Ze leest hier mee en heeft zich iets vrouwelijker gekleed.quote:Op zondag 27 december 2015 02:15 schreef houdjemond het volgende:
Hej daar is de dame waarvan ik dacht dat het een kerel was gisteren
Ja, blijft goed daar niet vanquote:Op zondag 27 december 2015 02:17 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik kende deze niet, verfrissend wel... Mooie gitaardingetjes, wat subtieler dan sultans...
deze niet kennen?quote:Op zondag 27 december 2015 02:17 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik kende deze niet, verfrissend wel... Mooie gitaardingetjes, wat subtieler dan sultans...
Is ze een fokster???quote:Op zondag 27 december 2015 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze leest hier mee en heeft zich iets vrouwelijker gekleed.
![]()
Top 2000 producer!!!
Had gisteren een oversized shirt aan en een staart in.. ik vond het echt een manquote:Op zondag 27 december 2015 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt extreem vrouwelijk ziet het er niet uit
quote:Op zondag 27 december 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
Lijkt me echt lachen als je opeens op een van die beeldschermen Fok! ziet openstaan
Ik maakte in het 3FM topic toen dat liedje een hit was een grapje over dat nummerquote:
nu zit er wel iets vorm inquote:Op zondag 27 december 2015 02:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had gisteren een oversized shirt aan en een staart in.. ik vond het echt een man
Oohsjipsquote:Op zondag 27 december 2015 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze leest hier mee en heeft zich iets vrouwelijker gekleed.
![]()
Top 2000 producer!!!
Nee.. Dire Straits zit niet in mijn normale youtube/spotify uitspattingen, en klaarblijkelijk heeft mijn muzikale opvoeding daar ook tekort geschoten...quote:
Coolquote:Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maakte in het 3FM topic toen dat liedje een hit was een grapje over dat nummer
Gerard Ekdom die daar toen ook mee postte heeft dat grapje overgenomen
Hoef vast niet te vertellen wat het was
Voor Twitter zaten er hier wel eens 3fm dj's en producers te posten op fokquote:Op zondag 27 december 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
Lijkt me echt lachen als je opeens op een van die beeldschermen Fok! ziet openstaan
Vertel eens. Wat was het?quote:Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maakte in het 3FM topic toen dat liedje een hit was een grapje over dat nummer
Er zijn wel foto's van de 3FM studio waar Fok open staat, maar de helft van de DJ's daar hebben een Fok accountquote:Op zondag 27 december 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
Geen ideequote:Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef D. het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt zo dat ze meeleest, tochquote:Op zondag 27 december 2015 02:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, ik voel me best lullig nu.
quote:Op zondag 27 december 2015 02:20 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van de 3FM studio waar Fok open staat, maar de helft van de DJ's daar hebben een Fok account
Andere generatie?quote:Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee.. Dire Straits zit niet in mijn normale youtube/spotify uitspattingen, en klaarblijkelijk heeft mijn muzikale opvoeding daar ook tekort geschoten...
Denk niet dat PippenScottie liegt..quote:Op zondag 27 december 2015 02:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt zo dat ze meeleest, toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |