Je moet wat, om half drie 's nachts...quote:Op zondag 27 december 2015 02:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt zo dat ze meeleest, toch
quote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet wat, om half drie 's nachts...
Als ze hier echt meeleest doet ze morgen wel een foute rode kersttrui aan.
Je loooooog tegen mij..quote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet wat, om half drie 's nachts...
Als ze hier echt meeleest doet ze morgen wel een foute rode kersttrui aan.
Liegen.. ik maak maar een grapje hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk niet dat PippenScottie liegt..
Ook van mijn vader meegekregen, maar denk toch wel dat ik een van de jongste hier benquote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef D. het volgende:
[..]
Andere generatie?
Ik heb het van mijn vader meegekregen
Tis bedtijd denk ik zoquote:Op zondag 27 december 2015 02:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liegen.. ik maak maar een grapje hoor.
Kijk! Ik dacht er nog wel aan vandaagquote:Op zondag 27 december 2015 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb wel even naar Weesp gezwaaid vandaag!
Van midden 70, vanaf begin 80 mezelf (muzikaal, de rest nietquote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef D. het volgende:
[..]
Andere generatie?
Ik heb het van mijn vader meegekregen
Geen idee, maar als jouw username waarheidsgetrouw is behoor je idd tot de jongeren hierquote:Op zondag 27 december 2015 02:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ook van mijn vader meegekregen, maar denk toch wel dat ik een van de jongste hier ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik woon in Zoetermeer, en werk in Almerequote:Op zondag 27 december 2015 02:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wordt gezellig met al dat gewapper
quote:Op zondag 27 december 2015 02:24 schreef Childofthe90s het volgende:
Weesp, nog nooit geweest, kom er nooit langs.
Klacht: mensen die in Amsterdam wonen
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh my.. gaat het verder wel goed met je?quote:Op zondag 27 december 2015 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon in Zoetermeer, en werk in Almere
Kan het erger
Dan ook nooit meer overstappen op mijn stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Oh, dan ben ik er wel eens langsgekomenquote:Op zondag 27 december 2015 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon in Zoetermeer, en werk in Almere
Kan het erger
quote:
ik op Ziggo kanaal 999quote:Op zondag 27 december 2015 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sr.
Ik 'kijk' nu op TV3 naar de top2000
Mijn mokumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |