2 Masters voor de prijs van eentje.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:13 schreef Dragonberry het volgende:
Oh dat stukje met the master![]()
Erg genoten van deze aflevering!
Een van de leukste stukjes van de aflevering.quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:51 schreef Sabata het volgende:
"It's bigger on the inside"
Heheh, we got there!
Daar zit geen BBC bijquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:33 schreef Breuls het volgende:
Ach, elke tv-provider heeft tegenwoordig toch een terugkijkoptie?
Aanstaande Zaterdag BBC2 om 03:55 Engelse tijd wordt ie herhaaldquote:Op maandag 17 april 2017 12:22 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij kan ik bij Ziggo idd niet terugbladeren en Doctor Who opnieuw kijken.
BBC 2. Niet 1.quote:Op maandag 17 april 2017 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aanstaande Zaterdag BBC1 om 03:55 Engelse tijd wordt ie herhaald
Ik hoop dat het Susan is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Bensel het volgende:
Ben ook benieuwd geworden wat die vault precies is. Als zelfs the doctor er niet zomaar in komt.. Dan moet het toch wel een behoorlijk nietszeggend iets worden
quote:
Was inderdaad een leuke verwijzing naar Tom Baker in Robots of Death die het principe probeerde uit te leggen aan Leela.quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:52 schreef DoomCow het volgende:
"First, imagine a big box inside a small box. Then you have to build it. People always get stuck on the second part..."
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 17 april 2017 15:55 schreef wdn het volgende:
[..]Ik heb die op 1 gemist dus had het gisteren opgezocht.
Maar heb uiteindelijk een torrent gevonden dus gisteren de aflevering toch gelukkig gezien.
Eens al is laatst Rick en morty voor mij het gat van wat futurama heeft achtergelaten .quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:56 schreef Molurus het volgende:
Misschien zeg ik iets heel geks... maar voor mij vult Doctor Who het gat dat is achtergelaten door Star Trek (Next Generation / Voyager). Een SF/Fantasy serie die zichzelf niet al te serieus neemt. Leuke ideeen, maffe verhalen, grappige uitspraken.
Er zijn eigenlijk veel te weinig van dit soort series.
Ha, die ken ik nog niet echt... maar dat is ook een gat dat nog gevuld moest worden inderdaad. Maar eens ff kijken, dank voor de tip.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eens al is laatst Rick en morty voor mij het gat van wat futurama heeft achtergelaten .
Wat een bazenserie is dat. Moet je gewoon ff bingenquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ha, die ken ik nog niet echt... maar dat is ook een gat dat nog gevuld moest worden inderdaad. Maar eens ff kijken, dank voor de tip.
ik vond het jammer dat er nog maar 1 seizoen + 1 episode gevonden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat een bazenserie is dat. Moet je gewoon ff bingen
Er zijn twee seizoenen + 1 epjequote:Op dinsdag 18 april 2017 21:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vond het jammer dat er nog maar 1 seizoen + 1 episode gevonden.
Zaterdag BBC1 19:20 (en eps 2 wordt de week erop erg laat (/vroeg) herhaald op BBC2 (2 am ofzoiets)quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookwanneer is aflevering 2?
Eigenlijk vond ik het een vrij matige serie die nog enigszins gered werd door Tennant.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:26 schreef wdn het volgende:
Mocht iemand een bazenshow zoeken: Jessica Jones. Tennant speelt dat de beste badguy ooit
Beetje de on-screen tegenhanger van Discworld. Fantasyboeken die zichzelf ook niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:56 schreef Molurus het volgende:
Misschien zeg ik iets heel geks... maar voor mij vult Doctor Who het gat dat is achtergelaten door Star Trek (Next Generation / Voyager). Een SF/Fantasy serie die zichzelf niet al te serieus neemt. Leuke ideeen, maffe verhalen, grappige uitspraken.
Er zijn eigenlijk veel te weinig van dit soort series.
Welke deus ex machina?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:20 schreef Sarasi het volgende:
Wie was er nog meer enigszins teleurgesteld in deze deus ex machina?
Het was een stuk minder dan eps 1.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:20 schreef Sarasi het volgende:
Wie was er nog meer enigszins teleurgesteld in deze deus ex machina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |