SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis 3-0 Jan Dekker
Jelle Klaasen 3-0 v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Openingsvraag, gokje: "Wat een ONGELOOOOFLIJKE inmaakpartij. Hoe KAN dit??????"![]()
![]()
Kijken naar RTL7quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:48 schreef luckass het volgende:
Marcel Maijer gaat zometeen weer opgewekt doen over deze pot![]()
![]()
Ik vrees dat Ricky ons allemaal weer aan het trollen is door niet Newton/Murnan als laagste gemiddelde uit het toernooi te laten gaan.![]()
Roma had King, die snapt er echt niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat Ricky ons allemaal weer aan het trollen is door niet Newton/Murnan als laagste gemiddelde uit het toernooi te laten gaan.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Roma had King, die snapt er echt niks van. Die gooide godverdomme lange tijd 102 gemiddeld.
![]()
Ik had ingezet op een trollpoging van Dimitri.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat Ricky ons allemaal weer aan het trollen is door niet Newton/Murnan als laagste gemiddelde uit het toernooi te laten gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een totaal niet toe doende analyses zijn dit toch.
VOLGENDE PARTIJ GRAAGReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ging altijd naar de kroeg waar het dart team speelt waar Kist ook in zit (of zat nu). Wil iemand mij nu aanraken? Alsjeblieft?![]()
![]()
Misschien kun je nog wat mensen vervelen in het Top2000 topic.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat een totaal niet toe doende analyses zijn dit toch.
VOLGENDE PARTIJ GRAAG![]()
Dit is take 5, ze hebben het Chizzy meerdere keren moeten uitleggen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chisnall is wel de darter met een van de domste hoofden, man man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij heeft in ieder geval genottelijk veel gedronken gisteren. Die gaat lekker dronken gooien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Chizzy weer choken, dan heeft ie kans.![]()
Kom je ook uit de Achterhoek dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ging altijd naar de kroeg waar het dart team speelt waar Kist ook in zit (of zat nu). Wil iemand mij nu aanraken? Alsjeblieft?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Chisnall heeft weinig haast.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik zit in een app met hem. Take this onequote:Op zaterdag 26 december 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
heywoodu
![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nee, Twente. Duitsers dit dat. Vroomshoop ligt op de rand van Twente. Vandaar ook dat het gemeente Twenterand is. Daar zit dus de kroeg Kremer. Ik voel me een beetje Sierd nu.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom je ook uit de Achterhoek dan?![]()
Auw.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zit in een app met hem. Take this one![]()
Met zijn chromosoomscore staat hij ook bovenaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Support Twente man!quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Twente. Duitsers dit dat. Vroomshoop ligt op de rand van Twente. Vandaar ook dat het gemeente Twenterand is. Daar zit dus de kroeg Kremer. Ik voel me een beetje Sierd nu.![]()
#Sierdgodquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Twente. Duitsers dit dat. Vroomshoop ligt op de rand van Twente. Vandaar ook dat het gemeente Twenterand is. Daar zit dus de kroeg Kremer. Ik voel me een beetje Sierd nu.![]()
Dit zijn de statements die indruk maken bij Kistgodquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
Nee Christian, het is niet 50/50.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij weet weer waar hij staatquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zijn de statements die indruk maken bij Kistgod![]()
heywoodu
![]()
Ik vind het een vriendelijke vent in plaats van zo'n arrogante paplul.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kist hoopt dat Chizzy de kansjes mist en dat hij ze wel maakt.
Genot.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Paxon is een Groninger die nemen we niet serieusquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het een vriendelijke vent in plaats van zo'n arrogante paplul.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:58 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk nu ook
waarom sneeuwt het waz deze plz![]()
![]()
![]()
![]()
SFEERquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:58 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk nu ook
waarom sneeuwt het waz deze plz![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Duitsers?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, scorend kan die gewoon normaal gesproken bij lange na niet mee met Chizzyquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Is Kist echt zo slecht als dat die commentators mij willen doen geloven?![]()
Een nieuw record, het laagste gedeelde IQ op een dartspodium ooit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet bij Van Gerwen - McDine?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Een nieuw record, het laagste gedeelde IQ op een dartspodium ooit.![]()
Maak je Russ Bray nou voor debiel uit?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Een nieuw record, het laagste gedeelde IQ op een dartspodium ooit.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Een nieuw record, het laagste gedeelde IQ op een dartspodium ooit.![]()
![]()
Van Gerwen zou toch wel een keer tegen Chizzy hebben gespeeldquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Een nieuw record, het laagste gedeelde IQ op een dartspodium ooit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vaak genoeg zelfs.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen zou toch wel een keer tegen Chizzy hebben gespeeld![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freddi_Fishquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Freddi het Duitse broertje van Freddie?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Windvlagen op het podium.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht dat het altijd Freddy/Freddie was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freddi_Fish![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Windvlagen op het podium.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niemand, maar dan ook niemand heeft behoefte aan die teringappMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Teringaap.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand heeft behoefte aan die teringappReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
#teamonlo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het livetopicGa zelf even naar een streamtopic of zo?
![]()
Ik kijk rtl7, net zoals 95% hier denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het livetopicGa zelf even naar een streamtopic of zo?
![]()
Oh, ok man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk rtl7, net zoals 95% hier denk ik![]()
![]()
Even een stukje warme appeltaart halen en nog viesdikker worden
Of bij Lex Immers. Die gooide ooit 170 uit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
een cursusje finishen bij Mr. Coat zou voor sommige darters nuttig zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ben jij dikquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Even een stukje warme appeltaart halen en nog viesdikker worden![]()
![]()
twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 20:17:36SET! Chisnall takes the lead here in a tense opening set. So far, every set he has played in this tournament has gone to a 3-2 scoreline. reageer retweet
![]()
Is dat zn echte account?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt op Barneys Facebook gekeken
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
bedankt voor dit feitjequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 20:17:36SET! Chisnall takes the lead here in a tense opening set. So far, every set he has played in this tournament has gone to a 3-2 scoreline. reageer retweet
![]()
Gewoon thuisquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Of bij Lex Immers. Die gooide ooit 170 uit.
Wat een god. Misschien kan hij maar beter fulltime gaan darten ipv banken![]()
Zo die Evans heeft er niet veel van gebakken heLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mentaal beest die Chizzyquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Extreem weinig triples. Dat is het manco van een #viessnelle werper.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:19 schreef Szura het volgende:
Zo die Evans heeft er niet veel van gebakken he![]()
Daarom mijd ik RTL 7 ook. Wat een ellende. Lopen nog achter ook schijnt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt mad om zo'n kuthond als presentator![]()
Welnee, zelden zo'n genottelijke eerste ronde gezienquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sorry dat ik je post verkeerd interpreteerde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat behoorlijk snel. Dat bedoel ik ermee. Stomme pianostemmer.
SORRY.
![]()
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je post verkeerd interpreteerde.
SORRY.
![]()
![]()
Dan heb je een paar jaartjes gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, zelden zo'n genottelijke eerste ronde gezien![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfde probleem als evans
geen trippels wanneer het moet![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar kijk even terug hoeveel kutspelers er direct uitgingen. Een Kim, White, Whitlock, Pipe bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb je een paar jaartjes gemist.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sorryik heb het al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou 'm op mute zetten, opschepper.![]()
Kim en Withlock in vorm zijn prima spelers. Nu gaat Evans door die geen kut gooit en Pallet die niet kan wat Kim kan. Zie liever geweldige 2e rondes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar kijk even terug hoeveel kutspelers er direct uitgingen. Een Kim, White, Whitlock, Pipe bijvoorbeeld![]()
Als Suljovic het op tijd te pakken heeft, wint hij gewoon met 1-4/0-4quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kim en Withlock in vorm zijn prima spelers. Nu gaat Evans door die geen kut gooit en Pallet die niet kan wat Kim kan. Zie liever geweldige 2e rondes.![]()
Kim als darter is best te pruimen, maar Kim als persoonquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kim en Withlock in vorm zijn prima spelers. Nu gaat Evans door die geen kut gooit en Pallet die niet kan wat Kim kan. Zie liever geweldige 2e rondes.
Suljo is genotquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Suljovic het op tijd te pakken heeft, wint hij gewoon met 1-4/0-4![]()
Tis gewoon een ontzettend irritant mannetje, maar qua spel altijd nog liever dan Pallettquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kim als darter is best te pruimen, maar Kim als persoon![]()
Wel een van de weinige spelers die elke topper kan verslaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kim als darter is best te pruimen, maar Kim als persoon![]()
Het was nog mooier geweest als hij was uitgeschakeld door een De Zwaan natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef JimMH het volgende:
[..]
Tis gewoon een ontzettend irritant mannetje, maar qua spel altijd nog liever dan Pallett
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel een van de weinige spelers die elke topper kan verslaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zeker, De Zwaan is echt genot.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was nog mooier geweest als hij was uitgeschakeld door een De Zwaan natuurlijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: