abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158538794
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

zaterdag 26 december 2015 @ 13:06:52 #2
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158538899
Iedereen bedankt voor de felicitaties! We hebben gisteren een geweldige dag gehad waarbij O vreselijk verwend is en ze het zo goed gedaan heeft O+
Wat ben ik toch blij en gelukkig dat ik de mama van dat heerlijke meisje mag zijn. O+

Ludann
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158539117
Buh Lu ;( :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158539619
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 80% gewijzigd door LuDann op 27-12-2015 11:39:13 ]
pi_158540770
Alles is al een beetje gezegd LuDann, maar :*

En wat een naar verhaal FF, brr! Hopelijk knappen ze snel weer op.

Hier een heerlijk kerstdiner gehad! Door verbouwen en zwanger lang geleden dat ik zo uitgebreid heb gekookt, en dat met baby in huis ;) Lekker om me weer eens flink uit te sloven in de keuken. M was superlief en blij tijdens het diner. Lag lekker in de box naast de tafel te slapen of te spelen, twee eventjes in de stoel aan tafel, helemaal trots kijkt ze dan :D Vandaag hebben we niks, dus we hangen lekker op de bank met een kerstpuzzel en een boek en hapjes. M speelt op haar kleed :) Morgen hebben we een derde kerstdag bij mijn ouders.
pi_158542296
Ach LuDann :* ik heb geen tips, maar volgens mij woon ik (relatief) dichtbij je uni/faculteit? En ik werk nu niet. Dus als je wolk of je ei even kwijt wil, ben je altijd welkom. Ook voor gewoon een kopje thee, hoor! ;)
pi_158542492
Och LuDann... :*

Gisteren tijdens het kerstdiner heeft T zich als een engeltje gedragen... Lief op schoot, toen in zijn reiswieg geslapen tijdens het eten, daarna nog verder geknuffeld en bewonderd, en toen weer zonder morren terug naar huis. Wow. Mijn lieve mooie ventje had een volle dag geen pijn/paniek, ik kon wel janken van geluk! O+

Zo, en nu even bedenken wat ik vanavond aan moet doen, want mijn jurkje is zojuist ondergepiest tijdens het verschonen...!
:')
pi_158542650
LuDann :* Heb je even 'n bericht gestuurd.

Jeetje FF, dat is schrikken :o Wat heftig zeg..

Sara, wat heerlijk zo'n gezelligerd O+

Wij zijn de regeldag door *O* Onrustig nachtje, maar 't is gelukt. Maandag moet ik voor mezelf naar de huisarts en laat ik mini ook even checken wb maagzuur. Vanavond prop ik haar voor kerst in een belachelijke roze petticoat :o Vreselijk :')
pi_158543619
LuDann... wat een ellende zeg -O- Het meeste is al gezegd, maar hier ben je ook welkom met je Wolkje O+ Of ik kom een keer naar jou met J. :) Ik hoop dat je man hulp zoekt.

Verder fijne kerst allemaal! >:O
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_158543678
:* LuDann. Het meeste is al gezegd. Denk aan jezelf en aan Wolk!

Een dag zonder pijn en verdriet, dat is fijn Sara!

Ik gaf Frits gisteren een slokje Tom Ka Kai. Hij vond het heerlijk en bleef smakken om meer. O+ .
pi_158548299
Gezeur, never mind.

[ Bericht 96% gewijzigd door Malteser op 26-12-2015 20:55:56 ]
pi_158549270
Malteser :* :
SPOILER
pi_158549382
LuDann :* sterkte! Ik sluit me aan bij de rest. Wees niet bang om hulp van buitenaf te vragen hoor!

Malteser, jij ook :*
edit: zie pm, je hebt het weggehaald dus ik doe dat ook.
pi_158549428
Je zeurt niet Malteser :*
SPOILER
pi_158549477
Thanks ladies :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef Cholula het volgende:
Malteser :* :
SPOILER
SPOILER
pi_158549965
Ladies, klaag aub gewoon zonder voorbehoud hier! Baby's zijn niet makkelijk en slokken je leven op. En jaaahaa je krijgt er zoveel voor terug, maar het blijft zwaar. Als je hier al niet kan klagen...

En ik stel voor dat we een drankspelletje doen: shotje elke keer als iemand zegt dat je je kind te veel verwend. Zijn we allemaal zo aangeschoten. ;)
pi_158550017
LuDann, hier gaat het wat beter nu het beter gaat met J. Neem hulp aan, ik las hier al lieve dingen van forummers.

IMA: wauw, wat een kerstdiner!

Malteser, klagen mag. Ik heb het zelf soms even nodig om anoniem te klagen, zodat ik het kwijt ben en IRL gewoon verder kan :@

J heeft het voor zijn doen super goed gedaan beide kerstdagen. Morgen doen we ern heel rustig dagje in zijn tempo.
pi_158550237
Wij hebben kerst bij schoonouders. Oma van man zit steeds met een schuin oog te kijken want G is al de hele dag bij ons (voeding, even op schoot spelen en babbelen en slapen in de doek)
Dat kan toch zeker niet? :+
(andere optie is alleen in een vreemde kamer in een vreemd bed. Maar hij slaapt bij ons nog niet eens alleen dus ik vind slapen in de doek dikke prima)

Ik verwen mijn kind, so what!
  zaterdag 26 december 2015 @ 21:37:25 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158550365

[ Bericht 100% gewijzigd door Mariposas op 27-12-2015 16:17:03 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158550495
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Malteser het volgende:
Thanks ladies :*

[..]

SPOILER
hebben jullie gewandeld met wagen? Dat is hier ook niet te doen. Ik knoop m altijd direct in de doek. Het blijft sneu. Toen wij vandaag aankwamen bij mijn schoonfamilie had G hele erge last van vastzittende lucht. Die heeft ook een hele tijd gehuild, zelfs aan de borst. En daarna in de doek gedaan, t knopen was ook huilen. Het leek net alsof we een enorme huilbaby hadden. Terwijl dat heel erg meevalt. Uiteindelijk is hij na twee rondjes wandelen door de woonkamer in slaap gevallen en vrolijk wakker geworden. Maar t voelt zo machteloos, dat intense verdriet
pi_158550667
Mariposas, beterschap voor L. en sterkte voor jullie!

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hebben jullie gewandeld met wagen? Dat is hier ook niet te doen. Ik knoop m altijd direct in de doek. Het blijft sneu. Toen wij vandaag aankwamen bij mijn schoonfamilie had G hele erge last van vastzittende lucht. Die heeft ook een hele tijd gehuild, zelfs aan de borst. En daarna in de doek gedaan, t knopen was ook huilen. Het leek net alsof we een enorme huilbaby hadden. Terwijl dat heel erg meevalt. Uiteindelijk is hij na twee rondjes wandelen door de woonkamer in slaap gevallen en vrolijk wakker geworden. Maar t voelt zo machteloos, dat intense verdriet
Ja, met de wagen. Normaal geen probleem. Wakker met de kap omlaag, zodat hij rond kan kijken. Maar nu dus wel. Maar net toen ik de doek aan het omdoen was, vielen zijn ogen dicht.

Sneu voor G. Lastig hè als ze zo verdrietig zijn. Fijn dat hij daarna vrolijk wakker werd!
pi_158552467
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Malteser het volgende:
Mariposas, beterschap voor L. en sterkte voor jullie!

[..]

Ja, met de wagen. Normaal geen probleem. Wakker met de kap omlaag, zodat hij rond kan kijken. Maar nu dus wel. Maar net toen ik de doek aan het omdoen was, vielen zijn ogen dicht.

Sneu voor G. Lastig hè als ze zo verdrietig zijn. Fijn dat hij daarna vrolijk wakker werd!
Ik heb je bericht gemist, maar een dikke :* .
De komende week heb ik nog vrij, als ik ergens mee kan helpen, laat het dan alsjeblieft weten :) :*
pi_158553010
Ook voor LuDann een dikke :* trouwens, die vergat ik bijna. Je moet er zeker wat mee, maar welke weg je het beste kunt bewandelen is lastig. Maak LuMann in ieder geval duidelijk dat je hier iets mee wilt, dan je dit niet alleen kunt dragen. En gebruik ons forum vooral om te spuien. Daar zijn wij (ook) voor lees je dat, Malteser!
pi_158553375
Malteser, dikke knuffel voor jou. Wat anderen ook al zeggen, klagen mag. Het is hier bij uitstek de plek voor. Neem maar een voorbeeld aan mij. :P Wat MC zegt dus. :D

Mariposas, wat rot van het ziek zijn net met Kerst. Dat wederzijds aansteken is heel bekend helaas. Beterschap!

Om ook nog even iets leuks te melden: mijn man zat met Wolk de kat te aaien en daar moest ze heel hard om lachen vertelde hij. En daarna kotste ze de kat onder. :D :')

[ Bericht 48% gewijzigd door LuDann op 28-12-2015 01:51:56 ]
pi_158554380
Ik zal later eens op een rijtje zetten hoe en wie en wat en waar qua wat we aan hulp kunnen gebruiken. Ik vind het zo vreselijk lief hoeveel mensen wat hebben aangeboden, dat voelt echt heel fijn. Dus heel erg bedankt daarvoor.

Voor nu nog even een foto van mijn Kerstekind. O+ Ze is zo vreselijk mooi en lief. O+

SPOILER
Ja, met paaseistrik en gouden schoentjes. Dat mag, zo 1 keer per jaar. :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')