Ja zijn we prima aan toe, na de top sr gebeurt er nix meer op 3fm.quote:Op zondag 27 december 2015 21:26 schreef Nizno het volgende:
Psst, zijn jullie al toe aan weer SRloos te worden?
Of is er nog een afterafterparty?
TV toch?quote:Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja zijn we prima aan toe, na de top sr gebeurt er nix meer op 3fm.
zoiets? ja ik was het haakje vergetenquote:
Top !quote:Op zondag 27 december 2015 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets? ja ik was het haakje vergeten
graag gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Top !
Bedankt voor de fijne mod verdiensten
is de glazen houseparty al geweest?quote:Op zondag 27 december 2015 22:03 schreef James_R het volgende:
Ben gewoon de herhaling op 101 TV aan het kijken![]()
Ideaal als achtergrond tijdens het schrijven van de scriptie.
Neequote:Op zondag 27 december 2015 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is de glazen houseparty al geweest?
top 2000 > allesquote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn wel vroeg thuis dit jaar, normaal gebeurde dat pas in het nieuwe jaar...
maar er is nu ook écht niemand meer die de top SR luistert.
Owh idd ja, na de Top SR.quote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn wel vroeg thuis dit jaar, normaal gebeurde dat pas in het nieuwe jaar...
maar er is nu ook écht niemand meer die de top SR luistert.
ik wil jullie nog wel even bij me houden hoor, maar het was zo stil hier dat ik dacht... misschien willen jullie liever alvast naar huis.quote:Op zondag 27 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar niet, maar ineens is het wel weer druk nu jullie in TV zittenquote:maar er is nu ook écht niemand meer die de top SR luistert.
Geen hond die hier radio luistertquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil jullie nog wel even bij me houden hoor, maar het was zo stil hier dat ik dacht... misschien willen jullie liever alvast naar huis.
[..]
Blijkbaar niet, maar ineens is het wel weer druk nu jullie in TV zitten
top2000? wat is dat?quote:Op zondag 27 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen hond die hier radio luistertJa de top 2000, zoals je wellicht weet, maar niet de top SR.
Maar nu mogen we weer fashionposts maken en faxen dus ik kan er mee leven
heb je nog leuke fashionpostsquote:Op maandag 28 december 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaa we zijn weer waar we moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |