Dat heb ik dus bij ruim 80% van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is geen slecht nummer, maar ik kan niet echt begrijpen dat dit een van je 15 beste nummers is.
Jup met de stem van die gek uit police academy(?) of was het een van die andere commedy films?quote:
Help me morgen herinneren, dan begin ik weer aan mijn nieuwe lijstje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef D. het volgende:
Wel op stemmen volgend jaar hoor Ucc
Ik schakel tegen die tijd Gerard ook in
Het houdt ook niet op met die onthullingen he.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan ik al zeggen dat ik best fan ben van James Blunt....nu is de helft toch dronken.
Nooit gezien op een momentje na waarop dat meisje The Smiths doetquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus bij ruim 80% van de lijst
Ok, ga ik proberenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Help me morgen herinneren, dan begin ik weer aan mijn nieuwe lijstje.
Ja die kleine met die rare krijsstem.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Jup met de stem van die gek uit police academy(?) of was het een van die andere commedy films?
wutquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan ik al zeggen dat ik best fan ben van James Blunt....nu is de helft toch dronken.
Hetzelfde voor mij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nope, zegt me niks...klinkt wel aardig.
Jij zou dit zelfs over een willekeurig muziekje van Marco Borsato zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk nummertje dit, volledig terechte nieuwe binnenkomer.
Er komt ook geen einde aanquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het houdt ook niet op met die onthullingen he.
Ja Bobcatt Goldwhait ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die kleine met die rare krijsstem.
Bobcat God.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Jup met de stem van die gek uit police academy(?) of was het een van die andere commedy films?
Nee jouw onthullingen danquote:
Mani is onze huistroll, aandoenlijk is het welquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou dit zelfs over een willekeurig muziekje van Marco Borsato zeggen.
Plafonddienstquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef Nizno het volgende:
Ow en ik lag het plafond te bestaren dus toch maar ff mobiel meelezen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |