Beide vallen best mee, toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een ku*t TT en ongelooflijk zeiknummer van Sadé.
Leuke.quote:
de luisteraar aanmoedigen om volgend jaar niet op borsato en blof te stemmen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens, maar het mag best een onsje minder.
Ik denk dat Claudia zonder de vrouwen niet in de top 1000 zou staanquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:12 schreef Persefoneia het volgende:
De vraag is nu, wie stemmen er het meest voor nr 4, de mannen of vrouwen.
Gewoon helemaal boycottenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de luisteraar aanmoedigen om volgend jaar niet op borsato en blof te stemmen?
Een paar jaar geleden had je bij elk nummer van die mooie statistieken staan. Kon je precies zien wie er gestemd hadden (vrouwen, mannen, kinderen, bejaarden) en uit welk deel van het land. Echt jammer dat dat niet meer is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:12 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ook nietquote:
Ik distantieer me in dit geval van mijn geslachtsgenoten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:12 schreef Persefoneia het volgende:
Born to be Alive volgend uurquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:15 schreef Grutsk het volgende:
Wanneer komt er weer even een goeie 70s rockplaat?
Hoe laat ging jij je bed uit?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik distantieer me in dit geval van mijn geslachtsgenoten.
Over drie kwartier thuis. Heb t idee dat ik al een halve dag in de weer ben. Oh wacht dat is ook zo.
12-13u, Born to be Alive van Patrick Hernandezquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:15 schreef Grutsk het volgende:
Wanneer komt er weer even een goeie 70s rockplaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |