dat was wel een flater ja.quote:
Dit meisje was toentertijd amper 12, dus dat maakt het wat makkelijker.quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel heel lastig te definiëren wanneer iets 'echt' is. Het is in ieder geval geen argument om iets per definitie af te wimpelen als kut.
Kan nooit heel lang meer durenquote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat Mick Jagger sterft![]()
Wat eten ze in Bulgarije?quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Dven het volgende:
Oliebollen en appelflappen
JEZUS wat mis ik Nederland rond deze dagen
Nou Mani, even Cavaliers quoten dan maar.quote:
Meisjes die in zichzelf snijden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan dit in de Top 2000 staan? Iemand enig idee?
Liever dan Keithquote:
Dan jank je nog om een verkeerde telefoon voor je verjaardag. Des te makkelijker om er oprechte tranen in te gooienquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit meisje was toentertijd amper 12, dus dat maakt het wat makkelijker.
Tulpenbollenquote:
kom op man, haal je makkelijkquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef D. het volgende:
De 4e uit mijn lijst komt na 3:00u, denk dat ik oversla
Even kijken. Ramptoerismequote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Wave103 het volgende:
Staat een man met een schijtlollig testbeeldjasje in het cafe
hoor je hier geen geschreeuw dan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best leuk nummer, beter dan The Kill en die andere 30STM nummers met geschreeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |