Zoals?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, Jan liet zijn paling lang daarvoor al overal en nergens slingeren. Viespeuk.
www.nu.nl/achterklap/1972682/jan-smit-ging-vreemd.htmlquote:
Als dit 5 jaar later is dan doet Yolanthe er al niet meer toe, die was 5 jaar geleden ook al niet meer in beeld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Gaan ze het nog over Yolanthe hebben, hoe zij er vandoor ging voor een kleine grote voetballer?
Oké, ze zijn sinds 2009 uit elkaar (zie ik op internet), aangezien het programma ook beelden van 10 jaar geleden liet zien, zou het op zich nog kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dit 5 jaar later is dan doet Yolanthe er al niet meer toe, die was 5 jaar geleden ook al niet meer in beeld.
5 jaar geleden was Yolanthe al met Wesley getrouwd en was Jan Smit net vader geworden van zijn dochter.
Ja, dat had ik.quote:Op maandag 28 december 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Zou golfer het broekje uit hebben?
Inderdaad. Pauw leek ook geamuseerd door Adriaantje - misschien zelfs een beetje onder de indruk van zijn fraaie word vomit. Daardoor niet al te kritisch. Jammer, maar toch een mooi stukje TV.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft Van Dis een taalvirtuoos met z'n mooie zinnen en uitdrukkingen, maar Pauw vergat hem echt even het vuur aan de schenen te leggen.
En net even teveel van te voren doorgesproken en bedacht wat ie wel of niet ter sprake zou brengen en gefilmd kon worden.
Gemiste kans.
Wat wel weer grappig was: Van Dis gaf toe van bepaalde zaken geen verstand te hebben en daar dan ook geen uitspraak over te doen ("is er over 5 jaar oorlog?").quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:17 schreef golfer het volgende:
En het viel mij zwaar tegen.
Ik heb alles van Adriaan gelezen en gezien en dit was een erg zwak moment van Pauw.
Alle ellende van de PvdA samengebald in één, tamelijk weerzinwekkend, persoon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
Morgen Koenders, dan kijken er misschien wel 20 mensen.
Nee. Overmorgen Sven Kramer nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef Evertjan het volgende:
Is Koenders de laatste van dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |