daar ben ik te dronken voorquote:Op zondag 27 december 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
laten we disucssie houden over basisinkomen
Walgelijk idee.quote:Op zondag 27 december 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
laten we disucssie houden over basisinkomen
Wat houdt het dan in?quote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
maar jij bent kkdom
ik ken hem van reddit
Ja, moet zo maar eens gaan verkassen, maar ik heb niet zo'n zin eigenlijk.quote:
Er zijn geloof ik wel 100 manieren om zoiets te omzeilen. Maar gezond verstand gaat nog altijd boven iedere scannen en ik weet, jij bent geen nieuwe user.quote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
jawel
mijn ip is nooit eerder gebruikt op fok
dan is je verstand stukquote:Op zondag 27 december 2015 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er zijn geloof ik wel 100 manieren om zoiets te omzeilen. Maar gezond verstand gaat nog altijd boven iedere scannen en ik weet, jij bent geen nieuwe user.
Anders kan het nog in magnetron.quote:Op zondag 27 december 2015 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, moet zo maar eens gaan verkassen, maar ik heb niet zo'n zin eigenlijk.
Zou heel goed kunnen, maar in jouw geval niet dat weet ik zeker.quote:
hoe moet jouw pa jou dan onderhouden?quote:
mijn verstand is inderdaad niet stukquote:Op zondag 27 december 2015 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar in jouw geval niet dat weet ik zeker.
Was ik al van plan! Kusjes!quote:
Ik heb nog nooit een basisinkomen gezien die hoger was dan het minimuminkomenquote:
hjb mijn pa werkt gwnquote:Op zondag 27 december 2015 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe moet jouw pa jou dan onderhouden?
Ik ook, mits elke vorm van uitkeringen stoppen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef MadeInChina het volgende:
ik pleit bij deze voor open grenzen
Wat? Welke chinees, ik heb geen idee wat hier allemaal gaande isquote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben toch geruild met die chinees?
De grenzen staan wagenwijd open voor jouw.. nu optiefenquote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef MadeInChina het volgende:
ik pleit bij deze voor open grenzen
fuck de systeem
ja dus wat de fuck heeft dat dan met de middenklasse te maken?quote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een basisinkomen gezien die hoger was dan het minimuminkomen
zou ook beetje gek zijnquote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een basisinkomen gezien die hoger was dan het minimuminkomen
quote:
Was het maar zo'n feest. Er staat hier altijd zo'n figuurtje heel zenuwachtig te jengelen. 'Ben al je klaar?!'quote:
neequote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, mits elke vorm van uitkeringen stoppen.
chinees naar GEERD SC - ik naar KLB SC ... werd 2 topics geleden besprokenquote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat? Welke chinees, ik heb geen idee wat hier allemaal gaande is
Dat de middenklasse er fantastisch op vooruit gaat als je een modaal salaris hebt + basisinkomen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ja dus wat de fuck heeft dat dan met de middenklasse te maken?
leer spellenquote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De grenzen staan wagenwijd open voor jouw.. nu optiefen
Blijf jij eens bij Geerd dan, ik keur dit niet goedquote:Op zondag 27 december 2015 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
chinees naar GEERD SC - ik naar KLB SC ... werd 2 topics geleden besproken
Je moet je vrouw niet zo gek maken.quote:Op zondag 27 december 2015 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Er staat hier altijd zo'n figuurtje heel zenuwachtig te jengelen. 'Ben al je klaar?!'
Ben natuurlijk al lang en breed klaar, maar ik zeg altijd dat ik nog bezig ben, dan kun je nog even lekker je eigen gang gaan.
En hoe gaan mensen overleven die permanent invalide zijn met nog minder geld?quote:
aannamesquote:Op zondag 27 december 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat de middenklasse er fantastisch op vooruit gaat als je een modaal salaris hebt + basisinkomen.
En dat de onderklasse er op achteruit gaat door alle uitkeringen/subsidies te vervangen door een matig basisinkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |