Dit uur?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:39 schreef Zorro het volgende:
Het oudste nummer uit 1966? Zei hij dat nou? Dat zou wel heel triest zijn.
Als die kijkers allemaal gaan stemmen...quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Psy heeft inmiddels 2.481.946.904 views.
Dan hoef je geen discussie te voeren, dan staat een nummer terecht in de top 2000.
Pfff, ik werd al zenuwachtig.quote:
Trusten!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:39 schreef zorro28 het volgende:
Nou ik hou het voor gezien voor vandaag
Ik ook niet. Heb gebakken schoenzolen en papperige haricots verts gegeten bij schoonmoedersquote:
Het is niet HET criterium, het is een criterium.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als dat het criterium was, zou de lijst er wel heel anders uitzien overigens.
Mmmmmmmm, gebakken schoenzolen en papperige haricots vertsquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb gebakken schoenzolen en papperige haricots verts gegeten bij schoonmoeders
Volgend jaar toch maar gourmetten
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb gebakken schoenzolen en papperige haricots verts gegeten bij schoonmoeders
Dat is wel een keer wat anders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgend jaar toch maar gourmetten
Zeker veel, maar vraag me af of hij er over vijf jaar nog instaat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is niet HET criterium, het is een criterium.
2,5 miljard views. Weet je hoe bizar veel dat is? Ongekend fenomeen hoor.
Hij hoeft ook niet spannend te zijn. Hij kan ook gewoon lekker klinken. Maar dat doet ie dan wrs ook niet bij jou.quote:
Deze ken ik ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef laxus13 het volgende:
Deze ken ik ook al niet, zijn er toch 2 geweest dit uur
Matt Simons maakt wel lekkere nummers. Maar hoog Sky gehalte.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef laxus13 het volgende:
Jawel, klinkt goed hoor, maar vind het een mindere van de Stonesquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet spannend te zijn. Hij kan ook gewoon lekker klinken. Maar dat doet ie dan wrs ook niet bij jou.
Volgend jaar al niet meer, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zeker veel, maar vraag me af of hij er over vijf jaar nog instaat.
Je hebt geen radio?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef laxus13 het volgende:
Dat kan inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, klinkt goed hoor, maar vind het een mindere van de Stones
Heb zelf ook op de Stones gestemd
dan wordt het tijd voor een actiequote:Op vrijdag 25 december 2015 22:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgend jaar al niet meer, denk ik.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
Ik het niet op ze gestemd.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor een actie
Ow dan al? Dat moet ik wel kunnen redden. Zit bijna achter laptop te slapen... en wil eigenlijk zo naar bed.quote:
Ik ben ook gesloopt, maar ik wil niet nu al opgevenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan al? Dat moet ik wel kunnen redden. Zit bijna achter laptop te slapen... en wil eigenlijk zo naar bed.
shit nee,.. 23:45..quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan al? Dat moet ik wel kunnen redden. Zit bijna achter laptop te slapen... en wil eigenlijk zo naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |