Ken je klassiekersquote:

Neehoor, over zijn hond. Niet Gijs geloven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn vader, niet zijn hond.
Ja, ik dacht echt dat het over een hond ging.

Yup en Astro is een held.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ub40, ik kan ze al iets beter hebben, hun eerste paar platen zijn nog best te doen..

quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neehoor, over zijn hond. Niet Gijs geloven.

Zou knap zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
De moeder van Gijs wordt hier ook emosjioneel van.

Dit nummer wordt wel vooral gered door Hyndequote:

Ach deze is best leuk voor erbij. Er zijn ergere draken die ze gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan ver voor deze draak...

Kingston townquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach deze is best leuk voor erbij. Er zijn ergere draken die ze gemaakt hebben.

Chicks with tattoos on their butts.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de versie van Beavis and Butthead meer waarderen.

Digitenne.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.

oh, de gifbeker is nog niet leeg?quote:

Ik luister via NPO Cultura.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |