag 27 december 2015 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd wel een beetje treurig he Etsu
En dan alsnog niet weten wat een basilisk is. Zat je te fappen op Granger ofzo?quote:Op zondag 27 december 2015 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb gewoon deel 1 tm 5 of zo gezien hoor
Nee op hermlionequote:Op zondag 27 december 2015 12:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan alsnog niet weten wat een basilisk is. Zat je te fappen op Granger ofzo?
Ja dat is dezelfdequote:
Doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 27 december 2015 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je vindt het wel heel leuk om alles wat ik post te citeren he, zal ik eens terugreageren dan?
Inso is zich een beetje af aan het zetten tegen Nederland delaatste tijdquote:
begrijpelijkquote:Op zondag 27 december 2015 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso is zich een beetje af aan het zetten tegen Nederland delaatste tijd
Dat is ook minstens 10 jaar geledenquote:Op zondag 27 december 2015 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is dezelfde![]()
Jehebt ze echt gezien inderdaad
Kga Inso afzetten als ie zo doorgaatquote:Op zondag 27 december 2015 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk Tootquote:Op zondag 27 december 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is ook minstens 10 jaar geleden
toen was je 10, toen mocht jij alleen naar sesamstraat kijkenquote:Op zondag 27 december 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is ook minstens 10 jaar geleden
ik fap op fok-itquote:Op zondag 27 december 2015 12:24 schreef Etsu het volgende:
ey toot
als je weer in grunna bent, gaan we HP kijken en samen fappen op draco malfidus
Zette jij me maar af gister.quote:Op zondag 27 december 2015 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kga Inso afzetten als ie zo doorgaat
quote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zette jij me maar af gister.
Half 3 pas thuis
ja dat dacht ik alquote:Op zondag 27 december 2015 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het echt?quote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb zelfs een hp spel gespeeld ooitmet zwerkbal
Als je blind bentquote:
ik vond die shit in film 1 engerquote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef Fok-it het volgende:
Basilisk was wel kankieng vroeger trouwens
Nee gamequote:Op zondag 27 december 2015 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het echt?Daar spelen ze zelfs wereldkampioenschappen mee
of game?
Die troll zeker?quote:
neequote:
Inderdaad.quote:
Vinkquote:
Dan weet ik niet of Sked raakbaar is, oordeel zelf.quote:
Net alsof jij dat wel gedaan hebtquote:Op zondag 27 december 2015 12:31 schreef Fera het volgende:
Niet als kleuter lachend the Exorcist gekeken hebben.
Geen gevoel in je donder hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 12:31 schreef Fera het volgende:
Niet als kleuter lachend the Exorcist gekeken hebben.
Ik was iets ouder, maar nog steeds erg minderjarig.quote:
Een pussy zijn.quote:
The Excorist valt trouwens ook wel goed meequote:Op zondag 27 december 2015 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was iets ouder, maar nog steeds erg minderjarig.
Niet zo serieusquote:Op zondag 27 december 2015 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja man zwaar pussy een jochie van 7 dat ergens van schrikt
Saw vond ik niet eng, gewoon smerig.quote:Op zondag 27 december 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Excorist valt trouwens ook wel goed mee
Meer gore-films als Saw en Hostel is wat minder
engnekquote:Op zondag 27 december 2015 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heerlijk toekijken hoe anderen pijn lijden en gemarteld worden
Geen ballen mogen ontvangen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja man zwaar pussy een jochie van 7 dat ergens van schrikt
Horrorquote:Op zondag 27 december 2015 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heerlijk toekijken hoe anderen pijn lijden en gemarteld worden
Domheid? Zoals wat?quote:Op zondag 27 december 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
Ik ergerde me nogal aan de domheid van mensen in SAW
Horror saai?quote:Op zondag 27 december 2015 12:37 schreef Fok-it het volgende:
Verder is horror wel een van de saaiste genres die er is.
Psychologische mindfucks
De films zijn vaak teveel van het zelfdequote:Op zondag 27 december 2015 12:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Horror saai?Ik kan me wel prima vermaken
Het is alleen te voorspelbaar, dat wel.
Ja, maar in the heat of the moment he. maken mensen wel vaker minder doordachte keuzesquote:Op zondag 27 december 2015 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Meerdere opdrachten hadden ze veel meer levend uit kunnen komen
Ja, helaas wel. Maar het kijkt wel lekker weg.quote:Op zondag 27 december 2015 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De films zijn vaak teveel van het zelfde![]()
Na een tijdje heb je dat allemaal wel gezien.
Dat is Retry. Die heeft al 40-45 keer kloontjes gehad hierquote:
Hij achtervolgde me in R&P.quote:Op zondag 27 december 2015 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Retry. Die heeft al 40-45 keer kloontjes gehad hier
En comedy vaak ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 12:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar het kijkt wel lekker weg.
Ik vind fantasy/oorlog dan weer niks.
Dat hebben heel veel mensen, ook acteurs enzoquote:Op zondag 27 december 2015 12:45 schreef Etsu het volgende:
Weet je wat het is met films. Ik kan de titels niet onthouden.
Ah ken ik niet, denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Retry. Die heeft al 40-45 keer kloontjes gehad hier
Voor jouw tijdquote:
leuk he, weer 16 zijnquote:Op zondag 27 december 2015 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal mensen gisteren verbaasd omdat ik een biertje ging drinken.
HJquote:Op zondag 27 december 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij was dat gisteren wel mijn eerste Hertog Jan in mijn leven.
Volgens mij was deze lauwquote:
Je bent een heel lief meisje,quote:
Hey norman batesquote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar gisteravond was wel weer een top avond. Veel gedanst
Dilara?quote:Op zondag 27 december 2015 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een heel lief meisje,
met veel plezier en pret.
Samen door het leven,
Samen fun hebben met.
Wij zijn twee vriendjes,
Gewoon de twee normaal.
Maar voor mij lieve dilara,
ben jij heel speciaal.
Heeft opso je verteld dat ze Dilara heet ja?quote:
jaquote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft opso je verteld dat ze Dilara heet ja?
quote:Op zondag 27 december 2015 13:10 schreef Etsu het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)-ton-gelopen-1568373
Hoe dom kan je zijn?
quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft opso je verteld dat ze Dilara heet ja?
Wel lief heurrrquote:Op zondag 27 december 2015 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een heel lief meisje,
met veel plezier en pret.
Samen door het leven,
Samen fun hebben met.
Wij zijn twee vriendjes,
Gewoon de twee normaal.
Maar voor mij lieve dilara,
ben jij heel speciaal.
dan*quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jouw vetpercentage is ook hoger als je iq anders