abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2015 @ 17:15:55 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158523135
Of scheut bier, vind ik persoonlijk veel meer bij konijn passen dan rode wijn.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 25 december 2015 @ 17:16:19 #52
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158523137
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:15 schreef Molo het volgende:
Of scheut bier, vind ik persoonlijk veel meer bij konijn passen dan rode wijn.
Moet je niet alleen heineken hebben staan
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_158523141
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:14 schreef leeell het volgende:

[..]

En dit ook wel ja.

Het makkelijkste is verreweg gewoon de baksels uit de pan blussen en schrapen met wat rode wijn en boter. Dat is prima heerlijk en simpel.
Dat inderdaad.

Ik zie ook zo'n bleek champignonsausje uit een pakje voor me. De smaken samen zijn ook gewoon geen fijne combi.
pi_158523187
too bad, damage is done

en champignonsaus is er wel vet lekker bij _O_ beetje hetzelfde als varkenshaas

en nu ben ik eten

thanks voor de hulp _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 25 december 2015 @ 17:23:01 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158523200
Eet smakelijk!
  vrijdag 25 december 2015 @ 17:23:22 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158523207
Haha dat kaarsje

Eetse.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_158523420
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:23 schreef Molo het volgende:
Eet smakelijk!
thanks, t was wel lekker, buitenkant wel een béétje krokant maar het was te doen. Binnenkant was echt _O_

maar ik weet niet, ik vind het wel erg veel gedoe eigenlijk :') volgende keer maar weer gewoon een dikke varkenshaas in de pan. champignonsaus past trouwens ook wel prima hierbij hoor, ik heb echt dat hele bord verzopen in die champignonsaus met extra champignons erbij :D

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:23 schreef leeell het volgende:
Haha dat kaarsje

Eetse.
Ja het blijft wel kerst he :P

zo en nu de teringbende opruimen :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158523431
Lol eet smakelijk. Maar wat ze zeggen, het is hetzelfde als een grote kippebout. Aanbakken en met vet of vocht garen.
.
pi_158523501
Baas_bas is niet zo een heel slimme user hč jongens, dus geen te moeilijke recepten.

Je hebt vast wel bier (liefst wijn maar bier kan ook), olie/boter, zout en peper in huis toch? Laat alsjeblieft dat zakje champignonsaus achterwege, dat is zonde van die mooie konijnenbout.

Bout zout en peper op doen, aan beide kanten bakken in je bakvet tot het goudbruin is (is echt geen hogere wiskunde), dan donder je je groenten en je bier/wijn erbij.

Het is niet helemaal de juiste manier, maar op jouw niveau goed genoeg.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158523544
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:48 schreef sirdanilot het volgende:
Baas_bas is niet zo een heel slimme user hč jongens, dus geen te moeilijke recepten.

Je hebt vast wel bier (liefst wijn maar bier kan ook), olie/boter, zout en peper in huis toch? Laat alsjeblieft dat zakje champignonsaus achterwege, dat is zonde van die mooie konijnenbout.

Bout zout en peper op doen, aan beide kanten bakken in je bakvet tot het goudbruin is (is echt geen hogere wiskunde), dan donder je je groenten en je bier/wijn erbij.

Het is niet helemaal de juiste manier, maar op jouw niveau goed genoeg.
:') en bedankt he

ik ben trouwens wel kei slim alleen niet zo goed in koken
pi_158523558
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:51 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

:') en bedankt he

ik ben trouwens wel kei slim alleen niet zo goed in koken
Zal best, maar van wat ik op het forum van je zie kan ik het er niet vanaf zien.

Lukt het met de konijnenbout?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158523567
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zal best, maar van wat ik op het forum van je zie kan ik het er niet vanaf zien.

Lukt het met de konijnenbout?
dan zal je wel heel selectief mijn berichten aan het lezen zijn denk ik

hij is al op en alles is al afgewassen.
pi_158523572
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:52 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dan zal je wel heel selectief mijn berichten aan het lezen zijn denk ik

hij is al op en alles is al afgewassen.
was het lekker?
pi_158523583
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

was het lekker?
scroll ff naar boven anders :P
pi_158523593
Mooi zo !
pi_158523676
Ik weet niet hoe ik het makkelijker had kunnen maken, die bouten moeten gewoon goed garen van binnen. Bouten bruin bakken, scheut boter erin en deksel erop, klein vuur.
.
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:13:12 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158529891
7 euro voor twee konijneboutje? Wow, das de hoofdprijs
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:14:18 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158529930
Is redelijk standaard prijs hier in de supermarkten deze dagen Piet
pi_158531059
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
7 euro voor twee konijneboutje? Wow, das de hoofdprijs
Wij hebben geen Frischmarkt hier he.
.
  zaterdag 26 december 2015 @ 15:13:56 #70
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_158541656
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:53 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

scroll ff naar boven anders :P
Ff late reactie om te laten weten dat ik het tof vind dat je zoiets probeert, en tot een redelijk resultaat weet te brengen :D
Fijne kerst nog en een kookvol nieuwjaar :+
pi_158541673
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:13 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Ff late reactie om te laten weten dat ik het tof vind dat je zoiets probeert, en tot een redelijk resultaat weet te brengen :D
Fijne kerst nog en een kookvol nieuwjaar :+
Ik kan in principe alles wel als ik het maar wil.

Het smaakte toch vrij goed maar ik ben gewoon niet van het uur lang koken en dan in 5minuten is het op :P
  zaterdag 26 december 2015 @ 15:19:14 #72
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_158541800
Het ziet er niet uit als iets wat ik zou willen eten. Of zelfs maar proeven. Dan eet ik liever een reep chocola. Misschien een idee voor jou, kost namelijk nog minder moeite.
pi_158541810
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:14 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik kan in principe alles wel als ik het maar wil.

Het smaakte toch vrij goed maar ik ben gewoon niet van het uur lang koken en dan in 5minuten is het op :P
Op zich is het weinig werk, je braadt de boutjes even aan, mikt er wat wijn en kruiden bij, deksel, laag pitje en een paar uur later valt het van de botten af.
Alleen soms even kijken of ze niet droogstaan.
pi_158541869
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef RobinOok het volgende:
Het ziet er niet uit als iets wat ik zou willen eten. Of zelfs maar proeven. Dan eet ik liever een reep chocola. Misschien een idee voor jou, kost namelijk nog minder moeite.
Fuck you too

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Op zich is het weinig werk, je braadt de boutjes even aan, mikt er wat wijn en kruiden bij, deksel, laag pitje en een paar uur later valt het van de botten af.
Alleen soms even kijken of ze niet droogstaan.
ja i know maar normaal kook ik echt in 15minuten, en dan eten en afwassen, duurt bij elkaar 20minuten of zo voor mij :P Ik ben een stuk ongeduld ;(
  zaterdag 26 december 2015 @ 18:22:08 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158545742
Neem er eens de tijd voor, dat zal de smaak ten goede komen.
Onthaasting in de keuken, het is eten, geen voer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')