Straks heeft ie nog iets uit z'n broek inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:24 schreef Persefoneia het volgende:
Hij zegt een diepe buiging voor Benny Neyman. Dat zou ik dus niet doen.
rood vooralquote:
roodroosterquote:
Mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef Fretwork het volgende:
Beste bluesnummer ooit, zelfs de Stones vinden van niet...
Goffer, ik heb nog gelijk ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was het het Album Het zwarte Goud (waarom weet ik dit?)
in een rode jurk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Fretwork het volgende:
Er danst daar een vrouw veels te uitbundig om nog maar enigszins nuchter over te komen, die heeft zeker een meter of 2 naar achter geslagen
Nee, morgen vanaf 6 tot 4 doet ie weer verzoekjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Zorro het volgende:
Over rood gesproken, kan iemand die cameraman zeggen dat dat krullebolwijf in die rode jurk nou wel genoeg in beeld is geweest?
ze kan in elk geval dr lul niet uit dr broek halen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Fretwork het volgende:
Er danst daar een vrouw veels te uitbundig om nog maar enigszins nuchter over te komen, die heeft zeker een meter of 2 naar achter geslagen
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Berkery het volgende:
I see a little red rooster and I want to paint it black
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Berkery het volgende:
I see a little red rooster and I want to paint it black
Dat zou een topshow zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kan in elk geval dr lul niet uit dr broek halen.
Maar ja, wie moet dan de wcmat om zijn nek doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |