SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe was je kerst inso?quote:
Wat heb je gekregen?quote:
Omdat Netflix de rechten daarvoor niet heeft gekocht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:12 schreef supersof het volgende:
waarom staat love actually niet op netflix
kut netflixquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Netflix de rechten daarvoor niet heeft gekocht.
Graag gedaan.
Ik kreeg precies toen ik die post van je las een appje over Netflix.quote:
Wat een toeval!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kreeg precies toen ik die post van je las een appje over Netflix.
Komt wel erg dichtbij zo.
Snap ik. Ga je nog wat doen vandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er ook een beetje door van de leg.
Uiteten met mijn pa en la familia. Daarna mijn chick opzoeken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik. Ga je nog wat doen vandaag?
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteten met mijn pa en la familia. Daarna mijn chick opzoeken.
Nee want het staat niet op facebook.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Zijn jullie nou officieel bij elkaar?
Dat is niet een vereistequote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee want het staat niet op facebook.
Boekenquote:
Nice.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeken
Tickets voor bokswedstrijd
Geurtje
Lush pakket
Sigaren
En nog wat kleine praktische dingen voor nieuwe casa
Dat is lekker hoor!
Vind je dat je een relatie hebt en is dat wederzijds?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Wat maakt iets officieel dan?
Nice. Lush pakketquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeken
Tickets voor bokswedstrijd
Geurtje
Lush pakket
Sigaren
En nog wat kleine praktische dingen voor nieuwe casa
Dat is lekker hoor!
heb je het laten aanbranden?quote:
Nee waar zie je me voor aan ;squote:Op zaterdag 26 december 2015 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je het laten aanbranden?
laten we maar morgen doen, wil het eerst ff installeren op een andere computer want m'n eigen is poepquote:
Iemand die eten aan laat brandenquote:
google is je vriendquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik heb mn laptop op tabletversie gezet hoe doe je dat ongedaan
Ik had het al gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
google is je vriend
http://www.laptopmag.com/articles/enable-tablet-mode-windows-10
Cortana!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden
Say yes to dat zoekding
Wiequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cortana!
[ afbeelding ]
lekker saai hier hequote:
Had je lekker geslapen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
waarom zegt opso dat jullie mij missen maar zie ik geen posts waar dat er staat?
ik voel me belazerd
FAVOURITE BAEquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
waarom zegt opso dat jullie mij missen maar zie ik geen posts waar dat er staat?
ik voel me belazerd
heb je ook ontbijt daar gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben ook even in bad geweest daarvoor
AHtogoquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, leek me niet echt nodig want 1 minuut lopen van het station
He?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
102 euro kwijt omdat ik 1 cijfertje niet had gezien![]()
Topshow.
Grunna jojo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja croissantje en melk toch
en dan naar grunnaaa
nou ik stapte gister toch in de trein bij spoor 1 in plaats van spoor 11 waardoor ik mijn overstap miste en moest overnachten in een hotel?quote:
Waarom benadruk je onze geaardheid.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat ik in de homo sc was beland aangezien rene en etsu tegelijk hier aan het posten zijn.
Achja je hebt nu wel een lekker luxe badje en ontbijtje gehadquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik stapte gister toch in de trein bij spoor 1 in plaats van spoor 11 waardoor ik mijn overstap miste en moest overnachten in een hotel?
daarom dus.
en jij dan ook nog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat ik in de homo sc was beland aangezien rene en etsu tegelijk hier aan het posten zijn.
Zo bedoelde ik het niet schatjequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom benadruk je onze geaardheid.
NTBquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet schatje
nee, ben opso niet aan het versieren, dat werkt niet zo bij haar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow is dit een van je versierskills ofzo?
dit kan beter
Begin deze week had ik nog 3 matches, nu nog maar 2. Na morgen nog maar 1 denk ik.quote:
Probeer het bij McG eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin deze week had ik nog 3 matches, nu nog maar 2. Na morgen nog maar 1 denk ik.
Dus ik kan ook wel op cursus.
How high is your lat..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin deze week had ik nog 3 matches, nu nog maar 2. Na morgen nog maar 1 denk ik.
Dus ik kan ook wel op cursus.
die fase hebben McG en ik al gehadquote:
Ik had school tot 20:00 ofzo toenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase hebben McG en ik al gehad
toen durfde hij niet meer naar walibi
net zoals jij niet meer op de sushimeet durfde te komen
jongeee, kerst jatoch, iedereen zit gezellig aan de tafelquote:
kom wel eens naar pintelier.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase hebben McG en ik al gehad
toen durfde hij niet meer naar walibi
net zoals jij niet meer op de sushimeet durfde te komen
daten nog wel? vindt McG dit leuk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
We gaan nog wel een keer bij Newscafe daten.
Pat en ik maakten ook regelmatig ruzie online wegens moeite met interpretatie. Zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
jongeee, kerst jatoch, iedereen zit gezellig aan de tafel
en tegen eentje praat ik niet meer want ik vind zijn typen irritant
neequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je chilly al in leve lijve gezien?
hoezo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mcg heeft geen recht van spreken als het hierop aan komt
oh sorry, ik kijk tv met mijn moederquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, kan jij het wat spannender maken?
blijf maar gewoon ver weg uit de buurt danquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou niet naar een café gaan voor een kat eigenlijk
bella is nog leuker natuurlijkquote:
wow, zou voor jou komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijf maar gewoon ver weg uit de buurt dan
Bella is natuurlijk #1 kads. Ahhww wat lieeef, ze durft al op je schoot te komen etc, niet meer shuw onder een stoel?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
bella is nog leuker natuurlijk![]()
bellaze is al n grote meid. ze heeft al 2 hele nachten op het huis gepast en stond voor de deur te wachten toen ik thuis kwam
Nee, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bella is natuurlijk #1 kads. Ahhww wat lieeef, ze durft al op je schoot te komen etc, niet meer shuw onder een stoel?
wow wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al iemand wrom zou ik jaluurs worden
Ja ! volgens mij tenminste, hoorde dat hij er wel eerst bang voor wasquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
hadden jullie ook meegekregen dat de hond van johannes superblij is met mijn kerstcadeautje?
heb echt n leuk filmpje gekregen waar hij kwispelt met zijn staart met mijn bot in zn bek
bang?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ! volgens mij tenminste, hoorde dat hij er wel eerst bang voor was
Ik zei namelijk dat ik bang voor oscar was omdat die zo groot isquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
bang?dat heeft johannes me niet verteld.
het schijnt dat de moeder van johannes het bot heeft moeten afpakken zodat hij later nog wat van kon genieten
Omdat niemand een relatie met je wil of wat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge, relaties en ik gaat niet samen
Ik ben een strong fat lonely independent womanquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat niemand een relatie met je wil of wat?
Fatquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong fat lonely independent woman
Only pretending tochquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh mijn god sarcasme niet doorhebben
Oh ja, je bent geen vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh mijn god sarcasme niet doorhebben
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben wel grotere overlevingskansen als ze moeten drijven.
Dit zag ik op tv.
Moest? Ik wilde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu heeft grote praatjes voor iemand die 15 kg moest afvallen ofzo
Maar hij is niet dik
Dat is een Nederlands verzinselquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee inso, hoe gaat tweede kerstdag
*boxing dayquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee inso, hoe gaat tweede kerstdag
Ik ben ook aangekomen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:
Zelfs gister bewust vegetarisch gegeten want vlees maakt je dihiiiiiik.
alles met matequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chilisaus is relatief weinig mis mee.
Ik had eerst een week buikgriep.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat goed
ik ga morgen opnieuw proberen
daar ben ik ook bang voor, sigaret in mn bek/hand is een automatisme gewordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had eerst een week buikgriep.
En daarna kwamen ouders en zusje hierheen gevlogen, en dan vind ik stoppen niet zo moeilijk.
Het kritische punt is volgende week als ik weer naar uni ga
Ik haat met de trein/metro reizen zonder sigaretten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor, sigaret in mn bek/hand is een automatisme geworden
vliegtuig is nog ergerquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik haat met de trein/metro reizen zonder sigaretten.
Lekker viesdik worden ja toch.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:
Zelfs gister bewust vegetarisch gegeten want vlees maakt je dihiiiiiik.
het is gewoon irritant dat het nooit een goed moment is om te stoppenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig vlieg ik niet wekelijks.
wiequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Mja, straks weer beetje stress gelijk komt de man met de hamer je pakken
Die zijn ook viesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker viesdik worden ja toch.
Ik vond vegaburgers van de subway echt teringvies
nee johquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind de subway maar een overbodig winkeltje
Eens.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind de subway maar een overbodig winkeltje
wat dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mijn zusje echt een mooi cadeau gegeven. Ze raakt er ernstig gefrustreerd van
Het lopen gaat nog niet goed genoeg om er optimaal gebruik van te maken.quote:
ik vind het lekker, en chill dat je zelf kan samenstellen en lekkere sausjes enzoquote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind niet echt dat het iets speciaals heeft, het is zo "standaard"
wat had je ook alweer gegeven?quote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het lopen gaat nog niet goed genoeg om er optimaal gebruik van te maken.
loopwagen waar je dingen in kan doen enzoquote:
ohjaquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
loopwagen waar je dingen in kan doen enzo
en knuffels en nog wat kleine speeltjes
Wij vieren dan eigenlijk altijd dat mijn ouders dan zoveel jaar bij elkaar zijnquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen nog 2e kerstdag aan het vieren denk ik.
(daar doen wij niet aan)
wat romantisch op 2e kerstdagquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij vieren dan eigenlijk altijd dat mijn ouders dan zoveel jaar bij elkaar zijn
oh echtquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben druk bezig met iemand hosselen in KLB
Ja hequote:
28quote:
je vindt hem kut dus dan hossel je hem?quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
een of andere kutkloon die beweert dat hij geen kloon is
en hij is chinees
?quote:
ze zijn dan ook al 51quote:
Mijn ouders in mei 23 jaar. Dat vind ik al VIESLANG.quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is 2,5x langer dan mn ouders hebben volgehouden
ik trek kutte mannen aanquote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
je vindt hem kut dus dan hossel je hem?
Nee joh gekkiequote:
liefquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6 jaar 2 maanden 20 dagen (27 december)
oh had jonger verwachtquote:
Mijn opa en oma bijna 60 jaarquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh had jonger verwacht
maar nog lange tijd pff 28 jaar
Wow, die kwamen bij elkaar toen mijn oma nog dreumes was.quote:
Ik vind mijn moeder kapot oud nu ze 40 is.quote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Etsu het volgende:
in al die jaren was ik trots met mijn leeftijd dat mn ouders de 50 nog niet hadden gepasseerd. volgend jaar moet ik er aan geloven.
niet iedereen heeft een teen momquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mijn moeder kapot oud nu ze 40 is.
jij bent dan ook wel een hoge uitzondering hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk redden ze het, mooi feestje danquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow, die kwamen bij elkaar toen mijn oma nog dreumes was.
Sick
lekker boeiend hoe oud je ouders zijnquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Etsu het volgende:
in al die jaren was ik trots met mijn leeftijd dat mn ouders de 50 nog niet hadden gepasseerd. volgend jaar moet ik er aan geloven.
Helaas is mijn ene oma weduwe en mijn andere oma niet getrouwd.quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk redden ze het, mooi feestje dan
is ook niet boeiend, maar in groep 8 waren mijn ouders onder de 40 en de rest van de klasgenootjes hadden ouders van 40+quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker boeiend hoe oud je ouders zijn
echt hequote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker boeiend hoe oud je ouders zijn
ik denk niet dat jij in de positie bent om anderen te vertellen dat ze normaal moeten doenquote:
Ja oke dat is wel een beetje gekquote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken iemand wiens vader richting de 80 is, en hij is mijn leeftijd.
Dat lijkt me heel erg kut hoor.
Ben je nog steeds mad?quote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij in de positie bent om anderen te vertellen dat ze normaal moeten doen
Toch zie je het tegenwoordig teeds meer.quote:
Whahah ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn leraar aardrijkskunde zat tegen zijn pensioen aan en had toen recentelijk nog een kind verwerkt.quote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken iemand wiens vader richting de 80 is, en hij is mijn leeftijd.
Dat lijkt me heel erg kut hoor.
Dat is in feite niet zo heel vreemd.quote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
In groep 8 zat er een jongen bij mij in de klas waarvan de moeder al 50+ was
slaaplekkee schatquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen, kusjes voor iedereen behalve voor rickert
kopstoot kan die krijgen
dag kameraadquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen, kusjes voor iedereen behalve voor rickert
kopstoot kan die krijgen
je mist echt een vaderfiguurquote:Op zondag 27 december 2015 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
zolang ik mn harde wortel maar ergens in kan stoppen toch, ik moet ook aan mn trekken komen
Speel m'n toernooitjes hier en daar.quote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ha koning
hoe is het? nog pokeraar?
sta je op winst?quote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speel m'n toernooitjes hier en daar.
Ik sta lifetime wel aardig plus ja. Verder m'n broertje coachen die bezig is met HUSNG's grinden. Niets mis mee.quote:Op zondag 27 december 2015 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
sta je op winst?
wat vind je van LvG
zieligquote:Op zondag 27 december 2015 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
en daar ben ik blij mee. veel minder drukte met de kerstdagen en kan ik vaker FOK!ken
ah zakelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sta lifetime wel aardig plus ja. Verder m'n broertje coachen die bezig is met HUSNG's grinden. Niets mis mee.
LvG haalt nieuwjaar niet.
Prestudietje erbij.quote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ah zakelijk.
Hoe gaat het verder? nog orderpicker? of doe je studie?
Vertalen van welke taal naar welke taal? Lijkt mij ook wel leuke bezigheidquote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prestudietje erbij.
En nee, al lang niet meer.
Bezig met vertalen als ZZP'er. Gaat wel lekker.
Pools naar Engels.quote:Op zondag 27 december 2015 01:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vertalen van welke taal naar welke taal? Lijkt mij ook wel leuke bezigheid
leipquote:Op zondag 27 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pools naar Engels.
Nederlands naar Pools.
Engels naar Pools.
Southamptonquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
leip
arsenal had eerste kunnen staan
gebeuren wel gekke dingen, dat dan weer welquote:
Ik hoop ook op arsenal.quote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
gebeuren wel gekke dingen, dat dan weer wel
hoop stiekem dat arsenal nog kampioen gaat worden
gun het ze wel
Lekker lekker, al ben ik tegenwoordig ook met wat andere projectjes bezigquote:Op zondag 27 december 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop ook op arsenal.
Maar tegen mijn cluppie mogen ze verliezen.
Hoe gaat het bij jouw studie?
Zoalsquote:Op zondag 27 december 2015 01:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lekker lekker, al ben ik tegenwoordig ook met wat andere projectjes bezig
Dat is lekker.quote:Op zondag 27 december 2015 02:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben business developer bij wat bedrijfjes
beetje geld maken, beetje zuipen, beetje studerenquote:Op zondag 27 december 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is lekker.
Beetje geld maken, weinig mis mee.
Ik zuip alleen niet.quote:Op zondag 27 december 2015 02:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
beetje geld maken, beetje zuipen, beetje studeren
beetje leven
Dat klopt.quote:Op zondag 27 december 2015 02:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jij zoop eerder toch vrij regelmatig of heb ik dat mis
Hai inso!!quote:
Ik zit op tinder en heb een Nederlandse boy aan de haak geslagen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Flipslekkerding. Vertel eens wat over je avontuurtjes.
Hallo?quote:Op zondag 27 december 2015 02:31 schreef Flippiee het volgende:
En ik ontmoet alleen maar Fransozen en Duitsers. Ze wisselen mekaar serieus af, dus ben wel blij om straks een Nederlander te zien. Al gok ik dat mijn eerst volgende ontmoeting een Fransoos wordt want dat past beter in mijn huidig rijtje.
Hoi!quote:
Heb je al een motor gekocht?quote:Op zondag 27 december 2015 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi!
Sorry inso ik zit als enige buitenlander in een bus en verveel me te pletter vandaar mijn geraaskal.
Ik 1 meisje op de laatste dag waar ik toen zat. Iedereen die ik ontmoet komt Nederlanders tegen dus ik volg denk ik de stroom.quote:Op zondag 27 december 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand ben ik geen Nederlander tegen gekomen
Ik kwam in Chiang Mai psv'ers tegen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik 1 meisje op de laatste dag waar ik toen zat. Iedereen die ik ontmoet komt Nederlanders tegen dus ik volg denk ik de stroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |