Die komen vooral op de latere dagen helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:15 schreef Grutsk het volgende:
Wanneer komt er weer even een goeie 70s rockplaat?
Ze vroeg om een goeie plaatquote:
Ow, sorryquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze vroeg om een goeie plaat
Kwart over vier ging de wekker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe laat ging jij je bed uit?
Ik kan mijn lijstje niet meer vinden
13-14u. Boston en Moody Blues.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze vroeg om een goeie plaat
Dat zijn geen menselijke tijden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Kwart over vier ging de wekker.Maar ik heb m'n tijd nodig, vertrok 'pas' om half zes.
Ja die indruk had ik al een beetje van voorgaande jaren. Nou ja, hebben we die nog in het vooruitzichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komen vooral op de latere dagen helaas.
eensch, maar het mag eventueel iets stijgenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Sfeermaker het volgende:
Goed nummer met prima plek in de lijst
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Kwart over vier ging de wekker.Maar ik heb m'n tijd nodig, vertrok 'pas' om half zes.
Daarin dan weer nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik distantieer me in dit geval van mijn geslachtsgenoten.
Van mij mag ie hoger, een heel stukquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Sfeermaker het volgende:
Goed nummer met prima plek in de lijst
Net een uur lang in m'n zomerjas een boswandeling gemaakt, heeeeeerlijk. En toen was de zon nog maar amper op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Dven het volgende:
Jongens, is het bij jullie ook zulk prachtig weer
quote:
quote:
Nee, grijs en winderig. Friesland hier.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:17 schreef Dven het volgende:
Jongens, is het bij jullie ook zulk prachtig weer
Geweldige stem heeft die man toch. Ben ik pas later gaan waarderen.quote:
Echt hé, heb een zwak voor de beste manquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geweldige stem heeft die man toch. Ben ik pas later gaan waarderen.
Waar in Friesland?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee, grijs en winderig. Friesland hier.
Dan vind jij m wel leuk zeker?quote:
Love on the Rocksquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:21 schreef zorro28 het volgende:
Neil heeft een mooie stemJammer dat zijn nummers vaak niet mijn ding zijn
Ik zit een stukje bij je vandaan, maar hier is het ook ineens weer zonnig en net trok het dicht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:22 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Heerenveen it is, maar nu ik dit typ breekt de zo'n door.
Mwoah, nee ik heb grenzen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind jij m wel leuk zeker?
Daar neem ik dan over.quote:
In The Ghettoquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:23 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Elvis nummers?
Ik ga voor Suspicious Minds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |