Nee. Geel licht is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je Franse auto van voor 1994 is.
Anders is het illegaal.
nee hoor rij er nog altijd mee, bij mist en sneeuw zie je zelfs meerquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, alleen het doel van een koplamp schoot het volledig voorbij, je zicht was namelijk ontzettend belabberd.
wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
In elk geval een stuk fijner dan die idiote xenon kutlampen, dat dat toegestaan is
fabrieks af geen probleem, aftermarked setjes en tokkies zijn probleemquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
In elk geval een stuk fijner dan die idiote xenon kutlampen, dat dat toegestaan is
bron?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders is het illegaal.
Het is verblindend voor andere weggebruikers... vraag me ook af wat voor tokkies dat gebruikenquote:
tokkies die denken dat MEER beter is.. en des te hoger de Kleurwaarde des te meer ze zien...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is verblindend voor andere weggebruikers... vraag me ook af wat voor tokkies dat gebruiken
Nee hoor. Sterker nog, in slecht weer vooral bij regen, mist, sneeuw etc is het zicht zelfs veel beter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, alleen het doel van een koplamp schoot het volledig voorbij, je zicht was namelijk ontzettend belabberd.
heb je wel eens zo`n "nachtrij" bril nader bekeken? krijg je t zelfde idee als een auto met gele pittenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, in slecht weer vooral bij regen, mist, sneeuw etc is het zicht zelfs veel beter.
Tevens is geel licht veel minder vermoeiend voor je ogen.
Bron: ikzelf die na een nachtdienst veel relaxter naar huis rij met geel licht en veel beter zie bij slecht weer in het donker
dan heb je het over aftermarket?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is verblindend voor andere weggebruikers... vraag me ook af wat voor tokkies dat gebruiken
Vroeger met de ouders op vakantie 'snachts rijden naar Zuid-Frankrijk...zag je inderdaad zo'n eindeloze stoet gele lichten, sfeervol was dat welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders is het illegaal.
orginele zijn niet erger dan halogeen zijn echt die aftermarket inbouw setjes van 19,95 die alles zo verkuttenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:19 schreef Servicemonster het volgende:
Xenon verlichting is wat mij betreft altijd verblindend.
De LEd-lampjes gaat nog wel, ondanks dat ik LED-licht er 'hard' vind en in combinatie met gewone verlichting ook overdadig vind.
nachtbrillen zijn ook geel raar héquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, in slecht weer vooral bij regen, mist, sneeuw etc is het zicht zelfs veel beter.
Tevens is geel licht veel minder vermoeiend voor je ogen.
Bron: ikzelf die na een nachtdienst veel relaxter naar huis rij met geel licht en veel beter zie bij slecht weer in het donker
Nee dat is niet raar. Ik vind het raar dat er tegenwoordig geen auto's gemaakt worden met geel licht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef T42 het volgende:
[..]
nachtbrillen zijn ook geel raar hélantaarnpalen vaak ook nog of amber
daaromquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar. Ik vind het raar dat er tegenwoordig geen auto's gemaakt worden met geel licht.
Het rijdt en kijkt veel prettiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |