Hahahaha dit ja, of Jos Brink, of Hans van der Togt idd.. Gewoon no clue...quote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
same here..... ik wist toen nog niet eens dat Andre van Duin van de mannenliefde was
Ook niemand die doorhad dat Nikita een mannennaam is.quote:Op zondag 27 december 2015 01:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahahaha dit ja, of Jos Brink, of Hans van der Togt idd.. Gewoon no clue...
Elton John met Nikita? Totally believable...
mooi dat we toen nog zo heerlijk naief warenquote:Op zondag 27 december 2015 01:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahahaha dit ja, of Jos Brink, of Hans van der Togt idd.. Gewoon no clue...
Elton John met Nikita? Totally believable...
quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snapten jullie die clip van Bronski Beat dan wel?
dat dacht ik ook bij de zwemleraar van m'n dochter, maar hij schijnt getrouwd te zijn met een vrouw...#ontkenningsfasequote:Op zondag 27 december 2015 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Toen was ik oud genoeg om dat gelijk te zien
Limburg is geen buitenland hèquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef Dven het volgende:
Eikels. Altijd babbelen over buitenland. Ik stuur al6 jaar berichten vanuit het buitenland. Nog nooit gehoord geweest
Ik dacht dat ie jaloers was op zijn zwemcapaciteiten..quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef houdjemond het volgende:
En thuis! Hops tv aaniemand nog een borreltje?
Volgens mij was Freddie Mercury de eerste 'officiële' homo in de muziekquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi dat we toen nog zo heerlijk naief waren
quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie jaloers was op zijn zwemcapaciteiten..
Vreemde opmerking.quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi dat we toen nog zo heerlijk naief waren
Ja die heb je ook... Rudolf van 24Kitchen....quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij de zwemleraar van m'n dochter, maar hij schijnt getrouwd te zijn met een vrouw...#ontkenningsfase
daar had ik het ook niet van doorquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was Freddie Mercury de eerste 'officiële' homo in de muziek
Serieusquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Serieus? Zie je, ik mis het nog steeds hahahaha
nah, in de muziek dan, zeg als voetballer maar eens dat je gay bentquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vreemde opmerking.
Mooi toch dat er tegenwoordig veel minder moeilijk over wordt gedaan?
Die heeft echt kinderen en een vrouw als dekmantel.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook... Rudolf van 24Kitchen....
ik bedoel meer in de zin dat je niet zo snel iemand in een hokje stoptequote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vreemde opmerking.
Mooi toch dat er tegenwoordig veel minder moeilijk over wordt gedaan?
quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft echt kinderen en een vrouw als dekmantel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |