SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Het is niet ik die mezelf voor schut zet, het is deze SC die zichzelf nu te grabbel gooit en volgelingen over 1000 jaar zullen huilen en zien waar het fout ging.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet zo voor schut kerel.
Komt bij de volgende wel, of Remqo moet zijn krachten even gebruiken!quote:
of je maakt je niet zo drukquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is niet ik die mezelf voor schut zet, het is deze SC die zichzelf nu te grabbel gooit en volgelingen over 1000 jaar zullen huilen en zien waar het fout ging.
Anthem staat erinquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt bij de volgende wel, of Remqo moet zijn krachten even gebruiken!
Goed gedaan! Ben trots op je!quote:
Dit lijkt sarcasmequote:
Nee in Café Geerd draait het om Geerd, hij is onze God. En niet iedereen gaat dat accepteren, wat we nu doen is water bij het BIER we verneuken het bier, Geerd is straks niets meer waard. Hij is straks gewoon een FOK!er maar ik laat het dan wel in jullie handen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de zoon en Geerd keurt het ook goed, ook Guus is welkom.
maar gezelligheid staat natuurlijk wel bovenaan.
in café Geerd draait het vooral om slap ouwehoeren
Dit is geen sarcasme, zat alleen een beetje droef in omdat ikzelf in de vorige OP heb vergeten om het erin te zettenquote:
Nu al je krachten misbruikenquote:
We hebben het net pas besloten manquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is geen sarcasme, zat alleen een beetje droef in omdat ikzelf in de vorige OP heb vergeten om het erin te zetten
machtsmisbruikquote:
Weet ik, maar ik als profeet had dit natuurlijk allang moeten inzien vind ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
We hebben het net pas besloten man
Sneeuw, RUSTAAAAAAAAAAAAAGHquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee in Café Geerd draait het om Geerd, hij is onze God. En niet iedereen gaat dat accepteren, wat we nu doen is water bij het BIER we verneuken het bier, Geerd is straks niets meer waard. Hij is straks gewoon een FOK!er maar ik laat het dan wel in jullie handen.
Als jullie Geerd kapot gemaakt hebben als God, ben ik tenminste de clown, de sukkel, de paljas die stierf voor zijn God
Ook wij profeten maken fouten, slechts Geerd is onfeilbaar!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik als profeet had dit natuurlijk allang moeten inzien vind ik.
Broodje sjink?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
Heb honger, dus broodje smeren. Tot zo
En dan begint het lange wachten weer na afloopquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
Suits seizoen 5 is verslavend leuk
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer het bier rijkelijk vloeit is er niets anders dan liefde
Ook dat is ONZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |