SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Jaaaa.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goffer..Time after Time![]()
My name is Earl-fans hier? Randy met de radio....Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kennen jullie Novaspace nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Yeps.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dit staat natuurlijk al veel te laag.Make love, not war ☮![]()
2 jaar geleden ging er iedere zondagavond bij TVSC ook wel een topic of 10 er door heen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was ooit een KLB-reeks, die gingen pas hard.![]()
Er was in de TV SC nog wel een periode dat het hard ging, maar sinds het verdwijnen van RMV en vooral Stegeman bij die show is het behelpen en zeker sinds Alberto pleite is, kijk ik het haast niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was ooit een KLB-reeks, die gingen pas hard.
Sportverslaving.
![]()
Gewoon een beetje oprijen moet lukkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel een lastige hoor om op te schuifelen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zegt me niets.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2 jaar geleden ging er iedere zondagavond bij TVSC ook wel een topic of 10 er door heen.![]()
True Colours vind ik ook wel mooierFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Je bedoeld Novastar?quote:For you, there'll be no more crying.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje oprijen moet lukken
Make love, not war ☮![]()
Vooral die shows van Rob leverden veel topics opquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was in de TV SC nog wel een periode dat het hard ging, maar sinds het verdwijnen van RMV en vooral Stegeman bij die show is het behelpen en zeker sinds Alberto pleite is, kijk ik het haast niet.
Sportverslaving.
![]()
![]()
Een enorme baggerremix van dit liedje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neuh, die was wel oke.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja, dat herinner ik me helaas nog wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een enorme baggerremix van dit liedje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja Thijs Zeeman is wel een flopshowquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was in de TV SC nog wel een periode dat het hard ging, maar sinds het verdwijnen van RMV en vooral Stegeman bij die show is het behelpen en zeker sinds Alberto pleite is, kijk ik het haast niet.
Sportverslaving.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is zo'n fijne Beatles
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor iets aan die drums.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
leuk liedje en muzikaal prima, maar die drummert
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Heerlijk gedrumd ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pete heette ie, of niet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:41 schreef peaceman het volgende:
leuk liedje en muzikaal prima, maar die drummert![]()
Sowieso nodigt de tegenwoordige TV ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral die shows van Rob leverde veel topics op![]()
Beatles natuurlijk altijd genot
For you, there'll be no more crying.
Die is niet best.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wowowow, nee, dit is echt een van hun beste uit de periode 62-66. Die samenzang, die kicks op dat orgeltjequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Dertien in een dozijn Beatles nummer dit
En hierna nog een extra Beatleplaatquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wowowow, nee, dit is echt een van hun beste uit de periode 62-66. Die samenzang, die kicks op dat orgeltje.
![]()
Welke?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het Civven met de top op de achtergrond, niet zo'n best uurtje...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie van Elton ook
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het Civven met de top op de achtergrond, niet zo'n best uurtje...Civven?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het Civven met de top op de achtergrond, niet zo'n best uurtje...Make love, not war ☮![]()
Als dat de TT is is het een mindere.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hierna nog een extra Beatleplaat.
Elton, niet met zijn beste. Ik hoor nog steeds Simon Webbe en consorten er doorheen janken.
Heey lui, vanaf morgen ben ik er ook weer bij
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Nee, deze is wel mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik dacht even Earth Song te horen![]()
![]()
Origineel van Blue was ook wel okayFor you, there'll be no more crying.
Civilization, geen idee welke.quote:
Topgame.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het tempo in die versie met Blue net iets beter. Maarja, Blue.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zeer zeker de TTquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat de TT is is het een mindere.![]()
Blue was best lekker...oh wacht je bedoelde de zangkwaliteiten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat de TT is is het een mindere.
Elton, niet met zijn beste. Ik hoor nog steeds Simon Webbe en consorten er doorheen janken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
Heey lui, vanaf morgen ben ik er ook weer bij![]()
Elton John - Sorry Seems to be the hardest word
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Civilization, geen idee welke.
Topgame.
Ik vind IV beterquote:Heb het idee dat je daar minder overrompeld wordt. Maar best een fijne game ja
Zitten allemaal goed in elkaar eigenlijk.
Eerste versie komt nog uit jouw jeugd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind BE opzich ook welleuk, alleen jammer dat de rassen zo generiek zijn, IV heb ik me eilk nooit echt in verdiept, wel in III.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind IV beterHeb het idee dat je daar minder overrompeld wordt. Maar best een fijne game ja
Zitten allemaal goed in elkaar eigenlijk.
![]()
Ik zie er beter uit dan Blue.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blue was best lekker...oh wacht je bedoelde de zangkwaliteiten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In mijn jeugd deed ik niet aan games. Nu nog niet trouwens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste versie komt nog uit jouw jeugd.Make love, not war ☮![]()
Die heeft nu een leven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Grutsk het volgende:
Ik mis hier ook nog iemand in dit topic, Frits Spits of zo? Waar is hij?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
BE heb ik niet gespeeld, trekt me ook minder moet ik eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind BE opzich ook welleuk, alleen jammer dat de rassen zo generiek zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die heeft sinds kort een levenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Grutsk het volgende:
Ik mis hier ook nog iemand in dit topic, Frits Spits of zo? Waar is hij?
Die post hier niet meer, vorig jaar ook al niet meer. Hij is alleen vanmorgen even geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Grutsk het volgende:
Ik mis hier ook nog iemand in dit topic, Frits Spits of zo? Waar is hij?Make love, not war ☮![]()
fritsflits heeft een leven tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Grutsk het volgende:
Ik mis hier ook nog iemand in dit topic, Frits Spits of zo? Waar is hij?I love music |Ajax forever
Een levenquote:
Wat moet je daarmee als je ook op FOK! kunt zitten?Un dann rettet kein Kavallerie,
Die zit gewoon op een andere site over de Top te lullen denk ik.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar was hij er nog bij toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die post hier niet meer, vorig jaar ook al niet meer. Hij is alleen vanmorgen even geweest.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja geen ideequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een leven
Wat moet je daarmee als je ook op FOK! kunt zitten?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
![]()
Nee vorig jaar ook niet meer volgens mij. Het jaar daarvoor heel veel...quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij er nog bij toch?Make love, not war ☮![]()
Mwah, niet mee eens, maar zeker voor de tijdsgeest wel een heule goeie!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:47 schreef Grutsk het volgende:
Ah gaan we weer, deze is nog veel beter![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Love Me Do
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Jeugd, jeugd, als ze niet liegt over haar leeftijd was ze in 91 al een jaartje of 18quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste versie komt nog uit jouw jeugd.![]()
![]()
het tweede liedje bij ons trouwenI love music |Ajax forever
Nou ken ik Do verder niet behalve van de Bryan Adams cover "Heaven", maar The Beatles kennen haar al heel lang dus.Un dann rettet kein Kavallerie,
Volgend uur, Glennis Grace en Marco Borsato...mooi moment voor tandenpoetsritueelOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jeugd, jeugd, als ze niet liegt over haar leeftijd was ze in 91 al een jaartje of 18
Zit tegenwoordig toch bij SBS?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Zorro het volgende:
Nou ken ik Do verder niet behalve van de Bryan Admas cover "Heaven", maar The Beatles kennen haar al heel lang dus.![]()
oh spreek je haar naam zo uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Zorro het volgende:
Nou ken ik Do verder niet behalve van de Bryan Admas cover "Heaven", maar The Beatles kennen haar al heel lang dus.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Verjonging van de lijst
ik dacht meer aanquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
Volgend uur, Glennis Grace en Marco Borsato...mooi moment voor tandenpoetsritueel
Gvd kutwijf met haar achterlijke uithalenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
Volgend uur, Glennis Grace en Marco Borsato...mooi moment voor tandenpoetsritueelLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat verklaart waarom ik er niks over weet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig toch bij SBS?Un dann rettet kein Kavallerie,
Heb wel een kut uur uitgekozen om nog op te blijven dus?
Nee zonde van al het lekkere eten.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze kan ik prima hebben hoor
Ik heb het gered en uitgezeten. Mooi moment om naar bed te gaan!!
misschien tot morgenvroeg of morgenavond laat. Veel luisterplezier.
Weten die Engelsen veel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja maar ik kan m ook missenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik wel een tof nummer eigenlijkAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
High Speed Train van R.E.M.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat was het eerste liedje dan?
Toch niet Ganbang Style
derde was Happy Together - TurtlesI love music |Ajax forever
Ik ga het ook niet voor je checken neequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik er niks over weet.![]()
![]()
Ja ik zal hem niet missen als ie niet in de lijst staatquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik kan m ook missenFor you, there'll be no more crying.
R.E.M. - Highspeed Trainquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat was het eerste liedje dan?
Toch niet Ganbang Style
3e liedje: Happy Together - The TurtlesMake love, not war ☮![]()
Turtles staan er niet inquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
High Speed Train van R.E.M.
derde was Happy Together - Turtles
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Zie net dat Tame Impala straks nog komtNice
Eagles of Death Metal?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je kunt ook Guus in de Royal Albert Hall gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb wel een kut uur uitgekozen om nog op te blijven dus?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou te weinig leuke nummers de komende tijd, mooie tijd om mijn bed op te zoeken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
High Speed Train ook nietquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Zorro het volgende:
Nou te weinig leuke nummers de komende tijd, mooie tijd om mijn bed op te zoeken.
Ze smelten de kazen!![]()
Guus Meeuwis is als waterboarding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Je kunt ook Guus in de Royal Albert Hall gaan kijken![]()
Ik haak ook af, ik zet in op morgenochtend vroeg
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Zorro het volgende:
Nou, dan ga ik ook
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb vernomen dat zijn muziek in Guantánamo werd gebruiktquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is als waterboarding.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoeft ook niet perse, dan blijft het ons liedjequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En die komt er ook nooit in. Bijna niemand kent dat nummer.
Tot morgenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
Ik haak ook af, ik zet in op morgenochtend vroeg
Trustequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
Ik haak ook af, ik zet in op morgenochtend vroeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
High Speed Train van R.E.M.
derde was Happy Together - TurtlesMooi dat jullie beide hetzelfde antwoorden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
R.E.M. - Highspeed Train
3e liedje: Happy Together - The Turtles
Beide nummers ken ik helaas niet(niet van titel althans)
![]()
Rihanna is leuker dan BeyonceI love music |Ajax forever
Daar is ze weer![]()
Deze kan ik waarderen van Queen Bee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beter dan dat je een nummer roept wat laten van jou en je ex bleekquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat jullie beide hetzelfde antwoorden.
![]()
![]()
Die laatste kent iedereenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Beter dan dat je een nummer roept wat laten van jou en je ex bleek![]()
![]()
Happy together ken je wel. Zoek maar eens op joetjoeb...heb je nu wel tijd voorquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat jullie beide hetzelfde antwoorden.
Goed moment om mijn bed op te zoekenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, Glennis Grace in het volgende uur. Muteknop in het zicht.
Beyonce is niet leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is niet echt leuk, maar de clip wel.![]()
![]()
Oh...dan blijf ik nog even wakkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, Glennis Grace in het volgende uur. Muteknop in het zicht.![]()
![]()
Zij krijst nog door je muteknop heen johquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, Glennis Grace in het volgende uur. Muteknop in het zicht.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij krijst nog door je muteknop heen joh
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij krijst nog door je muteknop heen joh![]()
![]()
![]()
![]()
Fame ga ik nog wel meepikken..I love music |Ajax forever
Opgezocht...die ken ik iddquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Happy together ken je wel. Zoek maar eens op joetjoeb...heb je nu wel tijd voor
Niks mis met dat liedje![]()
![]()
Tussen twee en half drie nog Michael Bublé.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Oh...dan blijf ik nog even wakker
DAAR DOE JE HET VOOR.![]()
wekker zettenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen twee en half drie nog Michael Bublé.
![]()
Als je dan niet al in slaap gevallen bent, doe je het tenminste ergens voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie er niet was kon je 'm startenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:58 schreef Keselo het volgende:
Ik hoopte al dat er een reeks van dit zou zijn op de fok.![]()
![]()
Die glibberige griezel willen we allemaal horen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAAR DOE JE HET VOOR.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik ga slapen, moet morgen fit zijn voor Pokemon![]()
Iedereen een fijne nacht gewenst
Van wat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:58 schreef Keselo het volgende:
Ik hoopte al dat er een reeks van dit zou zijn op de fok.
Ik ben alles behalve een ochtendmens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dan niet al in slaap gevallen bent, doe je het tenminste ergens voor.![]()
Feeling good is wel Nicequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAAR DOE JE HET VOOR.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
trustequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef laxus13 het volgende:
Iedereen een fijne nacht gewenst
wordt het komend uur echt driewerf kut of is het ook wel te doen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
laat je even weten hoe het wasquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef laxus13 het volgende:
![]()
![]()
Wacht, hoe kan Happy Together er niet in staan? En No Milk Today dus ook al niet (vorig jaar ook niet, de jaren daarvoor wel)![]()
dat ligt eraan wat je gaat doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
wordt het komend uur echt driewerf kut of is het ook wel te doen?![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
laat je even weten hoe het wasFor you, there'll be no more crying.
Luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat ligt eraan wat je gaat doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ben benieuwd wie vandaag het meest gepost heeft in deze reeks,,,
(mexicano)I love music |Ajax forever
Ik op 1, jij op 2 denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:00 schreef peaceman het volgende:
ben benieuwd wie vandaag het meest gepost heeft in deze reeks,,,
(mexicano)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
naar de top 2000quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
onderschat D. nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik op 1, jij op 2 denk ik.I love music |Ajax forever
1806 No Rain Blind Melon 1993
1805 Walk This Way Run D.M.C. 1986
1804 One Day I'll Fly Away Randy Crawford 1980
1803 Fame David Bowie 1975
1802 Air Ekseption 1969
1801 Ann Q65 1966
1800 Sun Is shining Axwell ? Ingrosso 2015
1799 All I want Kodaline 2012
1798 Afscheid Glennis Grace 2011
1797 Vrij Zijn Marco Borsato 1996
1796 Adiemus Adiemus 1995
1795 Can't Stand Losing You The Police 1979
1794 Weekend Love Golden Earring 1979
1793 Theme From Mahogany Diana Ross 1976
1792 Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen Boudewijn De Groot 1972![]()
Van de pot gerukt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
14 graden in de nacht van 25 op 26 december[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zie het al, ik pak na de Haagse vrienden lekker wat extra nachtrust
Ach om nou de 7-8 minuten durende albumversies van het gemmiddelde jaren 60-70 nummer aan te horenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Optiefen met je "verhaal bij de Top 2000".![]()
![]()
Nooit doen neequote:
Maar heb geen idee, de dagen dat ik me daar mee bezig hield liggen al jaren achter me![]()
![]()
Damn, Blind Melon hoort de eerste plaat te zijn op 30 of 31 december. Niet nu al..My friends all drive horses![]()
Dacht dat je Bad Santa had opgenomen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga zo meteen een geweldig slechte zombie film kijken, 3.8 op IMDB![]()
![]()
je wordt oudquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit doen nee
Maar heb geen idee, de dagen dat ik me daar mee bezig hield liggen al jaren achter meI love music |Ajax forever
Dan val je binnen in het uur waar je Glennis Grace kunt verwachten. Wat zul je blij zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:01 schreef Keselo het volgende:
[..]
Top 500 van het foute uur van Q-Music.Ze smelten de kazen!![]()
Had ik, maar ik heb de mediabox uitgezet terwijl hij nog aan het opnemen was, dus staat meer dan de helft er niet opquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht dat je Bad Santa had opgenomen.
Ik kan mijn geluk niet op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan val je binnen in het uur waar je Glennis Grace kunt verwachten. Wat zul je blij zijn![]()
daarvoor ga je naar een housefeest...quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:03 schreef Keselo het volgende:
Nog een EDM track het komende uur, hier doe je het voor![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Had ik, maar ik heb de mediabox uitgezet terwijl hij nog aan het opnemen was, dus staat meer dan de helft er niet op![]()
![]()
Ja 5 uur lang van die bagger luisteren, daar zit ik op te wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daarvoor ga je naar een housefeest...![]()
![]()
in het begin wel jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schijnt een gezonde eigenschap te zijnI love music |Ajax forever
Welke lijst is dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
De solo van dit nummer staat in de lijst met slechtste solo's.Of waar, bedoel ik eigenlijk
Ik weet niet meer wat ik bedoel.. Beetje veel gezopen
Marco is de ultieme lulquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, we mogen ook nog VRIJ ZIJN van Marco.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
op de site staat wel meer verkeerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:07 schreef Stickertje het volgende:
Op de site staat Aerosmith niet aangeven als artiest bij dit nummerI love music |Ajax forever
Gisteren toen hij bij 3FM gedraaid werd ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:07 schreef Stickertje het volgende:
Op de site staat Aerosmith niet aangeven als artiest bij dit nummer![]()
Puur visueel kun je beter de versie van Girls Aloud en de Sugababes hebben.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Top 100 van vrijdag 25 december 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 536 peaceman
002. 527 Diaan73
003. 521 Mexicanobakker
004. 409 D.
005. 341 Punkman
006. 266 Uccie
007. 232 Mani89
008. 219 Opsonisatie
009. 202 Cee
010. 197 Szura
010. 197 Geerd
012. 187 laxus13
013. 171 rowan634
014. 159 Ajacied422
015. 158 Stickertje
016. 157 Dven
017. 156 n00biedoobiedoo
018. 150 LLgetikt
019. 149 Fred_B
020. 146 cafca![]()
WTF!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 van vrijdag 25 december 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 536 peaceman
002. 527 Diaan73
003. 521 Mexicanobakker
004. 409 D.
005. 341 Punkman
006. 266 Uccie
007. 232 Mani89
008. 219 Opsonisatie
009. 202 Cee
010. 197 Szura
010. 197 Geerd
012. 187 laxus13
013. 171 rowan634
014. 159 Ajacied422
015. 158 Stickertje
016. 157 Dven
017. 156 n00biedoobiedoo
018. 150 LLgetikt
019. 149 Fred_B
020. 146 cafca
Ik krijg liever naar mannen dan vrouwen, maar in dit geval maak ik een uitzondering..quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:08 schreef Martinello het volgende:
Puur visueel kun je beter de versie van Girls Aloud en de Sugababes hebben.
Steven Tyler
http://www.guitarworld.com/100-worst-guitar-solos?page=1,4 Dit nummer staat er ook in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welke lijst is dat?Of waar, bedoel ik eigenlijk
Ik weet niet meer wat ik bedoel.. Beetje veel gezopen![]()
![]()
Breedbekkikkerquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik krijg liever naar mannen dan vrouwen, maar in dit geval maak ik een uitzondering..
Steven TylerJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Verslagen door peace en diaan![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Visueel gezien kun je nog beter amateur porno kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:08 schreef Martinello het volgende:
Puur visueel kun je beter de versie van Girls Aloud en de Sugababes hebben.![]()
en dan te bedenken dat ik zeker een uur of 3 niets gepost hebquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verslagen door peace en diaan!
oh die mocht veel op de ipad, die vond het prima.quote:I love music |Ajax forever
Dit
Dit is wel heerlijk. Ik word er enorm melancholisch van.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Hmm.. Ja, meeste staan daar wel met goede rede op.. imoquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.guitarworld.com/100-worst-guitar-solos?page=1,4 Dit nummer staat er ook in.Ze smelten de kazen!![]()
Ik ga![]()
Houdoe![]()
Hopelijk kan ik er morgen weer bij zijn voordat Voules-Vouz is geweestZe smelten de kazen!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga![]()
Houdoe![]()
Hopelijk kan ik er morgen weer bij zijn voordat Voules-Vouz is geweest![]()
![]()
Ik ga![]()
Houdoe![]()
Tot morgen, Stickertjequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga![]()
Houdoe![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga![]()
Houdoe![]()
![]()
Ik ga![]()
Houdoe![]()
Hopelijk kan ik er morgen weer bij zijn voordat Voules-Vouz is geweest
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Zo heet het nummerquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best een leuk nummer, maar hij zegt iets te vaak Fame.![]()
Nu al Whiter Shade of Pale?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja die is ook leukquote:I love music |Ajax forever
Straks gewoon Let It Happen van Tame Impala, had niet gedacht dat die erin zou staan
Dit klinkt ook erg lekker tot nu toe.![]()
Toen ik dit voor het eerst hoorde vond ik het wel mooi, nu toch wel een behoorlijke verkrachting van het stuk.My friends all drive horses![]()
Ik heb een tandenpoetsmoment gespot.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
beetje buddah haze, beetje malana cream, en hopen dat ik niet ga ragequitten bij grace/borsato.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee zover ben ik ook niet gegaan, maar had echt het idee dat die er ieder jaar instond.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Amnesia hier in de vape.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
beetje buddah haze, beetje malana cream, en hopen dat ik niet ga ragequitten bij grace/borsato.![]()
Air en The 5th kan ik allebei wel hebben, maar niet van hartequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik dit voor het eerst hoorde vond ik het wel mooi, nu toch wel een behoorlijke verkrachting van het stuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ach ze horen bij de traditiequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Air en The 5th kan ik allebei wel hebben, maar niet van harteI love music |Ajax forever
ik vind het zonde om mn tanden te poetsen met buddah haze/malana cream.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een tandenpoetsmoment gespot.![]()
Na dit nummer gaan we afsluiten en dan hoop ik nog effe de Earrings mee te pakken.
Al vind ik dit geen geweldig liedje, maar wel beter dan die bocht die erna komt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja dat maakt mindere nummers beterquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik dit geen geweldig liedje, maar wel beter dan die bocht die erna komt
dat zeiden we ook over zwarte pietquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Q65 hoort ook bij de traditie!![]()
![]()
Het bittere tweegangendinerquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik dit geen geweldig liedje, maar wel beter dan die bocht die erna komt/
![]()
morgen ben ik er maar een half dagjeI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |