BLAUWE OGEN EN ZWARTE KRULLEN rawr waardigquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet een Ariër zien te fixen want ik wil babies met blauwe ogen en zwarte krullen
Blauwe ogen en hij bruin. Niets mis met bruin maar ik weet dat blauw mooier isquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb je dan
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blauwe ogen en hij bruin. Niets mis met bruin maar ik weet dat blauw mooier is
Bond haar blauwe ogen als kind, ook steeds bruiner geworden. Nu is het blond in de zomer en bruin in de winterquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik heb ariër bloed. Familie uit Duitsland, blauwe ogen was blond als kind dat is bruin geworden maar blond en bruin ligt dicht bij elkaar!
Maar een puur Arisch ras bestaat niet ik zal wel veel bloed hebben van ook andere volkeren. De kans dat een van mijn voormoeders is verkracht door een van mijn voorvaders is niet erg klein zo ging dat in de tijd, of ze die baby's hielden weet ik niet. Maar wel weet ik dat ik mijn voorouders teleurstel want dat moeten bazen zijn geweest en ik ben alles behalve dat.
Dat realiseer ik mij wel degelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet gezegd als ik niet ook zelf blauwe ogen had, uiteraard.
Jij bent niet dom.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat realiseer ik mij wel degelijk
True datt. Ik heb bruine ogen en zweed heeft blauwgroenigquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blauwe ogen en hij bruin. Niets mis met bruin maar ik weet dat blauw mooier is
Ik was ook ooit blond en ben nu gewoon bruin. Nu ik al een maand in de zon zit, wordt mijn haar langzamerhand lichter. Het wordt alleen nooit meer licht genoegquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Bond haar blauwe ogen als kind, ook steeds bruiner geworden. Nu is het blond in de zomer en bruin in de winter
Mooie mix kan dat wordenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True datt. Ik heb bruine ogen en zweed heeft blauwgroenig
Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vroeger echt spierwit haarquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was ook ooit blond en ben nu gewoon bruin. Nu ik al een maand in de zon zit, wordt mijn haar langzamerhand lichter. Het wordt alleen nooit meer licht genoeg
We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Bond haar blauwe ogen als kind, ook steeds bruiner geworden. Nu is het blond in de zomer en bruin in de winter
Dat is wel nice.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt spierwit haar
Het is alleen door de jaren heen steeds donkerder geworden, en door het zeewater en de zon wordt het in de zomer weer blonder
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
R&P en genetica. Straks ook nog cupcakes bakken en de mooiste nagellak voor de feestdagen.
Na mijn vakantie trouwen dan maar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt.
En ondertussen dreigt iemand Geerd in elkaar te slaan en springt niemand erop af.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie mix kan dat worden
If so, dan gil ik dat gelijk hier.zo ben ik dan ook wel weer.
Leuk en frustrerend gelijk als iemand je hoofd op hol kan laten slaan haha. Ik vond vlinders in mijn buik zooooo verschrikkelijk maar ook wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel. We zullen kinderen nemen zodat ze Geerd mogen dienen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Na mijn vakantie trouwen dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |