SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe was je kerst inso?quote:
Wat heb je gekregen?quote:
Omdat Netflix de rechten daarvoor niet heeft gekocht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:12 schreef supersof het volgende:
waarom staat love actually niet op netflix
kut netflixquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Netflix de rechten daarvoor niet heeft gekocht.
Graag gedaan.
Ik kreeg precies toen ik die post van je las een appje over Netflix.quote:
Wat een toeval!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kreeg precies toen ik die post van je las een appje over Netflix.
Komt wel erg dichtbij zo.
Snap ik. Ga je nog wat doen vandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er ook een beetje door van de leg.
Uiteten met mijn pa en la familia. Daarna mijn chick opzoeken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik. Ga je nog wat doen vandaag?
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteten met mijn pa en la familia. Daarna mijn chick opzoeken.
Nee want het staat niet op facebook.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Zijn jullie nou officieel bij elkaar?
Dat is niet een vereistequote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee want het staat niet op facebook.
Boekenquote:
Nice.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeken
Tickets voor bokswedstrijd
Geurtje
Lush pakket
Sigaren
En nog wat kleine praktische dingen voor nieuwe casa
Dat is lekker hoor!
Vind je dat je een relatie hebt en is dat wederzijds?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Wat maakt iets officieel dan?
Nice. Lush pakketquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeken
Tickets voor bokswedstrijd
Geurtje
Lush pakket
Sigaren
En nog wat kleine praktische dingen voor nieuwe casa
Dat is lekker hoor!
heb je het laten aanbranden?quote:
Nee waar zie je me voor aan ;squote:Op zaterdag 26 december 2015 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je het laten aanbranden?
laten we maar morgen doen, wil het eerst ff installeren op een andere computer want m'n eigen is poepquote:
Iemand die eten aan laat brandenquote:
google is je vriendquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik heb mn laptop op tabletversie gezet hoe doe je dat ongedaan
Ik had het al gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
google is je vriend
http://www.laptopmag.com/articles/enable-tablet-mode-windows-10
Cortana!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden
Say yes to dat zoekding
Wiequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cortana!
[ afbeelding ]
lekker saai hier hequote:
Had je lekker geslapen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
waarom zegt opso dat jullie mij missen maar zie ik geen posts waar dat er staat?
ik voel me belazerd
FAVOURITE BAEquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:03 schreef Etsu het volgende:
waarom zegt opso dat jullie mij missen maar zie ik geen posts waar dat er staat?
ik voel me belazerd
heb je ook ontbijt daar gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben ook even in bad geweest daarvoor
AHtogoquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, leek me niet echt nodig want 1 minuut lopen van het station
He?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
102 euro kwijt omdat ik 1 cijfertje niet had gezien![]()
Topshow.
Grunna jojo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja croissantje en melk toch
en dan naar grunnaaa
nou ik stapte gister toch in de trein bij spoor 1 in plaats van spoor 11 waardoor ik mijn overstap miste en moest overnachten in een hotel?quote:
Waarom benadruk je onze geaardheid.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat ik in de homo sc was beland aangezien rene en etsu tegelijk hier aan het posten zijn.
Achja je hebt nu wel een lekker luxe badje en ontbijtje gehadquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik stapte gister toch in de trein bij spoor 1 in plaats van spoor 11 waardoor ik mijn overstap miste en moest overnachten in een hotel?
daarom dus.
en jij dan ook nog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat ik in de homo sc was beland aangezien rene en etsu tegelijk hier aan het posten zijn.
Zo bedoelde ik het niet schatjequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom benadruk je onze geaardheid.
NTBquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet schatje
nee, ben opso niet aan het versieren, dat werkt niet zo bij haar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow is dit een van je versierskills ofzo?
dit kan beter
Begin deze week had ik nog 3 matches, nu nog maar 2. Na morgen nog maar 1 denk ik.quote:
Probeer het bij McG eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin deze week had ik nog 3 matches, nu nog maar 2. Na morgen nog maar 1 denk ik.
Dus ik kan ook wel op cursus.
How high is your lat..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin deze week had ik nog 3 matches, nu nog maar 2. Na morgen nog maar 1 denk ik.
Dus ik kan ook wel op cursus.
die fase hebben McG en ik al gehadquote:
Ik had school tot 20:00 ofzo toenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase hebben McG en ik al gehad
toen durfde hij niet meer naar walibi
net zoals jij niet meer op de sushimeet durfde te komen
jongeee, kerst jatoch, iedereen zit gezellig aan de tafelquote:
kom wel eens naar pintelier.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase hebben McG en ik al gehad
toen durfde hij niet meer naar walibi
net zoals jij niet meer op de sushimeet durfde te komen
daten nog wel? vindt McG dit leuk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
We gaan nog wel een keer bij Newscafe daten.
Pat en ik maakten ook regelmatig ruzie online wegens moeite met interpretatie. Zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
jongeee, kerst jatoch, iedereen zit gezellig aan de tafel
en tegen eentje praat ik niet meer want ik vind zijn typen irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |