Dat is heel makkelijk. Gewoon een afkortboog van Assen naar Meppel aanleggenquote:Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Of men investeert dat geld in een wel nuttig ov-project.. Ze wilden graag treinen sneller laten rijden tussen Groningen en Zwolle bijvoorbeeld.
eigenlijk zou je voor de IC's zelfs Meppel links/rechts willen laten liggen. Kun je ergens in/voorbij Staphorst op volle snelheid intakkenquote:Op maandag 28 december 2015 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk. Gewoon een afkortboog van Assen naar Meppel aanleggen
Er is iets van 100 miljoen? Probeer daarvan een investering te doen die zo kosteneffectief mogelijk is.. Dan heb je het echt niet over meer dan een deeltraject opwaarderen waar nu al niet zo heel veel overwegen liggen en het liefste vrij rechte stukken spoor. Meppel-Hoogeveen? Beilen-Assen (excl stations)?quote:Op maandag 28 december 2015 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eigenlijk zou je voor de IC's zelfs Meppel links/rechts willen laten liggen. Kun je ergens in/voorbij Staphorst op volle snelheid intakken
Duur, maar wel sneller
ik heb niet naar het beschikbare budget gekregen, maar met die 100 miljoen kun je iig zorgen dat het rond Hoogeveen sneller gaat. Dat plan staat iig al in de projectenlijst van ProRailquote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Er is iets van 100 miljoen? Probeer daarvan een investering te doen die zo kosteneffectief mogelijk is.. Dan heb je het echt niet over meer dan een deeltraject opwaarderen waar nu al niet zo heel veel overwegen liggen en het liefste vrij rechte stukken spoor. Meppel-Hoogeveen? Beilen-Assen (excl stations)?
Het zijn net mensen die NS'ers.quote:Op maandag 28 december 2015 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Positief nieuws over de NS mag hier ook wel genoemd worden, dus bij deze. Een passagier die er in Utrecht uit had gemoeten, maar in slaap was gevallen mocht op kosten van de NS een taxi terug naar huis nemen, omdat ze in de laatste trein van de dag zat. Een conducteur heeft dit voor haar geregeld.
Mooie kerstgedachte zo
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_conducteur__.html
En dan de volgende dag nog een keer leukleuk samen op de foto op een station dat verder met het verhaal niks te maken heeftquote:
Dat helpt de zaak wel natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2015 15:02 schreef derLudolf het volgende:
Das ook alleen omdat het een lekker wijf is
Daar was al geld voor natuurlijk.. Ik heb het over het geld wat uit Groningen-Bremen vrij komt als men dat zou laten schieten.quote:Op maandag 28 december 2015 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb niet naar het beschikbare budget gekregen, maar met die 100 miljoen kun je iig zorgen dat het rond Hoogeveen sneller gaat. Dat plan staat iig al in de projectenlijst van ProRail
http://www.prorail.nl/sit(...)_november_2015_0.pdf
Wel kut als jij in maart besluit dat je opeens een meisje bent of dat je toch op 29 ipv 28 februari bent geborenquote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan maar AltijdVoordeel Jaar.
11 keer minder gezeik en 60 euro voordeel. Doediemaar.
Ik zou het niet durven ontkennenquote:Op maandag 28 december 2015 19:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hey in enkele van die gehuchten ben ik niet al te lang geleden geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |