Sandeffect, ik zweer het je. Dan hoef je er een paar dagen niets meer aan te doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
R&P en genetica. Straks ook nog cupcakes bakken en de mooiste nagellak voor de feestdagen.
Allang ingegrepen manquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En ondertussen dreigt iemand Geerd in elkaar te slaan en springt niemand erop af.
Word maar gay danquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
R&P en genetica. Straks ook nog cupcakes bakken en de mooiste nagellak voor de feestdagen.
Red velvet cupcakes?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik had als goede voornemen dit jaar dat ik niet verliefd wilde wordenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuk en frustrerend gelijk als iemand je hoofd op hol kan laten slaan haha. Ik vond vlinders in mijn buik zooooo verschrikkelijk maar ook wel fijn
Ja want dan gaat het over in de kont genomen worden en topbottom. Niet genetica en wijvengelul.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
Want dat is totaal anders wou je zeggen?
Zolang je maar niet van die knalrode hoerenlipstick doet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Red velvet cupcakes?![]()
En ik denk dat rood mooi is. Past wel goed bij kerst en de meeste outfits voor kerstdiners
Hoe meer dienaars hoe beterquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jawel. We zullen kinderen nemen zodat ze Geerd mogen dienen.
Oh je werd verliefd op mij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had als goede voornemen dit jaar dat ik niet verliefd wilde worden_
Nou ja. Ik blijf liever wel kunnen zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want dan gaat het over in de kont genomen worden en topbottom. Niet genetica en wijvengelul.
Wat een kerstmaaltijdquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Trouwens deeg is viesdik geworden. Ik ga pizza's maken doag
Het is jouw schuld dat mijn goede voornemen verpest isquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat mijn goede voornemen verpest is
We zullen spoedig te werk gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoe meer dienaars hoe beter
Goed gedaan broeder dit was onvergeeflijk. Jammer dat de rest meer zorgen heeft betreft kleur nagellak. Deze volgelingen van Geerd falen hem.quote:
Sterkte man trek je stropdas niet te strak.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef renwan het volgende:
Over 3 kwartier douchen en richting werk
Precies, ik kunnen beter zo snel mogelijk beginnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zullen spoedig te werk gaan.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sterkte man trek je stropdas niet te strak.
Zit je lekker bij de familie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |