Wat moeten we hiermee?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:53 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ama_United_in__.html
Ik denk 1-1.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg 2-2 bij Liverpool - Leicester
Dan moet je internationaal hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Zendt Fox alleen Chelsea uit? Ik wil liever Leicester zien eigenlijk
Ook op Anfield?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind 'You'll never walk alone' een enorm kutlied.
quote:
Ah, topshow. Met een klein beetje geluk na het darten dusquote:
Klopp moet ook maar roeien met de riemen die hij heeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
Dat die Lovren nog zoveel speeltijd krijgt joh
Overdrijf je ook wel weer. Allemaal redelijk snelle werpers vanavond dus dat gaat zeker geen vier en een half uur duren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, topshow. Met een klein beetje geluk na het darten dus
Nog vijf/zes dagen tot de markt weer opent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopp moet ook maar roeien met de riemen die hij heeft
Als het allemaal niet al te veel gelijk op gaat moet het goed komen inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overdrijf je ook wel weer. Allemaal redelijk snelle werpers vanavond dus dat gaat zeker geen vier en een half uur duren.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lekker boeie joh, het seizoen is toch al verloren voor CFC
Een dag zonder fok is een dag niet geleefd. En sowieso is 2de kerstdag altijd een grafdag, dus ik ben blij dat er premier league is.quote:
Premier Leaguequote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een dag zonder fok is een dag niet geleefd. En sowieso is 2de kerstdag altijd een grafdag, dus ik ben blij dat er premier league is.
Spelen z'on hoog tempo dat het wel slordig moet zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef Tagliano het volgende:
Liverpool-Leicester is vooralsnog niet bijzonder genottelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |