KLB / van iedereeen hououden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die paint is sterk in waarde gedaald.
als ik weer thuis ben pas ik het aan.
Ik zie de mensen van de ONZ-sc hier nog niet, maar eens lokquoten van de week.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb Cafe Geerd altijd mensen om mij heen !!
Ik versta het gewoon nog 100%quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
LOER DOEA STEAIT EINE VBESPAA ZOOOGER SLOOOT
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie de mensen van de ONZ-sc hier nog niet, maar eens lokquoten van de week.
Gezelligheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gezelligheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gezelligheid.
"PREFEEET REDT DE DAG!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!
Deze manquote:
9 0.50 3 0.30 1 0.45quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
Sneeuw, hoeveel bier heb je al geklapt?
Consider it donequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / van iedereeen hououden!
doe hier anders ook meteen iets aan.
40/45?quote:
quote:
Welk nummer van steen ga je opzetten man !quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Hah al die mensen zagen me op werk vandaag mooi met een stropdas en shit. Ziet er harstikke sjiek uit enzo, weten zij veel dat ik nu gewoon bier loop te klappen als een mofo
MFck flikkertje... MAAKA Me niet aan het lachen man!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Hah al die mensen zagen me op werk vandaag mooi met een stropdas en shit. Ziet er harstikke sjiek uit enzo, weten zij veel dat ik nu gewoon bier loop te klappen als een mofo
Een Geleen rap? Geleen is nog doder dan Heerlen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |