SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als er iemand dood is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:12 schreef Paxcon het volgende:
de kerk is wel ongeveer de laatste plek waar ik heen zou gaan
Martinitoren?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Amarantha het volgende:
Opso doe eens mooi plaatje van Grunn in de OP.
toon wat ballen en zeg dat je geen zin hebtquote:
Doe nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Amarantha het volgende:
Opso doe eens mooi plaatje van Grunn in de OP.
Ik stel niet graag mijn ouders teleurquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toon wat ballen en zeg dat je geen zin hebt
als je echt 5 chicks per maand in je bed krijgt sta je ook niet in de kroeg als een mak lammetje lijkt me
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toon wat ballen en zeg dat je geen zin hebt
als je echt 5 chicks per maand in je bed krijgt sta je ook niet in de kroeg als een mak lammetje lijkt me
jij bent kutquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh nu ga ik het dus SOWIESO doen
Weetje dat zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik stel niet graag mijn ouders teleur
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:17 schreef Paxcon het volgende:
Goede OP ja
wel jammer dat sof de fc groningen vlaggen heeft weggehaald
cracks?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Duur geintje de Sims 4. Aan het einde van de rit kost alles wel 300 euro bij elkaar gok ik
Nee man. Wil niet dat mijn spel leip doet of dat ik niks meer kan opslaan enz.quote:
Ik heb alleen sims 3quote:
walgelijke actiequote:Op vrijdag 25 december 2015 02:17 schreef Paxcon het volgende:
Goede OP ja
wel jammer dat sof de fc groningen vlaggen heeft weggehaald
Thanksquote:
dan ben ik weer thuis in mijn eigen bedquote:
wat ga je doen?quote:
leuk hoorquote:
omg wat een muziekquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
kutmuziek, maar het feestje is wel leuk.
mooi zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was vorig jaar wel heel leuk.
zelfgemaaktequote:Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben turkse pizza's aan het maken![]()
![]()
![]()
begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
en een beetje de kerst weg zuipen
viesdikquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben turkse pizza's aan het maken![]()
![]()
![]()
kkerstquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk eens aan de kerstgedachte, Rickert
Elk jaar tochquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je misbruikt tijdens kerst ofzo?
nee wel opgelichtquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je misbruikt tijdens kerst ofzo?
Ik moet zeggen dat die euroknallers me niet zoveel boeienquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit wel, in tegenstelling tot een vermeende prijsverhoging van de euroknaller hamburger
teringlekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die euroknallers me niet zoveel boeien
die van de burger king zijn pas ranzigquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
die hamburgers zijn me toch een portie ranzig
is dat niet gewoon exact hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van de burger king zijn pas ranzig
nee bah ik had die vorige weekquote:
ja precies zoals die van de McDonalds dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee bah ik had die vorige week
droog broodje, hamburger heeft ranzige smaak van de bakplaat, klef, koud
burger king is wel beter anders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van de burger king zijn pas ranzig
of naar ter marschquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, jongens.
Gaan we nou daadwerkelijk discussiëren over fastfoodhamburgers?
Gewoon zelf lekker je eigen burgertjes maken toch?
Er is weinig discussie hoor. Ik zeg gewoon dat het allemaal ranzig isquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, jongens.
Ik had afgelopen maandag een lekkere hamburger van een Leidse keten, maar ben de naam alweer kwijtquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, jongens.
Einde discussie dan als jij dit zegtquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is weinig discussie hoor. Ik zeg gewoon dat het allemaal ranzig is
We hebben hier wel een paar burgertentjes, ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maandag een lekkere hamburger van een Leidse keten, maar ben de naam alweer kwijt
Hele mooie stad trouwensquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben hier wel een paar burgertentjes, ja.
Dit is toch niet te geleuven. 😱quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg zojuist de schok van m'n leven
KLB / Euroknallers geen euro meer
Fucking engquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef Tjacka het volgende:
JONGENS IK BEN ONTDEKT
IK HEB EEN STALKER
Ik heb gehoord dat het niet kloptquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geleuven. 😱
over berggeiten en kikkersquote:
Kom Annabel een keerquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik hoor dat dat aan is
21+ gvd
Eerder vol met Bosniersquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt een turkentent als in snel even op fb kijk
Je komt er wel binnen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik hoor dat dat aan is
21+ gvd
Ik ga met kwai winkel van sinkel morgenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon stappen in Groningen.
Behalve mortaxx, die moet in randstad blijven
ja ff 200km reizen om te stappenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon stappen in Groningen.
Behalve mortaxx, die moet in randstad blijven
Jij woont toch in grunna?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja ff 200km reizen om te stappen
Maandag ga ik wss al met kwai johannes jr en pax.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga met kwai winkel van sinkel morgen
Je mag vast wel ergens onder een brug slapenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja ff 200km reizen om te stappen
Weet niet of ze na morgen nog kanquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maandag ga ik wss al met kwai johannes jr en pax.
Vast wel, je bent zo'n midget. Op elk niveauquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet of ze na morgen nog kan
11,5 cm come at mequote:Op vrijdag 25 december 2015 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vast wel, je bent zo'n midget. Op elk niveau
alleen met je ouders?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
interessant
Ik zit nu bij ouderszo gourmetten
oh wel leuk toch?quote:
die wilde ik ook nog eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:22 schreef McGrath het volgende:
Ik heb net de docu van Amy Winehouse gezien, best zielig
Ben niet geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergiffenis gevraagd aan god ?
wel eens doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
die wilde ik ook nog eens gaan kijken
LMI, TMI ...quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen me ouders in de kerk zaten zat ik mooi aan mijn leuter te sjorren
jij praat niet anders dan over ariërs.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom praat die kerel nooit over iets anders dan zn leuter
oké ga ik doenquote:
Laten we vooral niet beginnen over jouquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij praat niet anders dan over ariërs.
waar kan mcgrath alleen maar over praten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we vooral niet beginnen over jou
Knoop eens een gesprek met hem aan and you'll seequote:Op vrijdag 25 december 2015 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
waar kan mcgrath alleen maar over praten?
kipquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Knoop eens een gesprek met hem aan and you'll see
wat zal ik tegen hem zeggen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Knoop eens een gesprek met hem aan and you'll see
Hey moet ik je vergezellenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit in de trein, ben helemaal alleen hier
u want sum chicken?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, slechtste openingszin ooit, maar ik zal erin trappen
ETSUUU JE BENT TERUGquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit in de trein, ben helemaal alleen hier
Sjowwwwquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd in voor n heerlijk vrouwenlichaam
wanneer samen kip eten dan?quote:
Je mag morgen wel bij mijn ouders en broertjes en mij mee-etenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kom ik de kerst ooit door anders?
Oh wat liefquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Je mag morgen wel bij mijn ouders en broertjes en mij mee-eten
mosterdsoep, gevulde paprika, zalm en nog wat van aardappeltjes ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wat liefwat staat er op de tafel?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Fokken tijdens kerstdiner: achievement unlocked.
Same here.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Fokken tijdens kerstdiner: achievement unlocked.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij fokt nog als je aan het altaar staat met je vriendinnutje.
woensdagquote:
Doe eensquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben echt een expert in slechte openingszinnen. Vooral tegen chemiestudentjes.
ik heb wel rijles tot 15u bedenk ik me nuquote:
We hoeven niet de hele dag kip te etenquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel rijles tot 15u bedenk ik me nu
oké tot woensdagquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
We hoeven niet de hele dag kip te eten
Gourmet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
Duuuus, wat hebben jullie gegeten?
Beginnende met de beste mosterdsoep die ik ooit gehad heb, gevolgd door een eendenborstfiletje in zijn eigen vet gebakken met een sinaasappelsausje, witlof, gekarameliseerd met allemaal dingen, geen idee, wel lekker. En een aardappelgratin die top wasquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
Oh meen je die. Ik zit hier te wachten tot m'n films zijn gekopieerd naar usb, klik ik dat venster weg ipv op de quotemelding die er boven stond. Kan ik weer een kwartier wachten.
Duuuus, wat hebben jullie gegeten?
quote:
gewoon zo'n schotel gehaald, ketchup er bij en feest?quote:
Losse bakjes, sausjes, stokbrood.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
gewoon zo'n schotel gehaald, ketchup er bij en feest?
Klinkt goed! Lekker uitgebreid.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beginnende met de beste mosterdsoep die ik ooit gehad heb, gevolgd door een eendenborstfiletje in zijn eigen vet gebakken met een sinaasappelsausje, witlof, gekarameliseerd met allemaal dingen, geen idee, wel lekker. En een aardappelgratin die top was
Met als afsluiter een appelbol met een vanillesausje
Was wat werk maar damn
Maar geen familiequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:31 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)miljoen-kerstkaarten Wauw 1 miljoen kaartjes
Ik wilde hier een grapje over maken maar dan ga ik te verquote:
Dat doe ik standaard, dus achquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grapje over maken maar dan ga ik te ver
welke smaakquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb 2 repen milka gegeten
#viesdik
Die nieuwe?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
#viesdik
Oh die is ook nice.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Milka biscuit choco swing. Niet die nieuwe
YMCA komt bijnaquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Even de top 2000 aan het luisteren.
Net lekker uit eten geweest. Spelletjes gedaan. Gisteren wezen bowlen. Goed leven.quote:
Oh nou 2 dagen achter elkaar hoeft van mij ook weer niet zo nodig.quote:
beterquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Net lekker uit eten geweest. Spelletjes gedaan. Gisteren wezen bowlen. Goed leven.
vandaag bij mijn vader en morgen bij moedersquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou 2 dagen achter elkaar hoeft van mij ook weer niet zo nodig.
Aah ja dan snap ik het welquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vandaag bij mijn vader en morgen bij moeders
jij nooitquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
#viesdik
Jonge je moest eens zien hoeveel chocola ik had gekregen voor mn verjaardagquote:
stonden wel paar leuke nummertjes tussenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
top2000 dit jaar is wel echt fucking goed
Same here, wasmand vol. Heb 3/4e maar weggegeven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge je moest eens zien hoeveel chocola ik had gekregen voor mn verjaardagvolgens mij ben ik wel aangekomen ik durf niet te wegen
Straks ben je breder dan langquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge je moest eens zien hoeveel chocola ik had gekregen voor mn verjaardagvolgens mij ben ik wel aangekomen ik durf niet te wegen
ehhhquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Same here, wasmand vol. Heb 3/4e maar weggegeven.
WASMAND VOL CHOCOLA?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Same here, wasmand vol. Heb 3/4e maar weggegeven.
maar een wasmand? Vroeg me af of je wist dat het over chocola gingquote:
Mn broeken passen nog dusjaquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks ben je breder dan lang
Afknapper van jewelste ditquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb trouwens best gespierde bovenbenen in vergelijking met rest van mn lichaam, fucking irritant
alsof goeie bovenbenen een slecht iets isquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb trouwens best gespierde bovenbenen in vergelijking met rest van mn lichaam, fucking irritant
Yesquote:
Naja tijdens het dragen van een jurk lijkt het alsof je nijlpaardbovenbenen hebtquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alsof goeie bovenbenen een slecht iets is
Nee ik ben serieus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
volgens mij vist opso naar complimentjes.
en volgens mij hap ik lekker.
hmmm
Valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja tijdens het dragen van een jurk lijkt het alsof je nijlpaardbovenbenen hebt
Nee is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeker een troll dit hequote:
Dan moet je jurk de juiste lengte hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yes
[..]
Naja tijdens het dragen van een jurk lijkt het alsof je nijlpaardbovenbenen hebt
net bijna een uur in de auto gezetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lkkr nonnenjurk tot aan je enkelsquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je jurk de juiste lengte hebben.
Ik bedoel ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel ditZou mij er niet zo druk om maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
Ik bedoel ditmooi toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Ik bedoel ditNet mannenbenen. Niet erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Neh, gewoon kleine onzekerheiddingetjequote:Op vrijdag 25 december 2015 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou mij er niet zo druk om maken.
Zij heeft wel nice legs jaquote:
Nouja, juist met wat dunnere onderbenen. Dat het een beetje zo toelooptquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, gewoon kleine onzekerheiddingetje
[..]
Zij heeft wel nice legs ja
etenquote:
Slapen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Kliekjes eten van vandaag.
Wat gaan jullie vanavond doen?
Zondag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat ging doen met je pa ?
0quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel van de 10 best scorende series op IMDb hebben jullie gezien?
[ afbeelding ]
6quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel van de 10 best scorende series op IMDb hebben jullie gezien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |