GVD en dat tegen onze God!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al welkom geheten maar hij durft niks terug te zeggen
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.quote:
thanksquote:
wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.
Dit zijn Steen waardige tekstenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hij is de koning van alles dat is
99.9% alcohol in zijn pis
GEERDquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al welkom geheten maar hij durft niks terug te zeggen
Vond het onder mijn vorig account nog wel lachen daar een jaartje of 4 terug. Tijdens het lurken het afgelopen jaar kan ik toch wel concluderen dat er vrij veel gebaggerd word, helaas.quote:
Café Geerd is levendiger dan KLB SC en ach, prima lui ook, zelden fittiesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier is tenminste nog wat leven
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
pls, geerd aint got shit on me als het om bier drinken gaat
Hier is puur vredequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Café Geerd is levendiger dan KLB SC en ach, prima lui ook, zelden fitties
hm oké, hoe het 4 jaar geleden was weet ik niet. Ik post er pas een jaar regelmatig, dus voelde me aangevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het onder mijn vorig account nog wel lachen daar een jaartje of 4 terug. Tijdens het lurken het afgelopen jaar kan ik toch wel concluderen dat er vrij veel gebaggerd word, helaas.
Café Geerd sluit nooit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
MARTEDL HEM!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN!
Was geen persoonlijke aanval, was meer een algemene observatie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, hoe het 4 jaar geleden was weet ik niet. Ik post er pas een jaar regelmatig, dus voelde me aangevallen. [ afbeelding ]
dat laatste is wel een minpuntjequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nope onze standpunten zijn hier niet van toepassing samen pilsen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was geen persoonlijke aanval, was meer een algemene observatie.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope onze standpunten zijn hier niet van toepassing samen pilsen !!
Het ligt er ook aan wie je treft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |