SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Ik zit nu boven en beneden loopt de muziek achter, dus dan kan ik na het einde van Volbeat nog een keer een deel van het nummer luisteren.![]()
Nu je het zegt klopt het wel.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Deze plaat
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zeker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi liedje, set the fire to the third bar!
Dacht vroeger trouwens altijd dat Nelly Furtado het zong
-XOXO-![]()
Mooie Snow Patrol was dat.
Ik miste het intro bij dit liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rauwe Funk
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Staat Complainte Pour Ste. Catherine er nog in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:39 schreef cafca het volgende:
Martha, je had zulke goede roots, en dan ga je een plaat opnemen met Snow Patrol?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo? Dikke riffs en skilled musicians..quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Raar dat dit dezelfde band is die ook Cult of Personality heeft gemaakt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Of een isoleercel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:40 schreef Cee het volgende:
Kunnen ze volgend jaar geen ballenbak naast het café zetten voor die verveelde koters?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat nummer vind ik wel wat 'zwaarder' dan dit nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoezo? Dikke riffs en skilled musicians..![]()
Living Colour ooit op een achteraf podium in een dorp met 800 mensen gezien, troosteloze ambiance waarin ze tegenwoordig optreden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die verveelde koters hebben er ook niet om gevraagd om samen met paps en mams op 2de kerstdag in een cafe te zittenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:40 schreef Cee het volgende:
Kunnen ze volgend jaar geen ballenbak naast het café zetten voor die verveelde koters?![]()
![]()
Gijs is duidelijk geen drummer terwijl het rest van z'n gedrag het wel doet vermoedenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
BoerenlullenrockWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Verklaar jezelf naderquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:43 schreef Fretwork het volgende:
Gijs is duidelijk geen drummer terwijl het rest van z'n gedrag het wel doet vermoeden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
En Elvis is dead.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Raar dat dit dezelfde band is die ook Cult of Personality heeft gemaakt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Niet de beste Volbeat plaat, maar wel lekkerThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Daarom, geef ze wat leukers te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die verveelde koters hebben er ook niet om gevraagd om samen met paps en mams op 2de kerstdag in een cafe te zitten![]()
Ik hoor er Di-rect in...maar dan wel met talent.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik vind dit een heerlijk nummer maar wel wat te jong voor de top2000 imoGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Black Uhuru een paar jaar geleden in de Hemkade in Zaandam voor 40 man meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Living Colour ooit op een achteraf podium in een dorp met 800 mensen gezien, troosteloze ambiance waarin ze tegenwoordig optreden.
Een vals schaamtegevoel bekroop me toen...![]()
Doug Wimbishquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoezo? Dikke riffs en skilled musicians..
Volbeat is voor mij op alle vlakken net-niet. Net-niet hardrock of metal, net-niet groot genoeg om op het hoofdpodium te spelen (tenzij ze door een andere groep worden meegenomen), net-niet onderscheidend genoeg. Gewoon net-niet iets draaiwaardigs.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat hoor je di-rect?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor er Di-rect in...maar dan wel met talent.![]()
![]()
Die kwam later pas, speelde nog niet op de hitsquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hij kwam vroeger altijd een beetje mongoloide over op me. Kan ook door z'n klusjes op tv komen.quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Had het er net over met m'n broer. Teren op het verleden en spelen om te cashen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Living Colour ooit op een achteraf podium in een dorp met 800 mensen gezien, troosteloze ambiance waarin ze tegenwoordig optreden.
+38quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat is voor mij op alle vlakken net-niet. Net-niet hardrock of metal, net-niet groot genoeg om op het hoofdpodium te spelen (tenzij ze door een andere groep worden meegenomen), net-niet onderscheidend genoeg. Gewoon net-niet iets draaiwaardigs.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
wmb de beste van Volbeat, ja, en dan staat deze erin?quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Kende dit niet, maar een welkome nieuwkomer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik kende deze niet![]()
Maar wel![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vind het Live een erg sterke band hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat is voor mij op alle vlakken net-niet. Net-niet hardrock of metal, net-niet groot genoeg om op het hoofdpodium te spelen (tenzij ze door een andere groep worden meegenomen), net-niet onderscheidend genoeg. Gewoon net-niet iets draaiwaardigs.![]()
Vroeger wel...quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht eerst echt dat Living Colour blank was #noracist![]()
Volbeat was live teringslecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb ze ooit voor Rammstein moeten uitzitten. Was een erg lange zit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind het Live een erg sterke band hoor.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Living White?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht eerst echt dat Living Colour blank was #noracist![]()
![]()
Neen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
wmb de beste van Volbeat, ja, en dan staat deze erin?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hee een oud huisgenoot bediend de camera in het café
Dit gedoog ik zolang het niet boven de 1500 komt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die staan er ook een paar keer in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind het Live een erg sterke band hoor.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bedient.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Hee een oud huisgenoot bediend de camera in het café
Sorry, beroepsdeformatie.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Afkapradio[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Want als drummer moet je mongoloide zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger altijd een beetje mongoloide over op me. Kan ook door z'n klusjes op tv komen.
Is n00biedoobiedoo er nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tja, als zo'n band in een voorprogramma zit en je zit er niet op te wachten...quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit voor Rammstein moeten uitzitten. Was een erg lange zit.
Zo heb ik voor Iron Maiden een keer een uur door Avenged Sevenfold moeten zitten. Normaal wel aardige muziek, maar je komt er niet voor.![]()
Ol' Blue LipsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zag het te laat, excuusquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bedient.
Sorry, beroepsdeformatie.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jaja, genieten op t eindequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ol' Blue Eyes weer voor het eerst zowaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mijn voornemen voor 2016, trompet leren spelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit speel ik op trompet, heel fijn nr![]()
![]()
Staat ie al vanaf zeker 7 uur te doen, die gast moet een dikke laag eelt op z'n schouder aan het creëren zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Hee een oud huisgenoot bediend de camera in het café![]()
Wat een mooi contrast![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die staan er ook een paar keer in.![]()
![]()
Ik vind dit zijn beste in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaja, genieten op t einde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beter dan Cliff Richard.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zie het nu pasquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ie al vanaf zeker 7 uur te doen, die gast moet een dikke laag eelt op z'n schouder aan het creëren zijn.
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Trek er maar een jaar voor uit, minstens ;-) In het begin is t vooral embouchure opbouwen. Maar leuk! Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2016, trompet leren spelenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
GIJSquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaja, genieten op t einde
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet al 2 dagen aanhoren dat hij er niet fatsoenlijk in staat en dat het een complot is van de Nederlandse radio's.quote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
n00boedoobiedooWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit jaar ook weer zes keer.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb dit jaar nog niets gepost in dit topic..... maar ik wil toch wel even kwijt dat het belachelijk is dat ze Volbeat (gewoon een nummer van 4 minuten) net gewoon op de helft hebben afgekapt....
Ongelofelijk......![]()
![]()
Deze zanger heeft niet veel in zijn mars.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk niet zwart-wit, maar in de kleur van je hartquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.![]()
![]()
Hij heeft wel veel in zijn marsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bruno Mars is toch een beetje de MJ van deze tijd?Trotste mama van Ambar
Moet ik dit kennen
Oh wacht, ken het wel
Ja is niet makkelijk, maar zo mooi als je het kan. Denk bij een harmonie in het dorp hier. Ik hoef niet zo nodig bij een marching/showband.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trek er maar een jaar voor uit, minstens ;-) In het begin is t vooral embouchure opbouwen. Maar leuk! Wat wil je ermee gaan doen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.
Die hoort er ook in
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Toch een grote hit geweest, als je veel 3fm luistert zou ik ja zeggen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En vannacht Afscheid van Glennis Grace wel van het begin tot het einde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb dit jaar nog niets gepost in dit topic..... maar ik wil toch wel even kwijt dat het belachelijk is dat ze Volbeat (gewoon een nummer van 4 minuten) net gewoon op de helft hebben afgekapt....
Ongelofelijk......![]()
![]()
quote:![]()
De Beste wensen terug....maar uit Den Haag, mijn alter ego is maar een verzinsel om vervelende mensen op Yahoo af te schrikken ooit, heel lang geleden
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit kappen ze natuurlijk niet af[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft weer die grenade niet gevangen dus.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Echt een aanfluiting, hopelijk doen ze dat vanavond niet bij een nummer dat ik wil horen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ongelofelijk......![]()
Pokemon is beter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
*boks*quote:
Ik ben allang blij dat ik op hetzelfde niveau zit als jij godin.Trotste mama van Ambar
Welke dj heeft trouwens Echoes in zijn draaiuren?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het is wel een marsritmequote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Berkery het volgende:
Ik weet ineens weer waarom niet van marsmuziek houThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En dan krijgen we hem straks nog een keer. Wat een geluksvogels zijn we
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ekdomquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Welke dj heeft trouwens Echoes in zijn draaiuren?![]()
Meestal is die in de hele vroege ochtend op oudjaarsdag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Welke dj heeft trouwens Echoes in zijn draaiuren?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gary Fomdeck. Staan ook maar vijf andere nummers dat uur ingepland.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Welke dj heeft trouwens Echoes in zijn draaiuren?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Makkelijk uurtjequote:
Deze is wel lollig van Guus.
Maar daar is dan ook wel weer alles mee gezegd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
De Beste wensen terug....maar uit Den Haag, mijn alter ego is maar een verzinsel om vervelende mensen op Yahoo af te schrikken ooit, heel lang geleden
Wat doet dit hier?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ProestenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zingend schaapHeb de radio uitgezet
Insgelijks, muis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*boks*
Ik ben allang blij dat ik op hetzelfde niveau zit als jij godin.![]()
De laatste paar jaar vrij stabiel zo tussen 6 en 8 uur, geloof ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is die in de hele vroege ochtend op oudjaarsdag."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mex zegt waar het op staat met muziek in een simpele zin. Geen gekkigheid.Trotste mama van Ambar
Als ik zo naar de lijst kijk zou het mssn verstandiger zijn dat ik dat de komende anderhalfuur ook eens ga doenquote:![]()
![]()
Nee, Cee is er eentje, mijn geloof in de provincie is geheel hersteld.....niet te verstaan alleen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Grafherrie met een zachte GWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind dit best een lollig liedje, gezellig om een biertje op te pakken in de kroeg waar het op staat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mex zegt waar het op staat met muziek in een simpele zin. Geen gekkigheid.
Om het dan tot 1 van de 2000 beste liedjes te verheven is wat overdreven, maar er staat slechter in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Juist Cee zou dat moeten onderstrepenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Cee is er eentje, mijn geloof in de provincie is geheel hersteld.....niet te verstaan alleen.![]()
![]()
Al die Muse teasers op de schermen
1618 The Devil Went Down To Georgia Charlie Daniels Band 1979
1617 Locked Out of Heaven Bruno Mars 2012
1616 Love Me Again John Newman 2013
1615 Sunrise Simply Red 2003
1614 No Regrets The Walker Brothers 1976
1613 Let It Grow Eric Clapton 1974
1612 Arnold Layne Pink Floyd 1971
1611 Wit Licht Jeroen Van Koningsbrugge 2015
1610 Pour Que Tu M'Aimes Encore Celine Dion 1995
1609 The Model Kraftwerk 1978
1608 Starlight Dancer Kayak 1977
1607 Greatest Love Of All Whitney Houston 1986![]()
Whitneyquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:57 schreef D. het volgende:
1607 Greatest Love Of All Whitney Houston 1986
Zit al langer buiten Brabant dan dat ie er woondequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oefff, Charlie is wel een baas, meezingen als een redneckquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:57 schreef D. het volgende:
1607 Greatest Love Of All Whitney Houston 1986The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik ken de helft. 1607 het hoogtepunt van het uur wmb.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:57 schreef D. het volgende:
Daarom ga ik nu in badquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik zo naar de lijst kijk zou het mssn verstandiger zijn dat ik dat de komende anderhalfuur ook eens ga doen
Dat deze er nog steeds in staat vind ik wel heel gaaf. Je verwacht het niet direct.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
3 keer Blof in het 2e uur van RobWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn ouders gaan daar heel anders over denken straks....quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken de helft. 1607 het hoogtepunt van het uur wmb.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat betekent 3x blof in het uur daaropquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:57 schreef D. het volgende:
![]()
wisten jullie trouwens dat proosten eigenlijk een traditional is van Pete Seeger (en misshien nog wel ouder). Bruce springsteen coverde m, Jacob's Ladder, op z'n album in 2006:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oh, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 keer Blof in het 2e uur van Rob![]()
![]()
Maar wel Amy als compensatie.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat zal Rob wel goed doen. Dat moet iemand bij de playlist samenstelling expres hebben gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 keer Blof in het 2e uur van Rob![]()
15-16 dus 3x bluf in 1 uur
jezus
Huh, twee keer Bruno Mars in een tijdsbestek van nog geen half uur?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je kan het maar gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezusOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En bij dat nummer dat als eerste komt hoef ik maar 1 ding te zeggen: Guitar Hero 3.
1 van de moeilijkste nummers ooit en die boss battle was bijna onmogelijk.![]()
Christ...quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 keer Blof in het 2e uur van Rob
Kijk, daarom is dit zo'n topweek. Dit kende ik dus niet. Je leert wat bij deze dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
wisten jullie trouwens dat proosten eigenlijk een traditional is van Pete Seeger (en misshien nog wel ouder). Bruce springsteen coverde m, Jacob's Ladder, op z'n album in 2006:![]()
![]()
Through the Fire and Flames was lastiger.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
En bij dat nummer dat als eerste komt hoef ik maar 1 ding te zeggen: Guitar Hero 3.
1 van de moeilijkste nummers ooit en die boss battle was bijna onmogelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat ze platen van dezelfde artiesten niet wat meer uit elkaar zetten op de lijst. Net 2 keer Bruno Mars en straks 3 keer Blof![]()
In theorie is dat hoe er gestemd is hèquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:02 schreef Evertjan het volgende:
Dat ze platen van dezelfdr artiesten niet wat meer uit elkaar zetten op de lijst. Net 2 keer Bruno Mars en straks 3 keer BlofOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb de cameraman gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezus
Van mij mogen ze ze allemaal achter elkaar draaien, het liefst tuss 2 en 4 'snachts oid.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:02 schreef Evertjan het volgende:
Dat ze platen van dezelfdr artiesten niet wat meer uit elkaar zetten op de lijst. Net 2 keer Bruno Mars en straks 3 keer Blof![]()
5 star expert, pussyquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 van de moeilijkste nummers ooit en die boss battle was bijna onmogelijk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Door de intro, maar die heb ik ook gehaald. Het spel heb ik niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Through the Fire and Flames was lastiger.![]()
![]()
In de praktijk schuiven ze wel wat met liedjes in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
In theorie is dat hoe er gestemd is hè![]()
Misschien doen ze dit om geloofwaardiger te lijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
In de praktijk schuiven ze wel wat met liedjes in de lijstOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Waarom over een vangrail beginnen als je je auto vol kunt schijten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit in de auto dadelijk
*vangrail-grapjes achterwege laatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Leuke rit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
*vangrail-grapjes achterwege laatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik zit zodadelijk ook in de auto, ik laat wel een wind bij 1611quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
*vangrail-grapjes achterwege laatThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ze moeten natuurlijk een bepaald percentage nederlands produkt uitzenden, dus er zal vast wel wat geschoven worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
In de praktijk schuiven ze wel wat met liedjes in de lijst![]()
Soort donder bij het witte licht?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik zit zodadelijk ook in de auto, ik laat wel een wind bij 1611![]()
Misschien dat Stenders eigenwijs iets anders gaat draaienquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:06 schreef Evertjan het volgende:
Kayak moet dit uurtje maar redden en Stenders ofc![]()
![]()
Redneck alarm[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
5 jaar geleden had Stenders hier een bloedhekel aangehad met die camera zou op zich gericht in de studio![]()
Nog steeds, maar hij wordt ervoor betaald.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:08 schreef Evertjan het volgende:
5 jaar geleden had Stenders hier een bloedhekel aangehad met die camera zou op zich gericht in de studioOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh er is ook goed nieuws dus.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De opening is in elk geval wel top(2000)!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hij heeft in 2009 al eens 2 platen omgewisseld omdat dat beter uitkwam met de reclame en het journaal. Dat vonden ze toen niet zo leuk bij radio 2quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat Stenders eigenwijs iets anders gaat draaien![]()
Dat was toen al het geval, liep altijd weg met zn rooie wijntjequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:08 schreef Evertjan het volgende:
5 jaar geleden had Stenders hier een bloedhekel aangehad met die camera zou op zich gericht in de studioWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Daarom doen ze dat nu zelf alvastquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij heeft in 2009 al eens 2 platen omgewisseld omdat dat beter uitkwam met de reclame en het journaal. Dat vonden ze toen niet zo leuk bij radio 2
Stiekem zou ik wel willen linedancen,quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Evertjan het volgende:
Country muziek is voor hele enge mensenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
The Police![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja deze kan ik ook nog wel hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Locked out of heaven is wel een heel prettig liedje!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Locked out of heaven is wel een heel prettig liedje!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Met een cowboyhoed en een sherrifbadge op je jasje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stiekem zou ik wel willen linedancen,![]()
Ja en franjes en zulks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met een cowboyhoed en een sherrifbadge op je jasje?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zou wel willen line up-dancen.
Allemaal een kwartslag draaien en een polonaise inzettenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die is wel te doen ja, net als Uptown Funkquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Locked out of heaven is wel een heel prettig liedje![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Carolien weer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Evertjan het volgende:
Leuke producer heeft Rob die zingt met alle liedjes meeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou wel willen line up-dancen.
Allemaal een kwartslag draaien en een polonaise inzetten![]()
![]()
En Treasurequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel te doen ja, net als Uptown Funk![]()
Laat ze de camera maar op haar richten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Evertjan het volgende:
Leuke producer heeft Rob die zingt met alle liedjes mee
Dit is wel een leuke recente plaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuke recente plaat.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Uptown funk zou ik wel op kunnen stemmen als er niet betere nummers zouden zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel te doen ja, net als Uptown FunkOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hoppa, Rob weet er doorheen te lullen.
Klopt ik ben ook eng.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Evertjan het volgende:
Country muziek is voor hele enge mensenTrotste mama van Ambar
Ze gaat er ook echt helemaal in op.quote:
Danst-ie ook als een houten klaas?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zie deze man altijd als de moderne uitvoering van Rick Astley."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Simply Red
Simply Red heeft leuker.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mwaoh neej, ik vind van niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Danst-ie ook als een houten klaas?![]()
Even op Hall & Oates gezocht in De Lijst...had ik het maar niet gedaan...
Rob weer
Zijn jaren 80-werk is wel boeiender, ja.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sowieso, roodharigen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Szura het volgende:
SR kan nooit op sympathie rekenen hier![]()
![]()
Met Simple Minds?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ben ik de enige die zich daar niet aan stoort, als ik de muziek wil horen zonder onderbreking zet ik het zelf wel op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Synesius het volgende:
Hou je bek eens als er muziek op staatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Synesius het volgende:
Hou je bek eens als er muziek op staat![]()
![]()
EngelgezangWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Favo band van Edwin vd Sarquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Szura het volgende:
SR kan nooit op sympathie rekenen hier![]()
Is in elk geval eenvoudig.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hangt wel van de plaat af. Bij Sunrise mag het, prima zelfs, maar niet bij Arnold Layne, Starlight Dancer of deze bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich daar niet aan stoort, als ik de muziek wil horen zonder onderbreking zet ik het zelf wel op."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik weet niet wat hier van te denken.
Beter dan de afgelopen paar nummers, maar dat zegt bijzonder weinig.![]()
Ik had vroeger van die bandjes met al mijn favo liedjes waar overal wel iemand doorheen zat te wauwelen, misschien dat ik me er daarom minder aan stoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hangt wel van de plaat af. Bij Sunrise mag het, prima zelfs, maar niet bij Arnold Layne, Starlight Dancer of deze bijvoorbeeld.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mooi
Mooi als op het einde die gitaren erdoorheen komenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kunnen ze haar niet de hele dag daar laten staan?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vroeger van die bandjes met al mijn favo liedjes waar overal wel iemand doorheen zat te wauwelen, misschien dat ik me er daarom minder aan stoor.
Ja idd, vrolijk en zingt alles meequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet de hele dag daar laten staan?![]()
![]()
Tof mens!quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd, vrolijk en zingt alles mee"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Klaar zitten met de rec knop om op het juiste moment in te drukken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vroeger van die bandjes met al mijn favo liedjes waar overal wel iemand doorheen zat te wauwelen, misschien dat ik me er daarom minder aan stoor.![]()
![]()
![]()
Eighties all over...quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Klaar zitten met de rec knop om op het juiste moment in te drukken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |