Heb jij voorbeelden van bureaucratie die tot een leefbaarder situatie heeft geleidt?quote:Op zondag 27 december 2015 02:12 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ja lekker goed onderbouwd weer
een doperwt heeft nog meer iq dan jij
Een lelijke suïcidale Chinees uit purmerreutel, dat je weer terug uit de dood bentquote:
wel tot betere beheersing van de nederlandse taalquote:Op zondag 27 december 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij voorbeelden van bureaucratie die tot een leefbaarder situatie heeft geleidt?
geleidt met dt ja?quote:Op zondag 27 december 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij voorbeelden van bureaucratie die tot een leefbaarder situatie heeft geleidt?
Ik claim dan ook nergens mijn 3e/4e taal tot in de perfectie te beheersen, sorry deadprez.quote:Op zondag 27 december 2015 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel tot betere beheersing van de nederlandse taal
vergeven, maar niet vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik claim dan ook nergens mijn 3e/4e taal tot in de perfectie te beheersen, sorry deadprez.
quote:Op zondag 27 december 2015 02:14 schreef Willoow het volgende:
In mijn land zouden taalnazi's de kogel krijgen.
Ik doe mijn best, maar ik spreek het zodanig weinig dat het osms lastig is.quote:
jij kunt sws geen land besturenquote:Op zondag 27 december 2015 02:14 schreef Willoow het volgende:
In mijn land zouden taalnazi's de kogel krijgen.
Ben jij RetRyquote:Op zondag 27 december 2015 02:15 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
jij kunt sws geen land besturen
niet op de lolbertarische manier natuurlijkquote:
Dat is jammer.quote:Op zondag 27 december 2015 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet op de lolbertarische manier natuurlijk
doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |