SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Klopt. Dat doe ik dan ook niet. Ik heb 10 jaar lang positief gepost over SR. Dit jaar een keer niet. Als je dat meteen als 'altijd alles' ziet, tja...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nah![]()
Lot was leuk.
Domien was leuk.
Er waren leuke acties, mensen hebben toch een boel geld opgehaald ondanks alles wat er in eigen land gebeurd.
Ik vond dat er een leuk thema lied was.
En er waren nog genoeg andere leuke momenten.
Je hoeft niet altijd alles af te kraken.
Maar zeg dan niet dat het een heel kort artikel zou worden als je de positieve dingen benoemd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Dat doe ik dan ook niet. Ik heb 10 jaar lang positief gepost over SR. Dit jaar een keer niet. Als je dat meteen als 'altijd alles' ziet, tja...
Waarom dit jaar dan niet positief? Ze zaten een keer niet vast in hun jaarlijkse ritueeltjes en wilden verandering erin brengen. Vond ik leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Dat doe ik dan ook niet. Ik heb 10 jaar lang positief gepost over SR. Dit jaar een keer niet. Als je dat meteen als 'altijd alles' ziet, tja...
Dat is nogal persoonlijk. Maar als je een item wilt maken over wat je wel leuk vond dan mag dat natuurlijk. Voor mij was het één grote teleurstelling en ik heb nog nooit zo weinig gekeken als dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar zeg dan niet dat het een heel kort artikel zou worden als je de positieve dingen benoemd.
Er waren genoeg leuke dingen.
Omdat ik er geen reet aan vond dit jaar en gezien de opbrengst de veranderingen niet het beoogde effect hebben gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom dit jaar dan niet positief?
Ik niet. En ik schreef het vanuit mijn eigen beleving uiteraard.quote:Ze zaten een keer niet vast in hun jaarlijkse ritueeltjes en wilden verandering erin brengen. Vond ik leuk.
Exactquote:Maar goed ieder zijn ding.
Dat klopt, maar gelukkig staat Lot in elk geval al op de weblogquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is nogal persoonlijk. Maar als je een item wilt maken over wat je wel leuk vond dan mag dat natuurlijk. Voor mij was het één grote teleurstelling en ik heb nog nooit zo weinig gekeken als dit jaar.
I know, maar Paul is in Syrië geweest en die reportages kwamen vrij vaak langs. Het woord Syrië schrikt gewoon veel mensen af, door wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was niet alleen voor Syrie. Ook voor o.a. Congo en Soedan.
Hier wonen Syriers in de straat, nergens last van. Aardige en leuke mensen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef Xummon het volgende:
[..]
I know, maar Paul is in Syrië geweest en die reportages kwamen vrij vaak langs. Het woord Syrië schrikt gewoon veel mensen af, door wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is.
Heb ook nix tegen die mensen. Ik zeg alleen dat het woord Syrië veel mensen afschrikt, gewoon met wat er allemaal gebeurd is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier wonen Syriers in de straat, nergens last van. Aardige en leuke mensen.
Dit idd...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef Strani het volgende:
Mensen die zeggen dat het plein leeg was, hebben alleen de eerste dag even snel gekeken.
dit ben 2 dagen geweest, de maandag en de woensdag. beide dagen behoorlijk drukquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef Strani het volgende:
Mensen die zeggen dat het plein leeg was, hebben alleen de eerste dag even snel gekeken.
Dan heb ik in elk geval iets goed gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik vond dat het hier leeg was, wel gezellig, maar leeg
Merry Christmas!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:03 schreef houdjemond het volgende:
Jammer die negatieve berichten, of nouja, dat je je mening presenteert als de waarheid.
IK vond het heel gezellig en het is een superbedrag.
Ja maar tijdens SR was meneer nergens te bekkennen en dan gaat ie achteraf zitten zeiken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Zelfscanner het volgende:
Danny post meeWaar was die tijdens de party
hidi, heb je ook de versie die typhoon in t huis deed de laatste dag?quote:
Deze bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hidi, heb je ook de versie die typhoon in t huis deed de laatste dag?
baas!quote:
Corton werkt niet meer bij 3FM, dus dat lijkt me meer dan logisch dat hij er niet was.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef FritzWepper het volgende:
Op de radio/tv merk je daar natuurlijk minder van, maar de stad was één groot feest. Er waren nog nooit zoveel 'side events' als dit jaar.
Ik vond het wel erg matig dat Eric Corton er niet was, daar heeft Danny echt gelijk in. Corton is fan van Limburg en Limburg van hem. Ik had een grote rol voor hem verwacht.
twitter:Domien twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 23:00:34Wij jou ook.. Fijne Kerst, Lot! ❤️🎄#SR15 https://t.co/xJYfilv402 reageer retweet
Ik stel een herhaling SC voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
browser
http://www.npo.nl/live/npo-101 doet t wel kom ik nu achter
zo druk zal t niet worden toch? kan wel in deze denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik stel een herhaling SC voor.
Ik wil hem ook zien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
anyway, ik moet ff precies gaan uitrekenen wanneer de glazen houseparty was die wil ik op mn hd recorder <3
Ik wist dat niet eens. Sinds wanneer is hij weg dan? Maar goed, in Haarlem was hij er nog bij en toen zei hij na afloop nog dat hij er zo'n zin in had in Heerlen. Hij is natuurlijk ook altijd bij Pinkpop te vinden, dus kind aan huis in de regio.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Corton werkt niet meer bij 3FM, dus dat lijkt me meer dan logisch dat hij er niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |