In Rotterdam ga je niet studeren, tenzij je uit een arbeidersgezin komt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Rezania het volgende: [..] Net alsof arbeiders studeren.
[..] Nee, serieus niet.
![]()
Hmmm, misschien komt dat door de grote hoeveelheid allochtonen moslims hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Euribob het volgende:
Rotterdam schijnt wel conservatiever te zijn dan de andere Nederlandse steden, in zo'n beetje alle opzichten. Seksualiteit, sociale zekerheid, vluchtelingen etc.
Biased. Maar ik moet na al die jaren nog steeds twee keer kijken op de bordjes als ik mijn oma er ga bezoeken hoor.quote:
Nee, ook als je voor een dergelijke variabel corrigeert.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, misschien komt dat door de grote hoeveelheid allochtonen moslims hè.
Doe eens opbokken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
In Rotterdam ga je niet studeren, tenzij je uit een arbeidersgezin komt.
Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ook als je voor een dergelijke variabel corrigeert.
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Kaas- het volgende:
Klopt wel. Maar Rez, we hebben een security-deal gesloten.
Gooi maar een lichtslang om je heen, maak ik wel wat foto's.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Kunnen er trouwens wat meer foto's á la die onderste in de OP geplaatst worden? Bij voorbaat dank
Ik vind die bovenste helemaal niksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Kunnen er trouwens wat meer foto's á la die onderste in de OP geplaatst worden? Bij voorbaat dank
Een ervaren bokshomo is niet genoeg?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?
Huh, op WA keurde je de foto's van deze gozer af.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Die hebben toch wel een kerstdiner gehad en zijn nu niet zo mager meer.. toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helemaal niks
Nop. I did not.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, op WA keurde je de foto's van deze gozer af.
Die bovenste is echt teringjantjelekker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helemaal niks
Negersquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een ervaren bokshomo is niet genoeg?
Deze twee reacties matchen niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die bovenste is echt teringjantjelekker.
[..]
Negers
Ik heb een breed smaakpalet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze twee reacties matchen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |