GVD en dat tegen onze God!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al welkom geheten maar hij durft niks terug te zeggen
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.quote:
thanksquote:
wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.
Dit zijn Steen waardige tekstenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hij is de koning van alles dat is
99.9% alcohol in zijn pis
GEERDquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al welkom geheten maar hij durft niks terug te zeggen
Vond het onder mijn vorig account nog wel lachen daar een jaartje of 4 terug. Tijdens het lurken het afgelopen jaar kan ik toch wel concluderen dat er vrij veel gebaggerd word, helaas.quote:
Café Geerd is levendiger dan KLB SC en ach, prima lui ook, zelden fittiesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier is tenminste nog wat leven
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
pls, geerd aint got shit on me als het om bier drinken gaat
Hier is puur vredequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Café Geerd is levendiger dan KLB SC en ach, prima lui ook, zelden fitties
hm oké, hoe het 4 jaar geleden was weet ik niet. Ik post er pas een jaar regelmatig, dus voelde me aangevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het onder mijn vorig account nog wel lachen daar een jaartje of 4 terug. Tijdens het lurken het afgelopen jaar kan ik toch wel concluderen dat er vrij veel gebaggerd word, helaas.
Café Geerd sluit nooit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
MARTEDL HEM!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN!
Was geen persoonlijke aanval, was meer een algemene observatie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, hoe het 4 jaar geleden was weet ik niet. Ik post er pas een jaar regelmatig, dus voelde me aangevallen. [ afbeelding ]
dat laatste is wel een minpuntjequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nope onze standpunten zijn hier niet van toepassing samen pilsen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was geen persoonlijke aanval, was meer een algemene observatie.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope onze standpunten zijn hier niet van toepassing samen pilsen !!
Het ligt er ook aan wie je treft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.
Wanneer het bier rijkelijk vloeit is er niets anders dan liefdequote:
Ik hield vanavond zelfs van mijn bedieningswerk, zal wel door de krevat komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer het bier rijkelijk vloeit is er niets anders dan liefde
ach, iedereen is in principe gewoon chill, al heb ik meer met de avondploeg over t algemeenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie je treft.
sommige lui zijn echt lachen.
Dat is waar, maar het aantal leuke lui is toch behoorlijk weg gelopen uit KLB naar mijn idee. Of het aantal baggeraars is flink omhoog gegaan. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee meer waar is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie je treft.
sommige lui zijn echt lachen.
Soberso ben je een baas met een krevatquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hield vanavond zelfs van mijn bedieningswerk, zal wel door de krevat komen
Ik mis Maikuuul en Michielos vooralquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het aantal leuke lui is toch behoorlijk weg gelopen uit KLB naar mijn idee. Of het aantal baggeraars is flink omhoog gegaan. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee meer waar is.
KLB SC trekt een heel ander publiek dan de rest van KLBquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het aantal leuke lui is toch behoorlijk weg gelopen uit KLB naar mijn idee. Of het aantal baggeraars is flink omhoog gegaan. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee meer waar is.
en dimensquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik mis Maikuuul en Michielos vooral
Dimens is wel een van de gasten waar ik om kon lachen. Maikuul was ook leuk!quote:
Doe lief tegen Prez!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
DEADprez weet niets van bier drinken.
Dat hij maar in KLB gaat stinken/
Geerd klapt ze weg alsof het niks is.
Geerd zuipt als een vis.
Geerd zuipt er 10 tegelijk
Alles behoord tot zijn koninkrijk.
Geerd drinkt gouden rakkers bij het leven.
Ieder ander persoon kan bij de gedachte alleen al beven.
Groenters pwnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dimens is wel een van de gasten waar ik om kon lachen. Maikuul was ook leuk!
baas boven baasquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
DEADprez weet niets van bier drinken.
Dat hij maar in KLB gaat stinken/
Geerd klapt ze weg alsof het niks is.
Geerd zuipt als een vis.
Geerd zuipt er 10 tegelijk
Alles behoord tot zijn koninkrijk.
Geerd drinkt gouden rakkers bij het leven.
Ieder ander persoon kan bij de gedachte alleen al beven.
Geerd is zeker een god, maar Prez is best aardig!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Neene,,, Geerd is koning dat is VEREIST!
Iedereen komt tot inkeer mits zij de liefde van Geerd toelaten in hun hart en zijn levenswijzen omarmen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
mijn haat op deze sc was wellicht een beetje onterecht trouwens, het is hier best gezellig.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
mijn haat op deze sc was wellicht een beetje onterecht trouwens, het is hier best gezellig.
Ckers maar meer drinken dan gEerd is heiligschennis!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd is zeker een god, maar Prez is best aardig!
Komt wel weer als Guus vrij komt, mits die gans niet als kerstdiner opgediend is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat laatste is wel een minpuntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |