Deze man weet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yuuuuuuuuuuuuuuuup. met currywurst
Zou zo maar kunnen want ik ben zo gereden, jullie reden in wat voor auto?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, wij hebben in Duitsland een NL auto met motor op de kar ingehaald gistren, volgens mij op de 3
Zero DS, heerlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hoe rijd t? En wat voor merk/type was t ookalweer?
Ik gok een caddy.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen want ik ben zo gereden, jullie reden in wat voor auto?
[..]
Zero DS, heerlijk.
Een grijze, met een groen-witte auto in pursuitquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:30 schreef BaraCuda het volgende:
Lekker zo'n 120000km beurt met een polo![]()
Volgende auto wordt gewoon een grote stinkbak waar niks aan hoeft te gebeuren
quote:
Wat was je kwijtquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:30 schreef BaraCuda het volgende:
Sjoemelbeurtje gehad?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:30 schreef BaraCuda het volgende:
1250quote:
Nee, dat is begin volgend jaarquote:
Echte banden van 200 per stuk of foejokohai van 35?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1250wel incl 4 banden, maar doen nog pijn
Banden van ¤200 onder een Polo? 185/65/15 of wat ligt daaronder? Vrededtein in die maar zitten op een tientje of 5-6quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Echte banden van 200 per stuk of foejokohai van 35?
Permanent op een motor werkt nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:25 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien moet ik gewoon zo'n oude BMW R1100 motor kopen en daar permanent op rijden.
Mits geen sneeuw en -15 dan, maar dat komt niet meer voor in Nederland
Nee? Uiteraard er nog wel een auto naast houden (benzine)quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Permanent op een motor werkt niet
Voor als je een ravijn in flikkert ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:08 schreef BaraCuda het volgende:
Voor een polo BM moeten banden op die 300km/h aan kunnen, vandaar
permanent gaat heel nasty plat zitten van die helm jongeh.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee? Uiteraard er nog wel een auto naast houden (benzine)
Jij hebt het een eeuw gedaan geloof ik? Wat is er kut aan?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor als je een ravijn in flikkert ofzo?![]()
[..]
permanent gaat heel nasty plat zitten van die helm jongeh.
[ afbeelding ]
Ik snap je punt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Kweenie wat je wilt en hoeveel je rijdt en wat voor routes/verkeer, maar dat moment dat je op je bek gaat mét gevolgen loert altijd.. als je veel rijdt krijg je ook meer rij-ervaring natuurlijk, maar je wordt ook laconiek. Ik heb toen 2 keer op rij een redelijk licht (kan iedereen overkomen zeg maar) 'oepsie' gehad, en de gevolgen daarvan hebben me aan het denken gezet.. sterker nog; ik heb er nog dagelijks 'lol' van die eerste, en dat gaat in 2016 ook nog een operatie'tje opleveren ben ik bang. Ik heb ook enkele tonnen weg zónder gezeik, en ook wel wat valrtijtjes zónder noemens waardige schade, maar deze 2 keer waren wel effe de spreekwoordelijke 'wake up call'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |