SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nice! Dat is echt zoiets wat je graag wil als je rond de 16 bent. In een pretpark werkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen ik werkte heb ik daar 4 uur gestaan, ergste uren uit mijn leven
Ik was 18, haat niet op mequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nice! Dat is echt zoiets wat je graag wil als je rond de 16 bent. In een pretpark werken.
Kan ik Remqo alvast nomineren als DJ tijdens de TC?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef Simterklaas het volgende:
Morgenavond gewoon Café Geerd op Tinychat
Oeh.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit kan dan nog "redelijk"door de beugel
Ik twijfel in mijn nominatie voor DJ nog tussen Remqo en renwan. Misschien wisseling van de wacht na een uurtje of 2?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan ik Remqo alvast nomineren als DJ tijdens de TC?
Kan Remqo draaien? Wat een heldquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Draait 'ie ook Steen (quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tijdens de FOK!-Eftelingmeet? Sure!
Soberso een terechte paint-zoonquote:
Heb al een tijdje niet gedraaid, niet dat dat iets uitmaakt voor de mixskills maar wel voor de kennis van de huidige hitsquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel in mijn nominatie voor DJ nog tussen Remqo en renwan. Misschien wisseling van de wacht na een uurtje of 2?
Kun je alvast weer een beetje in je ritme komen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet gedraaid, niet dat dat iets uitmaakt voor de mixskills maar wel voor de kennis van de huidige hits
Wel contacten maar iedereen haat me daarquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Care.
Heb je nog goede contacten daar toevallig?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:39 schreef moemoe het volgende:
Nu luister ik naar The Kelly Family. Met Kerst. Thanks.
ONZ = VREDE toch.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel in mijn nominatie voor DJ nog tussen Remqo en renwan. Misschien wisseling van de wacht na een uurtje of 2?
Dat is ook weer zo!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
ONZ = VREDE toch.
Sharing is caring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |