Mijn FOK! bestaan in 1 zin, dat vind ik dan wel weer knap van je.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je laat je hart over het algemeen wel spreken, maar je dikt veel extra aan om een beetje tegengas te geven, dit waardeer ik
En niet te zuinigquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bivakkeerde vanavond in het dart-topic
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee.. iets met blof![]()
![]()
ik heb ooit blof live gezien ( tijdens pepsipop, waar 5ive zou komen, maar ze kwamen niet)..
Je bent verslaafd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik heb nog wel een diner gehad, en een spel gedaan en nog wat andere dingen en toch zo hoog
Ouwe spammerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik heb nog wel een diner gehad, en een spel gedaan en nog wat andere dingen en toch zo hoog
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon naar de muziek luisteren ipv de hele tijd dit soort bagger te posten.
Ja dat kan je beter voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee.. iets met blof![]()
![]()
ik heb ooit blof live gezien ( tijdens pepsipop, waar 5ive zou komen, maar ze kwamen niet)..
Verdomme, da zal t zijnquote:
Ik werk maandag en dinsdagquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan morgen tot dinsdag drie middag+avondessies.
Ik keek de vorige editie wel eens om 8:00 uur, dan zitten er blijkbaar ook mensen in dat caféquote:
Ga eens naar buiten.quote:
Konijn dacht ik toch.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Was Floppy nu een hont of een konijn?
Ik zat er net aan te denken, dat cafe sluit toch "gewoon" om 02.00? En gaat pas 09.00 weer open?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik keek de vorige editie wel eens om 8:00 uur, dan zitten er blijkbaar ook mensen in dat café
Bon Iver is te goed voor deze lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:35 schreef F.Begbie het volgende:
Wacht, staat Birdy er nou wéér in met Skinny Love?!?!:')
Bon Iver zeker weer niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |