Hoe hoog zou jij de belasting dan willen zienquote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
nu neem je aan dat het argument van een willekeurig iemand op internet gelijk is aan het zijne
dat is ronduit debiel
Lekker anderen laten stressen, nice.quote:Op zondag 27 december 2015 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prettig om nog even lekker rustig een muziekje te luisteren. Borreltje erbij. Heerlijk. Eventjes lekker wat rust.
nee door gebrek aan het hele bureaucratische systeem van het leven controleren van elke persoon in de bijstandquote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als ik over basisinkomen lees dan zie ik als groot argument dat je kan besparen op ambtenarij door een gebrek aan zulke uitzonderingen.
Ik weet het weer, je bent Schenkstroopquote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef MadeInChina het volgende:
China stuurt Franse journaliste weg
China
hoog genoeg om alles te financierenquote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe hoog zou jij de belasting dan willen zien
En dat hoeft niet gecontroleerd te worden?quote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee door gebrek aan het hele bureaucratische systeem van het leven controleren van elke persoon in de bijstand
mensen die extra zorg hebben horen dat alsnog gewoon te krijgen
wie?quote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet het weer, je bent Schenkstroop
Bedankt, MadeinChina.quote:Op zondag 27 december 2015 02:08 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hoog genoeg om alles te financieren
jij lult echt poep
anderen moeten gwn normaal doenquote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker anderen laten stressen, nice.
jawelquote:Op zondag 27 december 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat hoeft niet gecontroleerd te worden?
klopt, ik stel ook nergens dat bureaucratie per definitie slecht isquote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan heb je weer bureaucratie.
alsof dat per definitie slecht isquote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan heb je weer bureaucratie.
Nou, mensen moeten altijd wat 'doen'. Terwijl ik heb juist, ik heb hier zo'n heerlijke stoel gevonden en daar zou ik het liefst de komende dagen willen blijven zitten. Tuurlijk, je moet af en toe opstaan, een mens moet pissen, maar anders niet.quote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker anderen laten stressen, nice.
omdat?quote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Bureaucratie is ten alle tijden slecht.
Omdat het altijd is gebleken dat het tot inhumane situaties leid.quote:
ja lekker goed onderbouwd weerquote:Op zondag 27 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het altijd is gebleken dat het tot inhumane situaties leid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |