2 Masters voor de prijs van eentje.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:13 schreef Dragonberry het volgende:
Oh dat stukje met the master![]()
Erg genoten van deze aflevering!
Een van de leukste stukjes van de aflevering.quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:51 schreef Sabata het volgende:
"It's bigger on the inside"
Heheh, we got there!
Daar zit geen BBC bijquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:33 schreef Breuls het volgende:
Ach, elke tv-provider heeft tegenwoordig toch een terugkijkoptie?
Aanstaande Zaterdag BBC2 om 03:55 Engelse tijd wordt ie herhaaldquote:Op maandag 17 april 2017 12:22 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij kan ik bij Ziggo idd niet terugbladeren en Doctor Who opnieuw kijken.
BBC 2. Niet 1.quote:Op maandag 17 april 2017 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aanstaande Zaterdag BBC1 om 03:55 Engelse tijd wordt ie herhaald
Ik hoop dat het Susan is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Bensel het volgende:
Ben ook benieuwd geworden wat die vault precies is. Als zelfs the doctor er niet zomaar in komt.. Dan moet het toch wel een behoorlijk nietszeggend iets worden
quote:
Was inderdaad een leuke verwijzing naar Tom Baker in Robots of Death die het principe probeerde uit te leggen aan Leela.quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:52 schreef DoomCow het volgende:
"First, imagine a big box inside a small box. Then you have to build it. People always get stuck on the second part..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |