Ik kreeg een tijd geleden een naaktfoto onder m'n neus geduwd (zonder waarschuwing ) van de ex van een kennis. Penis in erectie. Net waar ik op zat te wachten (not). Gebeurt dit vaker?
quote:Vele malen per dag
Op 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Penis in erectie. Gebeurt dit vaker?
Maaruh nee, nog nooit naaktfoto's gemaakt van een partner van me en ook nog nooit naakstfoto's gezien van de partner van een vriend of vriendin van me.
quote:Digger, mocht ik nog eens in Hoogeveen verzeild raken, hoef ik dus niet bang te zijn met jou geconfronteerd te worden in hoge staat van opwinding?
Op 08 november 2000 00:28 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh nee, nog nooit naaktfoto's gemaakt
quote:En zo ja, scan ze even in
Op 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:Gebeurt dit vaker?
/me is geen frust, valt best mee.
quote:Het enige waar je bang voor moet zijn als je in Hoogeveen verzeild raakt, is voor mij...
Op 08 november 2000 10:11 schreef SunChaser het volgende:
Digger, mocht ik nog eens in Hoogeveen verzeild raken, hoef ik dus niet bang te zijn met jou geconfronteerd te worden in hoge staat van opwinding?
quote:..en dan hoef gelukkig niet bang te zijn dat ik een spontane erectie krijg...Hmmm ik was toch een vrouw
Op 08 november 2000 21:41 schreef Djeez het volgende:
Het enige waar je bang voor moet zijn als je in Hoogeveen verzeild raakt, is voor mij...
quote:Hebben we ook meteen de oplossing van "bestolen door een vriend/vriendin topic". Die vriendin die die foto liet zien heeft jouw ketting, ze houdt blijkbaar van pikken.
Op 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:Ik kreeg een tijd geleden een naaktfoto onder m'n neus geduwd (zonder waarschuwing
) van de ex van een kennis. Penis in erectie. Net waar ik op zat te wachten (not). Gebeurt dit vaker?
Okey ik heb het er wel eens over gehad met echte kammeraden, maar zal ze dan ook nooit laten zien.. ook al zou zij mijn foto's laten zien aan ander (niet dat ze die heeft )..
Sex foto's zijn denk ik voor de 2 of meerdere personen die ze gemaakt hebben, en niet voor ander publiek behalve natuurlijk als beide partijen het daarover eens zijn!.
en alle werknemers bij de blokker of kruidvat ontwikkelservice
quote:
Op 09 november 2000 16:37 schreef Maf het volgende:
Ja, alleen voor jullie tweeen,en alle werknemers bij de blokker of kruidvat ontwikkelservice
Het ontwikkelen van die foto's lijkt me, afhankelijk van de pikantheid, niet zo relaxed om bij een shop te laten ontwikkelen, maar ja, niet iedereen heeft een doka natuurlijk....
Nog nooit iemand geweest die zulke foto's liet afdrukken en toen bij het ophalen ervan door het hele personeel uitgekleed werd met de ogen en daarna de winkel uitgekeken werden?
quote:Ik had ens een rolletje met een aantal fotos met schaarsgekleed toenmalig vriendinnetje, en een aantal fotos van vakantie in Roemenie. Toen ik dat rolletje ophaalde, bestelde ik meteen die vakantiefotos bij, om ze ook aan mijn vriend te geven. Ik stond dus op de index te kijken welke nummers dat allemaal waren, toen de Dixon medewerker opeens zei 'mooie foto's'. Ik had echt zoiets van mijn god wat ben JIJ bekrompen. Maar niet de moeite genomen uit te leggen dat ik de vakantie fotos aan het nabestellen was, niet de fotos van mijn vriendin. De eikel.
Op 09 november 2000 17:21 schreef DIGGER het volgende:
Nog nooit iemand geweest die zulke foto's liet afdrukken en toen bij het ophalen ervan door het hele personeel uitgekleed werd met de ogen en daarna de winkel uitgekeken werden?
Het was trouwens in Hoogeveen. Kent iemand iemand in Hoogeveen die klein van stuk is, blond, brilletje, een jaar of 21 en hopeloos gefrustreerd? Die was het namelijk .
Tjo, Casey
quote:toch djeez dus
Op 09 november 2000 17:53 schreef Casey het volgende:Het was trouwens in Hoogeveen. Kent iemand iemand in Hoogeveen die klein van stuk is, blond, brilletje, een jaar of 21 en hopeloos gefrustreerd? Die was het namelijk
.
quote:kom maar op met die url !
Op 09 november 2000 16:44 schreef WouterB het volgende:
Ik ken wel iemand die ze dan ook online gooit
quote:ehm.......
Op 09 november 2000 17:21 schreef DIGGER het volgende:Nog nooit iemand geweest die zulke foto's liet afdrukken en toen bij het ophalen ervan door het hele personeel uitgekleed werd met de ogen en daarna de winkel uitgekeken werden?
quote:Ja????
Op 09 november 2000 19:46 schreef Lot het volgende:
ehm.......
quote:--
Op 10 november 2000 17:08 schreef poepie het volgende:
Er schijnt al een site te bestaan van een fotolaborant die "genante kiekjes" tussen de foto's vandaan haalt en ze op het internet zet. de url staat ergens in de archieven van ALT0169.com.
lang leve de digitale camera!
quote:<grijns> Bij elk ranzig plaatje dat ik vanaf nu vind op internet zal ik me afvragen: zou dat hem nou zijn?
Op 11 november 2000 01:19 schreef Sakura het volgende:
Wij maken wel regelmatig fotos en video's, en zetten ze ook zo nu en dan op internet, best wel heel opwindend eigenlijk <g>
verhoogt libido en is fun om te doen, MITS je partner akkoord gaat en jullie allebei beloven dat ze voor privé doeleinden zijn, not for public. Ik heb het ook gedaan en ben er bli om. Trouwens, een digitale camera is inderdaad voor zoiets ontzettend handig, tenzij je zelf kunt ontwikkelen...
Laatst hebben we van een bevriend stel een prachtige serie geschoten terwijl ze bezig waren, ruim 60 foto's, twee rolletjes.
Toen we ze gingen ophalen waren de foto's behoorlijk door elkaar, terwijl ze normaal altijd netjes op volgorde liggen.
En dat vind ik dus irritant.
Je weet dat als je dat soort foto's wegbrengt er mensen naar kijken, dat hou je niet tegen.
Maar laat ze netjes op volgorde liggen ja, ik hoef er niet mee geconfronteerd te worden dat jan en alleman ze heeft gezien!!
quote:Terwijl een dubbelprint zo gemaakt is. Beetje dom van de fotograafmijnheer.
Op 16 november 2000 17:52 schreef equilan het volgende:Toen we ze gingen ophalen waren de foto's behoorlijk door elkaar, terwijl ze normaal altijd netjes op volgorde liggen.
Ja ik hou van uitdagingen en dit is iets heel spannends, wat ik graag een keer wil proberen. Maar dan wel met een vaste vriendin.
Het is dan ook niet zo dat ik hele series foto ga maken iedere keer als ik seks met haar heb ofzo maar dan gewoon een keer eenmalig.
quote:Ik kijk wel eens bij de foto-ontwikkelafdeling bij de Wal-Mart, de 1-uurs service. Ik zag ze ook met het hele team mijn foto's bekijken toen het even rustig was. Gewoon wat foto's van mij en wat meisjes waar ik verder niets bijzonders mee heb en ze zaten daar al zo naar te kijken en zeiden dingen als "oooh!" en "kijk hier!" en "hee, is dat niet de dochter van de zus van jouw buurvrouw?", etc, etc... Dus waarschijnlijk heeft die fotoafdeling er best even goed naar gekeken
Toen ik de fotos van mijn bijna naakte (chinese) vriendinnetje had laten ontwikkelen in Shanghai viel me op dat de fotos ergens midden in het stapeltje zaten terwijl ze op het eind van het rolletje stonden. Ik vraag me dus af of:
- Het vrouwtje van de fotoshop ze uit schaamte verstopt had in het midden van het stapeltje :0
- Een of andere chinees van de afdrukcentrale zich heeft lopen afsjorren bij die fotos
- Of gewoon toeval
Zo pikant waren die fotos nou ook weer niet, maar de gemiddelde chinees is niet veel gewend.
quote:ik zou al bang zijn om überhaupt in Hoogeveen te belanden..
Op woensdag 08 november 2000 21:41 schreef Djeez het volgende:
Het enige waar je bang voor moet zijn als je in Hoogeveen verzeild raakt, is voor mij...
[ontopic] er was toch die kerel die als 'wraak' de vieze foto's van mijn vrindinnetje het Net rond had gestuurd? nou, daar baal ik dus van:
A) wraak is dom en slecht, de wereld is beter af zonder
B} zo lukt het natuurlijk nooit om nog mooie foto's te maken, hij verpest het voor iedereen!
* MOONboy is in het bezit van een digitale camera.. en weet waar het knopje zit
[Dit bericht is gewijzigd door MOONboy op 18-09-2001 11:46]
Foto's waren wel in de categorie mooi en niet ranzig (vooral zwart/wit)
quote:het wachten is op iemand met foto's in de categorie 'niet mooi en wèl ranzig'
Op dinsdag 18 september 2001 11:44 schreef mboogie2 het volgende:
Foto's waren wel in de categorie mooi en niet ranzig (vooral zwart/wit)
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2001 19:47]
Maar kheb ze nog nooit aan iemand laten zien... en zij ook niet geloof ik. Twas gewoon spannend om ze te maken, en leuk vooral
quote:url???
Op zaterdag 11 november 2000 01:19 schreef Sakura het volgende:
Wij maken wel regelmatig fotos en video's, en zetten ze ook zo nu en dan op internet, best wel heel opwindend eigenlijk <g>
Nee dank je, helaas zijn er teveel mensen die je met de nek aan gaan kijken als ze je levenswijze weten, en die afwijkt van wat de goegemeente als normaal placht te beschouwen. (what the fuck is normaal....)
Zodra je gewoon geacsepteerd wordt in deze maatschappij als je sex hebt met anderen dan je vaste partner, en daar ook nog eens foto's van maakt, ben ik de eerst die ze gaat publiceren. Maar tot die tijd, blijft er jullie niets anders over dan ernaar te raden als je amateur foto's op internet ziet <g>
Ik kan iig wel vertelen dat wij een van de eerste nederlanders waren met een amateur site op internet.
Van zijn vriendin gehoord...
Trouwens, DIT is dus de reden dat digitale camera's zo populair zijn.
quote:was dat 1: jouw vriendinnetje en was die kerel haar ex?
Op dinsdag 18 september 2001 11:23 schreef MOONboy het volgende:
[ontopic] er was toch die kerel die als 'wraak' de vieze foto's van mijn vrindinnetje het Net rond had gestuurd? nou, daar baal ik dus van:
quote:en je ging ermee akkoord? heb je het ook bij hem gedaan?
Op dinsdag 18 september 2001 19:52 schreef bruintjuh het volgende:
Mijn vriend heeft wel es (bijna) naaktfoto's van me gemaakt jah!
quote:Ik ging ermee akkoord ja.. Hij zou es moeten proberen om ze stiekem te maken.. Niet dat dat zou lukken..
Op dinsdag 18 september 2001 19:56 schreef haiwor het volgende:[..]
en je ging ermee akkoord? heb je het ook bij hem gedaan?
En niet bij hem gedaan.
Is dit een kruisverhoor
quote:je hoeft niet te antwoorden hoor, maar alles wat je zegt kan...
Op dinsdag 18 september 2001 19:59 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Ik ging ermee akkoord ja.. Hij zou es moeten proberen om ze stiekem te maken.. Niet dat dat zou lukken..
En niet bij hem gedaan.
Is dit een kruisverhoor
maar bovenal...ik zou proberen mooie foto's te maken van d'r
en als het ooit uit zou gaan (wat niet gaat gebeuren) dan zou ik zo netjes zijn om ze alles te geven of in geval van digitale opnamen alles te wissen
kwestie van vertrouwen.
maar in het kort, het zou me wel wat lijken ja....en nee, tis nog niet gebeurd
Ze heeft er veel meegenomen toen het uit ging maar:
a: lang niet allemaal
b: als je de negatieven niet meeneemt, kunnen er zo nieuwe foto's van gemaakt worden! (niet gedaan, zeg alleen dat het kan)
Heb ze nooit aan iemand laten zien. (hoewel ze bij de Hema vast een paar leuke uurtjes hebben gehad)
-typo-
Maar nooit ranzige dingen van exen op Inet gezet..
quote:hehe.. Ooit gehoord van digitale camera + fotoprinter???
Op donderdag 09 november 2000 17:21 schreef DIGGER het volgende:
Ik verwacht zo een topic van je op Admin met de URL erinHet ontwikkelen van die foto's lijkt me, afhankelijk van de pikantheid, niet zo relaxed om bij een shop te laten ontwikkelen, maar ja, niet iedereen heeft een doka natuurlijk....
quote:Ex-collega van mij had zijn eigen naaktfoto's (en van dat lelijke mokkel van em) op zijn laptop gezet, en was toen vergeten dat hij zijn complete schijf had geshared....dat was lachen zeg....}>
Op woensdag 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Wie maken er hier wel eens foto's van zijn of haar partner (of van jezelf als je snel bent) en waarom. En dan de hamvraag: wie laat of liet die foto's wel eens aan een ander zien! (of heb je wel eens naaktfoto's van de partner (ex-partner) van een vriend of vriendin van je gezien)Ik kreeg een tijd geleden een naaktfoto onder m'n neus geduwd (zonder waarschuwing:( ) van de ex van een kennis. Penis in erectie. Net waar ik op zat te wachten (not). Gebeurt dit vaker?
Maar nee, wind me nou niet direct op...!!
quote:Inderdaad, bezint eer ge begint... Een keer online en het blijft je eeuwig achtervolgen...
Op zondag 23 september 2001 20:19 schreef misterM het volgende:
Remenber ---> Hitsige Wendy uit Eindhoven
quote:whaha ik had die toen van me EX gemaakt, was ze wel bang voor omdat ik ze nog heb en er (verkeerde dingen mee kon doen) niet dat ik dat doe, maar wel lachen
Op woensdag 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Wie maken er hier wel eens foto's van zijn of haar partner (of van jezelf als je snel bent) en waarom. En dan de hamvraag: wie laat of liet die foto's wel eens aan een ander zien! (of heb je wel eens naaktfoto's van de partner (ex-partner) van een vriend of vriendin van je gezien)Ik kreeg een tijd geleden een naaktfoto onder m'n neus geduwd (zonder waarschuwing:( ) van de ex van een kennis. Penis in erectie. Net waar ik op zat te wachten (not). Gebeurt dit vaker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |