Ik stemde in 2012 PvdA, komend jaar niet meer. Als ik Asscher zie, komen bij mij twee woorden bovendrijven. Het zijn - vergeef me - de woorden dominee en landverrader.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij komt nergens op mij over met een gemeend verhaal. Dat gevoel kan hij niet overbrengen. Het braakt clichés uit. Verder vind ik zijn staat van dienst ook niet heel sterk
Waarom geen GL?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stemde in 2012 PvdA, komend jaar niet meer. Als ik Asscher zie, komen bij mij twee woorden bovendrijven. Het zijn - vergeef me - de woorden dominee en landverrader.
Ik stem zeer waarschijnlijk op Nieuwe Wegen en zeker niet op de PvdA of D66.
Wereldvreemde boomknuffelaars die precies de standpunten hebben waar ik bij de PvdA het hardst op afknap. Ik zou zeggen: lees de kritiek die Jacques Monasch op de PvdA heeft ge-uit en je snapt meteen waarom GL voor mij geen optie is.quote:
De hele uitstraling van Asscher is die van een gluiperd.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Asscher is een soort Clinton, hij loog tijdens zijn wethouderschap over zijn ambitie om naar Den Haag te gaan en loog dat ie twijfelde over dat ie fractievoorzitter wil worden, terwijl er al afspraken over waren gemaakt.
Tof om te vernemen dat er meer personen zijn die los van ideeën in ieder geval eveneens vinden dat Samsom integerder is dan Asscher.
Wat ga je nu stemmen?quote:Op donderdag 22 december 2016 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De hele uitstraling van Asscher is die van een gluiperd.
Ik weet het nog niet. Als politicus heb ik een lichte voorkeur voor Omtzigt, maar de CDA vind ik verder niks.quote:
Bij Samsom zag je tenminste nog een beetje passie en gedrevenheid. Een beetje pit en oprechte verontwaardiging. Die Asscher is slappe hap.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook net gekeken naar Diederik. Ook ik stemde 5 jaar terug PvdA, met als enige reden dat ik niet die schijt VVD de grootste wilde zien worden. Dat heeft allemaal wat anders uitgepakt. Heb Samsom altijd een vervelende drammer gevonden, zonder charisma. Goed dat hij is vertrokken.
Hoe hij erbij zat samen met Winston Gersranowitzc (?) toen DJ Jean een verkeerde set draaide.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De hele uitstraling van Asscher is die van een gluiperd.
Dat klopt wel, maar hij spreekt me gewoon niet zo aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Samsom zag je tenminste nog een beetje passie en gedrevenheid. Een beetje pit en oprechte verontwaardiging. Die Asscher is slappe hap.
Sowieso kijk je dan zelf vooral naar inhoudsloze bagger tochquote:Op donderdag 22 december 2016 00:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Hoe hij erbij zat samen met Winston Gersranowitzc (?) toen DJ Jean een verkeerde set draaide.![]()
En maar blijven klappen en zeggen dat het goed was, terwijl het gewoon bagger was.
quote:De vrouw van Johan Derksen had liever gezien dat hij was gestopt bij Voetbal Inside. Maar de belangrijkste reden om bij het programma te blijven is, zo zegt hij zelf, hebzucht.
Dat vertelt Derksen (67), die er niet om bekend staat ooit een blad voor de mond te nemen, aan Jeroen Pauw in het programma 5 jaar later. De analist bij het RTL 7-programma strijkt vijf ton per jaar op, „voor twee avondjes in de week.” De bromsnor zit sinds 2001 aan tafel, al geruime tijd met René van der Gijp en presentator Wilfred Genee.
Clashes
Ook de clashes met ’Gijp’ zijn onderwerp van gesprek. Derksen kraakt verder diverse boegbeelden van de NOS af, maar is buitengewoon lovend over ’de föhn’ Genee: iets waar hij in VI zelden op is te betrappen.
Sylvana-gate
In zijn ’mancave’ in zijn huis in Oudewater blikt Derksen met Pauw terug op hun gesprek uit 2011 („Daar kan ik mij niets meer van herinneren”) en ook actuele zaken komen geheel volgens de formule van 5 jaar later aan bod. De presentator spreekt Derksen aan op ’Sylvana-gate’. Hij zei onlangs over haar: ’ze is zo trots als een aapje’, wat een hoop ophef veroorzaakte. Ook ontkomt hij niet aan een onderwerp over zijn harde houding naar voormalig bondscoach Louis van Gaal.
Huilen
Naast de, zoals Nederland gewend is, onbehouwen Derksen weet Pauw ook meerdere gevoelige snaren te raken. Over zijn pijnlijke jeugd is de sigarenroker zeer openhartig, en hij vertelt - „nog zo’n ontboezeming” - waarom hij al 21 jaar niet meer heeft hoeven huilen.
5 jaar later is donderdag 22 december om 23.00 uur te zien bij NPO 1.
waarschijnlijk gewoon het persbericht van de omroepquote:Op donderdag 22 december 2016 09:32 schreef vincenzo78 het volgende:
Telegraaf haalt wel alle spanning weg zo
Ja ik vergeet soms dat niet iedereen elke week naar VI kijkt dus dan kan dit persbericht interesse opwekken.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon het persbericht van de omroep
Stond op dumpertquote:Op donderdag 22 december 2016 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sowieso kijk je dan zelf vooral naar inhoudsloze bagger toch
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sowieso kijk je dan zelf vooral naar inhoudsloze bagger toch
Grappig dat hij anderen altijd zakkenvullers noemt....quote:Op donderdag 22 december 2016 07:40 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)_uit_hebzucht__.html
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |