Goede tetten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef Martinello het volgende:
Doet me toch weer hieraan denken
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Zou een grap van mij kunnen zijnquote:
Nikki Cox, nu een verspookt plastich drama.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie is dat?
De Sensi van 30 jaar geleden?
Kwalitatief hoor...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
De ster van Unhappily Ever Afterquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie is dat?
De Sensi van 30 jaar geleden?
Was dat met dat konijn?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
De ster van Unhappily Ever After
Gelukkig zingt hij in geen enkel ander liedje op die plaat zo storend als in deze, die zijn dan ook een stuk fijner.quote:
500 Days of Summer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef F.Begbie het volgende:
Verdomme, dit nummer ken ik ergens van maar geen idee meer waarvan.
Nou ja, een knuffelbeest. Volgens mij was het een hond.quote:
quote:
Radio?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef F.Begbie het volgende:
Verdomme, dit nummer ken ik ergens van maar geen idee meer waarvan.
Kan ik al zeggen dat ik best fan ben van James Blunt....nu is de helft toch dronken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
James Blunt vindt dit te hoog.
Ach papieren zak er over en je ziet er niets van.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nikki Cox, nu een verspookt plastich drama.
Dat heb ik dus bij ruim 80% van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is geen slecht nummer, maar ik kan niet echt begrijpen dat dit een van je 15 beste nummers is.
Jup met de stem van die gek uit police academy(?) of was het een van die andere commedy films?quote:
Help me morgen herinneren, dan begin ik weer aan mijn nieuwe lijstje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef D. het volgende:
Wel op stemmen volgend jaar hoor Ucc
Ik schakel tegen die tijd Gerard ook in
Het houdt ook niet op met die onthullingen he.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan ik al zeggen dat ik best fan ben van James Blunt....nu is de helft toch dronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |