Die Chinees zit hier nog steedsquote:Op zondag 27 december 2015 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
chinees naar GEERD SC - ik naar KLB SC ... werd 2 topics geleden besproken
Heb weleens patat in magnetron warm gemaakt omdat ik geen tijd had.quote:Op zondag 27 december 2015 02:02 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
je kunt je ipod opladen in de magnetron
wie zegt dat er naast een basisinkomen geen aanvullend inkomen kan bestaan?quote:Op zondag 27 december 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hoe gaan mensen overleven die permanent invalide zijn met nog minder geld?
Dan is het grote voordeel van basisinkomen weg. Als je uitzonderingen moet makenquote:Op zondag 27 december 2015 02:04 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
wie zegt dat er naast een basisinkomen geen aanvullend inkomen kan bestaan?
jij bent echt dom he?
dat is echt goorquote:Op zondag 27 december 2015 02:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb weleens patat in magnetron warm gemaakt omdat ik geen tijd had.
Ik vind het altijd prettig om nog even lekker rustig een muziekje te luisteren. Borreltje erbij. Heerlijk. Eventjes lekker wat rust.quote:Op zondag 27 december 2015 02:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet je vrouw niet zo gek maken.
uh neequote:Op zondag 27 december 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het grote voordeel van basisinkomen weg. Als je uitzonderingen moet maken
Ja, was echt slap.quote:
Hoe wil jij dan basisinkomen op tafel toveren? Uit de lucht.quote:
via het parlementquote:Op zondag 27 december 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan basisinkomen op tafel toveren? Uit de lucht.
je moeder is ook goed te doenquote:Op zondag 27 december 2015 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Een big mac opwarmen in de magnetron is ook goed te doen...
die mensen krijgen wat mij betreft extra steun bovenop het basisinkomenquote:Op zondag 27 december 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hoe gaan mensen overleven die permanent invalide zijn met nog minder geld?
niet echtquote:Op zondag 27 december 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het grote voordeel van basisinkomen weg. Als je uitzonderingen moet maken
Nastyquote:Op zondag 27 december 2015 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Een big mac opwarmen in de magnetron is ook goed te doen...
Maar als ik over basisinkomen lees dan zie ik als groot argument dat je kan besparen op ambtenarij door een gebrek aan zulke uitzonderingen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
die mensen krijgen wat mij betreft extra steun bovenop het basisinkomen
ik ben niet voor de afschaffing van het complete vangnet ter faveure van het basisinkomen
nu neem je aan dat het argument van een willekeurig iemand op internet gelijk is aan het zijnequote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als ik over basisinkomen lees dan zie ik als groot argument dat je kan besparen op ambtenarij door een gebrek aan zulke uitzonderingen.
je moeder vond het kkgeil dus ben maar weer stil boelertjequote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wel knap met die spleetogen en 2cm piemel van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |