quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Poedelpoes het volgende:
maar maar straks is je future wife zo een die is van "IK KLEED ME NIET VOOR JOU IK KLEED ME VOOR MEZELF" en strangled ze jou met die klaar gelegde jurk
Gelukkigquote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah daar ben ik tegen die tijd wel achter.Komt goed.
Verdorie S100. waar was mijn video voor Lollypopland.quote:
Echt?quote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef Poedelpoes het volgende:
Also waarom is Noa hier 20x leuker dan ze was bij K2 zoekt K3 en 20x leuker dan Josje was in de hele K3 kan het serie. Deze Noa zie ik best wel in K3.
Samequote:Op zondag 27 december 2015 04:15 schreef Mula het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik vind haar heel erg nep en overdreven en totaal niet bij K3 passen. Josje kan volgens mij achter de schermen best een trut zijn, maar ik vind haar op het podium, in shows en bij kinderen het echt leuk doen.
Is dat Miguel?quote:Op zondag 27 december 2015 09:58 schreef MarieAlice het volgende:
[ afbeelding ]
Tis eens een ander rokje dat wappert in de wind.
Is dit serieus bedoeld?quote:Op zondag 27 december 2015 10:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is trouwens wel echt de bedoeling van Studio 100 dat deze K3 er weer een jaar of tien (minimaal) tegenaan kan, voor degenen die daar nog aan twijfelden. Hanne op 05:40: "Ik hoop gewoon dat we dit nog heel lang mogen doen en dat we, net als de vorige, toch eigenlijk ook wel meer dan 10 jaar het vol passie kunnen blijven doen."
MIJN OGEN!quote:Op zondag 27 december 2015 09:58 schreef MarieAlice het volgende:
[ afbeelding ]
Van jou.quote:
Nou, dat staat hem beeldig. Ik neem alles terug dat mannen hier niet weg mee kunnen komen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:58 schreef MarieAlice het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ja sorry, het is inderdaad vrij logisch. Daarom zei ik ook: Voor degenen die daar nog aan twijfeldenquote:Op zondag 27 december 2015 11:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van jou.Is toch allemaal volkomen logisch? Ook al zou ik de hoop van Hanne niet vereenzelvigen met het beleid van S100.
Het zou de treurigheid ten top zijn als ze vanaf het begin een houdbaarheidsdatum meekrijgen en deze publiekelijk wordt uitgesproken...
Wat Hanne daarover zegt tegen de tv zegt niks.quote:Op zondag 27 december 2015 11:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Af en toe hoor je hier op het forum nog weleens geluiden dat ze er wellicht binnen een jaar alweer mee zouden stoppen, (gebaseerd op hoop) daar reageerde ik op.
quote:Op zondag 27 december 2015 11:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat Hanne daarover zegt tegen de tv zegt niks.
Bijpassend gifje bij dit gesprek.![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel geld gaan we hem bieden?quote:Op zondag 27 december 2015 12:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nick, kun je morgen toch niet eenmalig een cam van 'welkom bij' maken?![]()
![]()
Oh haha echt, hier in dit filmpje ook?quote:Op zondag 27 december 2015 04:15 schreef Mula het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik vind haar heel erg nep en overdreven en totaal niet bij K3 passen. Josje kan volgens mij achter de schermen best een trut zijn, maar ik vind haar op het podium, in shows en bij kinderen het echt leuk doen.
quote:Op zondag 27 december 2015 11:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat Hanne daarover zegt tegen de tv zegt niks.
Bijpassend gifje bij dit gesprek.![]()
[ afbeelding ]
Ik bied hierbij ook nog mijn verzameling flippo's.quote:Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik bied 10 dubbele flippo's en een stapeltje water-energy kaarten.
quote:Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik bied 10 dubbele flippo's en een stapeltje water-energy kaarten.
Goed bezigquote:Op zondag 27 december 2015 13:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik bied hierbij ook nog mijn verzameling flippo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |