Nope, en ik doe ook maskertjes, scheer mijn rug, ga naar de pedicure en wax mijn bilnaadquote:
Alleen je bilnaadquote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, en ik doe ook maskertjes, scheer mijn rug, ga naar de pedicure en wax mijn bilnaad
quote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, en ik doe ook maskertjes, scheer mijn rug, ga naar de pedicure en wax mijn bilnaad
Je hebt dus een hekel aan tarelsquote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik lak ze nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarin je een Benz rijdt, een Fiat 500 is meer je ding
Ik heb twee nagels met een kleurtje
Owja, mijn wenkbrauwen ookquote:
Net als aan taalvoudtenquote:Op zondag 27 december 2015 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je hebt dus een hekel aan tarels![]()
Ik ook niet. Beide grote tenen heb ik half blauw. Geen idee hoe dat komtquote:
Die had je toch weg laten laseren en opnieuw laten tatoeëren?quote:
Neh, da's gayquote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die had je toch weg laten laseren en opnieuw laten tatoeëren?
Jij bent toch briesexueel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch briesexueel?KaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben met van de droge worst
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:
'kayquote:
Van onder de rivieren zeker? Daar kennen ze geen goede metworstquote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
'kay![]()
Tis dat je een kutniewbie bent, anders ging je nou de OP in.
Gelukkig niet nee, onze hond gaat nog liever kapot dan dat hij die taaie zooi vreetquote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van onder de rivieren zeker? Daar kennen ze geen goede metworst
Dat zeg ik, jullie kennen alleen die supermarktzooi met veel te weinig kruidnagelquote:Op maandag 28 december 2015 01:48 schreef densmee het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, onze hond gaat nog liever kapot dan dat hij die taaie zooi vreet
Hier hebben we genoeg andere optie's, metworst eten is niet nodigquote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van onder de rivieren zeker? Daar kennen ze geen goede metworst
schnitzelsquote:Op maandag 28 december 2015 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier hebben we genoeg andere optie's,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |