ironischquote:
Lekker voor jequote:
jij bent sam?quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een of andere matige kuttroll.
Bij post 6 al genoeg gezien, wat een paupersletquote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ONZ / Wie wilt mij uitleggen hoe FOK! in elkaar zit?
jongens, wil iemand deze user even helpen?quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
oh haar waardeer je wel he
wil je in een broekje komen ofzo?
je zou haar doenquote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bij post 6 al genoeg gezien, wat een pauperslet
heb oogkanker opgelopen van je posts dus dat zou op prijs worden gesteldquote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
jongens, wil iemand deze user even helpen?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Laat je je ogen verwijderen dan, dan kun je niet meer zien waar je op tikt/klikt/typt zodat wij jouw posts niet meer hoeven te lezen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
heb oogkanker opgelopen van je posts dus dat zou op prijs worden gesteld
conclusie: jij bent man?quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Etsu is gay en doet het al met mij
hahahahahahaha Hork die een mod nodig heeft omdat hij zelf geen mod meer is ahahahahahahahahahahahahquote:
ik kan blind typen sukkelquote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat je je ogen verwijderen dan, dan kun je niet meer zien waar je op tikt/klikt/typt zodat wij jouw posts niet meer hoeven te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |