Rob ten voeten uit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.
Die liever dan deze eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied nu ook in de top 2000 staat! Volgend jaar ook Rosie van Claw Boys Claw aub
Dat is dan wel jammer. Hij heeft ook maar 1 boek toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vooruit, zoiets was wel grappig geweest
Maar had geen boek van Stenders bij
Damn, dat nummer heb ik lang niet gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied nu ook in de top 2000 staat! Volgend jaar ook Rosie van Claw Boys Claw aub
Dutchtonequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer. Hij heeft ook maar 1 boek toch?
Dutchtone, die zaten met een helpdesk in Arnhem, voor het Orange werd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Dutchtone helemaal niet. En ik ben toch wel van jullie leeftijd. Maar ja, ik had ook pas in 2004 een mobiel.
Toen hadden we zelfs op de basisschool al mobiele telefoonsquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Dutchtone helemaal niet. En ik ben toch wel van jullie leeftijd. Maar ja, ik had ook pas in 2004 een mobiel.
Ja deze:quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Het is gewoon een leuke kerel, en een fijne dj
Dat is dan ook het enige leuke eraan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |