ik niet, heb zoveel gemist vanaf 2005 tijdens mijn ''ik ben nu te oud voor k3''-fasequote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ben echt al te lang met K3 bezig. Ik kan me al die videos nog herinneren
Ik heb die fase niet gehad, obsessed vanaf 2000quote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik niet, heb zoveel gemist vanaf 2005 tijdens mijn ''ik ben nu te oud voor k3''-fase![]()
![]()
Hnngg, die harde tepels hier. Dankjewel hiervoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb die fase niet gehad, obsessed vanaf 2000
nog niet eens gezienquote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hnngg, die harde tepels hier. Dankjewel hiervoor.
[ afbeelding ]
Dit was op het moment dat Kristel een oproep deed aan Gene of hij meer in het huishouden wilde doenquote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ze wel altijd in de gaten gehouden, maar een jaar of 6 wel op een heel laag pitje.quote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef rowan634 het volgende:
ik niet, heb zoveel gemist vanaf 2005 tijdens mijn ''ik ben nu te oud voor k3''-fase![]()
![]()
HAHAHHA STUUR ME DIT FILMPJE PLS KRISTEL LAND KEIHARD OP DIE MAN ZN HOOFDquote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef rowan634 het volgende:
#Lifegoalsquote:Op zondag 27 december 2015 16:34 schreef Poedelpoes het volgende:
HAHAHHA STUUR ME DIT FILMPJE PLS KRISTEL LAND KEIHARD OP DIE MAN ZN HOOFD
Ik zie alleen maar de randen van hun bh's door hun bloesjes komen?quote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die gifjes komen van zo'n mokkel forum heb geen idee van welk programmaquote:Op zondag 27 december 2015 16:34 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
HAHAHHA STUUR ME DIT FILMPJE PLS KRISTEL LAND KEIHARD OP DIE MAN ZN HOOFD
ja ik heb ze lowkey ook altijd nog een beetje gevolgd, maar zoveel gemistquote:Op zondag 27 december 2015 16:27 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik heb ze wel altijd in de gaten gehouden, maar een jaar of 6 wel op een heel laag pitje.
Deels vlaams zijn betekent toch dat je er mee in aanraking blijft komen.
Peter Live!quote:Op zondag 27 december 2015 17:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die gifjes komen van zo'n mokkel forum heb geen idee van welk programma![]()
Sisi misschien?
Ik was dus niet de enige die iets had van "who cares" en "volgens mij is dat gewoon een BH beugel ofzo"quote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef MarieAlice het volgende:Ik zie alleen maar de randen van hun bh's door hun bloesjes komen?
Waar zie jij precies harde tepels?quote:Op zondag 27 december 2015 16:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die eerste 5 zijn dan nog best cliché en slecht. Vrij snel daarna wordt het spannend jonguhquote:Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ben obsessed met Galaxy Park sinds Lauren. Ik heb nadat ik de eerste 5 afleveringen op YouTube zag de DVDs van het eerste seizoen besteld
Nou sorry.quote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de randen van hun bh's door hun bloesjes komen?
Haha jullie zijn ook wel echt helden dat jullie dit allemaal kijkenquote:Op zondag 27 december 2015 18:00 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Die eerste 5 zijn dan nog best cliché en slecht. Vrij snel daarna wordt het spannend jonguh
Voor zulke dingen moet je gewoon tijd maken.quote:Op zondag 27 december 2015 18:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha jullie zijn ook wel echt helden dat jullie dit allemaal kijkenWaar vind je precies de tijd daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |